Jos aiot antaa lahjaksi villasukat, voit yhtä hyvin antaa kortin jossa lukee ”Haista páska”.
Kommentit (216)
Mitä pahaa villasukissa on? Minä ainakin olisin otettu, jos saisin jonkun itse tekemän lahjan.
Samaa sanoisin konvehtirasioista ja joulukukista.
Mulla taas se oli ainut mitä toivoin .
Mä rakastan villasukkia. Varsinkin ne harmaat on kivoja.
Mä tilasin äidiltäni jouluksi itselleni retro villasukat mahdottoman rumissa 70 luvun väreissä. Ne saan😍
Villasukat on paras lahja viluvarpaisille. Lahjoitan useammat ja haluaisin uuden parin itselleni.
Ihmiset ovat - onneksi - erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Samaa sanoisin konvehtirasioista ja joulukukista.
Minä tykkään kaikista, sukista, kukista ja suklaasta.
Että haistalavista itse vaan.
Kuinka monet villasukat olet saanut?
Itse kudottuja villasukkia enää harvoin saa keneltäkään. Itsellä on vielä muutama äidin aikoinaan kutoma pari ja varjelen niitä kuin silmäterääni. Ihanan lämpimät ja napakat. Jotta jos jollakulla on ylimääräisiä uusia kotikutoisia joita ette pidä niin lahjoittakaa ne eteenpäin muille tarvitseville jotka niitä arvostavat.
Minulle villasukat kelpaa etenkin jos ovat itse tehdyt. Käytän niitä koko ajan, niin välillä ne kuluvat puhki. Pitkävartiset saapassukat tulisivat nyt tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Villasukat on paras lahja viluvarpaisille. Lahjoitan useammat ja haluaisin uuden parin itselleni.
Ihmiset ovat - onneksi - erilaisia.
Viluvarpaat= vakava ääreisverenkierron häiriö. Mene lääkäriin.
Mielellään ottaisin villasukat👍🤗
Poikaystävä kulkee puhkikulutetuissa villasukissa ja harmitteli kun suvussa ei ole enää villasukkien tekijää. Uskon että on ihan tyytyväinen ehjiin sukkiin vaikka en niitä ole itse tehnytkään.
Olin joskus nuorena ihan samaa mieltä, vanhempana osaa arvostaa. Ne tehdään ja annetaan sillä ajatuksella, että rakas ihminen pysyy talvella lämpöisenä 🙂
Voi höpöhöpö sinua ärrimurria ❤️ Tule jo pois mökömökömajastasi, pistä villasukat jalkaan ja nauti elämästä.
Mä rakastan villasukkia ja käytän niitä joka päivä kotona. Jos saisin lahjaksi, olisin tosi iloinen.
Hyi villasukat. Ihan kuin pakottaisi aikakoneella ankealle 70-luvulle 😖
Aloittajan perheessä on hyvin erikoinen tapa toivottaa hyvää joulua.
Miksi olet niin vihainen? Ole tyytyväinen, että sinulla on läheinen, joka muistaa sinua. Itse en saa yhtäkään joululahjaa.
Noh, onko täällä nyt joku ärripurri pesinyt palstalle?