Karsein pikkukylä jossa olet asunut?
Itsellä keuruu, todella sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä ja inhottava ilmapiiri, vieläkin puistattaa jos joudun esim autolla ajamaan ohi :/
Kommentit (1506)
Vierailija kirjoitti:
Joutsa. Alkoholinhuuruinen kyläpahanen. Parasta siellä on nelostie ;) kaikki siellä ryyppää; papit, lääkärit, hoitajat, lapset....
Joutsan joutopäivät 😆
Kaikki Suomen kylät on karseita.Niissä kaikissa on niitä juoru akkoja.Vieläpä sellaisia juoru akkoja,joille kasvaa sänkieä ja joilla on kaiketi mjulkku jalkojen välissä.🖕
Kylien juorujaan ja perättömän asian levittelijään saisi iskeä korona virus,niin pahoin,että menisi puhe-ja liikunta kyky.Oppisivat jättämään yksityisen ihmisen rauhaan.
voehanviddu kirjoitti:
Oripää. Ihme Asterix-kylä, jossa ei vielä tunneta euroa. Kaikki hoidetaan vastapalveluksilla ja Shellin baarissa sovitaan asiat muutaman lippispään kesken.
Täähän kuulostaa ihanteelliselta, kaikki auttavat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Järvenpää.
Vain ehkä 2% asukeista on syntynyt siellä. Kukaan ei tunne kaupunkia omakseen.
Keskusta täynnä juottoloita, ihan vieri veiressä. Terassit täynnä aamusta iltaan juoppoja.
Asuin siellä pari vuotta ja tykkäsin kovasti. Sitten hullu muutin Asikkalaan.
Vierailija kirjoitti:
Sälinkää, ilkeitä Rumia juoruämmiä
Ja käsittämätöntä ilkivaltaa.
Nilsiän kaupungin,tahkon kylä.Siellä asui Punka-Heikki.
Vierailija kirjoitti:
Mänttä-Vilppulalle täälläkin ääni. Kyllä oli ankeeta.
Se on siellä kaukana susirajan tuolla puolen keskellä ei niin yhtään mitään. Siellä ei oo yhtään mitään.
countryboy kirjoitti:
Tylsää lukea vain paikannimiä. Lihaa luiden ympärille! Kertokaa kauhusnipettejä Keuruulta tai Reposaaresta!
Mä oon samaa mieltä. Ei ihan riitä, että heitetään vaan joku paikan nimi, vaan pitää myös perustella, että miksi se on ollut karsein paikka, missä on asunut.
Hitto toi Pirkkala on kohta samanlainen mesta kuin Lahti, että kaikkia vituttaa koko ajan ja aina jollain on jotakin urputtamista. Mistään ei pystytä tulee asiallisesti sanomaan. Ennen sai liikkua ihan rauhassa, mutta nyt viimeaikoina on perkele ihan lyhyen ajan sisällä tullut pari täyskusipäätä vastaan. Sitä ennen mulle käytiin huutamaan siitä, kun erehdyin hakemaan työpaikkaa eräästä firmasta. Siellä oli ihan kaheli langan toisessa päässä. Näitä on sattunut muutaman kerran, mutta nyt näkyy tahti kiihtyvän. Tällä kehityksellä tämä on kohta totaalinen toivottomuuden tyyssija. Kuudessa vuodessa meininki muuttunut ihan toiseksi.
Kohta on pakko muuttaa kirjoitti:
Hitto toi Pirkkala on kohta samanlainen mesta kuin Lahti, että kaikkia vituttaa koko ajan ja aina jollain on jotakin urputtamista. Mistään ei pystytä tulee asiallisesti sanomaan. Ennen sai liikkua ihan rauhassa, mutta nyt viimeaikoina on perkele ihan lyhyen ajan sisällä tullut pari täyskusipäätä vastaan. Sitä ennen mulle käytiin huutamaan siitä, kun erehdyin hakemaan työpaikkaa eräästä firmasta. Siellä oli ihan kaheli langan toisessa päässä. Näitä on sattunut muutaman kerran, mutta nyt näkyy tahti kiihtyvän. Tällä kehityksellä tämä on kohta totaalinen toivottomuuden tyyssija. Kuudessa vuodessa meininki muuttunut ihan toiseksi.
Ei Lahti ole tollanen! Lahti on mielestäni tosi ystävällinen ja "helppo" kaupunki.
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Tällä tokaisulla savolaisjurpot selittelevät parhain päin omat perseilynsä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta on pakko :äämuuttaa kirjoitti:
Ei Lahti ole tollanen! Lahti on mielestäni tosi ystävällinen ja "helppo" kaupunki.
No kokemuksistani voin sanoa, että Lahden seudun plussa on kauniimmat maisemat kuin Pirkkalassa ja Tampereella. Siinähän se ainut plussa sitten onkin.
Naulan kantaan! Oikein ällistyin Heinolaan muutettuani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein jaksa ymmärtää, miten joku kylä voisi itsessään olla vastenmielinen. Toki ymmärrän jos maisemat ovat ankeat ja vaikkapa alueella asuu paljon rikollisia, mutta täällä monella tuntuu olevan suurin ongelma muiden ihmisten olemassaolo ja kalvava epäilys, että juuri hänestä supistaan jotai erityistä kylillä.
Minä olen muuttanut käpykylään juuri sen takia, että en välitä isojen kaupunkien hälinästä ja metelistä. Asun maalla yksikseni noin parinsadan ihmisen kylän laitamilla. En ole kylän ihmisten kanssa missään tekemisissä, joten en ymmärrä miksi minulla pitäisi heistä joku mielipide olla. Minä en tiedä heidän elämästään mitään, eivätkä he minun elämästäni. Jos joku minusta jotain kylillä juttelisikin, niin mitä sitten. En ole ainakaan elämälläni mitään kovin kummoisia jutunaiheita kylänmiehille tarjonnut.
Tämä kylä on tasan yhtä hyvä tai huono paikka asua kuin muutkin. Ei minulle naapurit ole aikaisemmissakaan paikoissa minkäänlaista päänvaivaa tuottanut, koska en ole heidän kanssaa ollut missään tekemisissä. En minä kaupungista ympäristön ihmisten takia poismuuttanut, vaan halusin ylipäätään päästä luonnonrauhaan ja erittäin hyvin olen täällä omissa oloissani viihtynyt.TÄMÄ, TÄMÄ NIIN PALJON.
Lisäksi omien havaintojen perusteella nämä "juoruämmistä" valittajat ovat itse niitä pahimpia toisten asioista raportoivia riidanhaastajia. Ehkä vika ei ole (pikku)paikkakunnassa vaan teissä itsessänne?
Taitaa monilla haukkujilla olla ihan samat ongelmat seuraavallakin paikkakunnalla. Itseään ei pääse karkuun.
Tai sitten siellä uudessa paikassa törmää taas uusiin ja samanlaisiin mulkeroihin, jotka eivät voi hyväksyä toista sellaisena kuin on. Siitä sitten väistämättä syntyy ongelmia, jotka eivät johdu itsestä, vaikka kovasti muuta väitetään.
Pori