Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos aiot antaa lahjaksi villasukat, voit yhtä hyvin antaa kortin jossa lukee ”Haista páska”.

Vierailija
14.12.2020 |

Niitä ei halua kukaan.

Kommentit (216)

Vierailija
21/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin lapsena aina noita tuollaisia pehmeitä paketteja. Tiesin heti pakettia hypistellessä, ettei siellä ole lelua jota olin toivonut.

Vierailija
22/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen Lapin ukkoja ja akkoja täällä on 😂

Villasukat ei pue ketään. Paitsi jos tietysti haluat olla viäräleukamummo kiikkustuolissa jossain Savon korven torpassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee kokoa 41, voit edelleenlähettää ne haistattelut minulle. Värin ei väliä, osaa mätsätä vaatteisiin.

24/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan? Harmaaat villasukat? :D

1. Kyllä moni ihminen jopa pyytää niitä, koska ne nyt vaan on jalassa parhaat.

2. Kuka pakottaa niitä pelkästään harmaasta langasta tekemään? Itse asiassa en ole edes nähnyt kaupoissa harmaata lankaa missään.

3. Aikuisen tehtävä on saada suunsa auki jos on jotain erityisiä toivomuksia. 

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
25/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole vuosiin mitään muuta toivonutkaan kuin villasukkia. On ihanaa saada kerran vuodessa parit uudet villasukat, yleensä juuri sopivasti kun edelliset alkavat olla puhki. Tuntuvat jalassa ihanilta, pidän melkein läpi vuoden kotona villasukkia.

Vierailija
26/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tainnut juoda äkäisen lehmän maitoa.

Vierailija
27/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi villasukat. Ihan kuin pakottaisi aikakoneella ankealle 70-luvulle 😖

Lapsikulta, villasukat ovat ajattomat. Monet käyttävät vauvasta vanhainkotiin saakka. Monikäyttöinen ja lämmin pukine. Kannattaisi sinunkin laittaa jalkaan eikä heilua nilkat paljaana pakkasella. 

Vierailija
28/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni taas joka joulu toivoo lahjaksi minulta ainoastaan villasukkia. Lapset myös ovat iloissaan "kotiluistimista" (=voi luistella sisällä).

Vierailija
29/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehdyt villasukat ja jos 100% villaa ovat yksi parhaimpia lahjoja.

Vierailija
30/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa sanoisin konvehtirasioista ja joulukukista.

Nämä ovat itse asiassa aika varmoja valintoja silloin kun kyseessä on joku, joka ei halua kaikenlaista tavaraa tai jonka sisustusmakua ym. ei yhtään tiedä. Ne eivät jää nurkkiin pyörimään, vaan niistä pääsee eroon "luonnollisesti". Toki kaikki eivät syö suklaata, mutta jos tietää, että toinen sitä syö, niin laadukas konvehtirasia (joku josta huomaa, että sitä on vähän mietittykin eikä ostettu sitä joka lähikaupasta saatavaa) on varmasti ihan ilahduttava lahja. Kaunis kukka-asetelma myös ilahduttaa monia, varsinkin vanhukset usein kokevat, että ne kuuluvat jouluun.

Vierailija
31/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhosin lapsena aina noita tuollaisia pehmeitä paketteja. Tiesin heti

pakettia hypistellessä, ettei siellä ole lelua jota olin toivonut.

Hyi kuinka olet olut ahne lapsi.

Vierailija
32/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villasukat on paras lahja viluvarpaisille. Lahjoitan useammat ja haluaisin uuden parin itselleni.

Ihmiset ovat - onneksi - erilaisia.

Viluvarpaat= vakava ääreisverenkierron häiriö. Mene lääkäriin.

Mites lääkärin kuvittelet asialle tekevän? 

Vierailija
33/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhosin lapsena aina noita tuollaisia pehmeitä paketteja. Tiesin heti pakettia hypistellessä, ettei siellä ole lelua jota olin toivonut.

99% lapsista ei pidä vaatteita lahjana. Ihan normaalia kaupallisen ajan lasten ajatusmallia. Aikuiset aivopesevät heidät uskomaan, että vain lelu on oikea lahja. Onneksi suurin osa aikuistuttuaan oppii arvostamaan kaikenlaisia lahjoja. Ap:n kaltaiset jäävät lapsen tasolle ruikuttamaan, kun saivat "vain" villasukat.

Vierailija
34/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kylmät varpaat, ihanaa kun joka joulu saa aina uudet pörrösukat paketista.

Vierailija
35/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villasukat on paras lahja viluvarpaisille. Lahjoitan useammat ja haluaisin uuden parin itselleni.

Kiitos hyvästä vinkistä, mutta kävin jo. Pitkien syöpähoitojeni olen palellut koko ajan. 

Vierailija
36/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen neulonut villasukkia nimenomaan niille harvoille ihmisille, jotka ovat olleet minulle tärkeitä. Useimmiten savunharmaita tai luonnonvalkoisia sukkia.

Kerran neuloin harmaat, varresta raidalliset sukat kolmekymmentä vuotta itseäni vanhemmalle tosi kivalle kollegalle, joka jäi eläkkeelle. Pari vuotta tuon jälkeen huomasin hänen FB-profiilissaan kuvan kylmältä juhannukselta, kollega istumassa laiturilla iltamyöhällä lämpimissä vaatteissa kokkoa katselemassa. minun neulomani sukat jalassa. :)

Vierailija
37/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen Lapin ukkoja ja akkoja täällä on 😂

Villasukat ei pue ketään. Paitsi jos tietysti haluat olla viäräleukamummo kiikkustuolissa jossain Savon korven torpassa.

Nyt lapset nukkumaan, huomenna on koulupäivä. 

Vierailija
38/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on kutonut mulle monet sukat Seitsemän veljeksen langasta, ja vaikka en ehkä ihan aina ole osoittanut asianmukaista kiitollisuutta niitä saadessani, olen kuitenkin nyt ikionnellinen siitä, että minulla on todennäköusesti (jo nyt) elinikäinen varasto ihania ja vahvoja sukkia kylmiä vuodenaikoja varten <3 Villasukkakausi on ihan paras.

Vierailija
39/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hyvästä vinkistä, mutta kävin jo. Pitkien syöpähoitojeni olen palellut koko ajan. 

Vika on verisuonissa, ei siinä kasvaimessa.

Vierailija
40/216 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukissa todella tiivistyy se miksi suomalaiset naiset ovat tyyliltään itäisen Euroopan torpparien muijia.

Onneksi kuitenkin tykkäät meistä, kun et ole muullekaan muuttanut <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän