Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karsein pikkukylä jossa olet asunut?

Vierailija
06.05.2014 |

Itsellä keuruu, todella sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä ja inhottava ilmapiiri, vieläkin puistattaa jos joudun esim autolla ajamaan ohi :/

Kommentit (1511)

Vierailija
1221/1511 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkakoski

Vierailija
1222/1511 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuusa kirjoitti:

Mikkeli on aivan karsea pikkukylä ei enää ikinä sinne.

Siellähän on se vankila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1511 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku

Vierailija
1224/1511 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iitin Kausala on aivan kamala, siellä asuin taaperoikäisenä hetken ja vaikka en paljon muista niin kauhean harmaa ja kuollut paikka se on. Vieläkin ahdistaa jos kulkee junalla tai autolla siitä ohi...

Vierailija
1225/1511 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkila, mutta positiivisessa mielessä: D. Lämmöllä muistelen näin JÄLKEENPÄIN.. ai että!

Vierailija
1226/1511 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päijänteen muikkukuningas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahti. Luulevat olevansa pikku-stadilaisia, mutta jurpoja ja juntteja oikeasti.

Lahti, pelottavan lähellä Savoa...

Eivät sano hämäläisesti olevansa "Lahresta", vaan savolaisesti "Lahesta". Eli jäljillä olet.

Tässähän on ainesta väitöskirjaan!

Vierailija
1227/1511 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonvittula

Vierailija
1228/1511 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Simpele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mitä v ttua. Että tuonkin niminen paikka on olemassa.

Luulin, että Kempele on pohjanoteeraus.

Vierailija
1229/1511 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä Etelä-Pohjanmaata... Mattojen hapsut ojennuksessa, nurmikko millintarkkaan leikattuna, pölytöntä ja toluntuoksuista. Ihmiset niin kunnollisia ja työteliäitä. Mutta mistä tulee se järkyttävä kylmyys ja joustamattomuus? Kaikki hurmaavat kylähullut ovat kuolleet jo vuosia sitten pois. Pois lähdin minäkin, vaikka kaikissa niissä Ala-, Evi- ja Lappajärvissä oli niin paljon hyvääkin. Kuitenkin muistan niitä yksinäisiä iltoja, kun pidin kissojamme tassuista etsien turvaa ja lohtua. Ehkä kaltaisilleni boheemeille tyypeille tämä paikka ei vaan ollut se oikea.

Vierailija
1230/1511 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehikkälä

Vierailija
1231/1511 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1232/1511 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieksämäki.

Olen käynyt siellä kerran, enkä mene toiste. Oli niin ankea paikka, että ahdistaa vieläkin. Kävin amk:n pääsykokeissa. Minua haastatteli niin tympeä tyyppi, että meni maku koko koulusta. Onneksi en päässyt sinne. Ihmettelen muutenkin, miten noin pienellä paikkakunnalla voi olla ammattikorkeakoulu.

Ylivieska on myös todella ankea paikka. Siellä ei ole mitään muuta kuin autokauppoja ja Kärkkäinen. Väestöstä 99 prosenttia edustaa jotain uskonlahkoa, mutta kirkko poltettiin maan tasalle.

Vierailija
1233/1511 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iitin Kausala on aivan kamala, siellä asuin taaperoikäisenä hetken ja vaikka en paljon muista niin kauhean harmaa ja kuollut paikka se on. Vieläkin ahdistaa jos kulkee junalla tai autolla siitä ohi...

"Iitin Tiltulla pitkät tissit".Lieköhän Iitin Tiltu ravintola enää olemassa 😎

Vierailija
1234/1511 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkeroinen.

Nistejä, juoppoja, tehtaiden katkua ja erikoisen sisäänpäinkääntynyt paikallisväestö.

Vierailija
1235/1511 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieksämäki.

Olen käynyt siellä kerran, enkä mene toiste. Oli niin ankea paikka, että ahdistaa vieläkin. Kävin amk:n pääsykokeissa. Minua haastatteli niin tympeä tyyppi, että meni maku koko koulusta. Onneksi en päässyt sinne. Ihmettelen muutenkin, miten noin pienellä paikkakunnalla voi olla ammattikorkeakoulu.

Ylivieska on myös todella ankea paikka. Siellä ei ole mitään muuta kuin autokauppoja ja Kärkkäinen. Väestöstä 99 prosenttia edustaa jotain uskonlahkoa, mutta kirkko poltettiin maan tasalle.

Uskonlahkoja kun jonnekin kertynyt,ne ei lähde kulumallakaan.Ei edes suorakulumalla 🤔🤭

Vierailija
1236/1511 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liminka 70-80-luvulla

- verhot heiluivat

Valoverhot kun laittaa ikkuna verhoiksi,niin ei tartte verhoja heilutella.Sisältä näkee ulos hyvin,mutta ulkoa ei näe sisälle juuri ollenkaan.😎

- juoruttiin että isäni pettää äitiäni

- ala-asteella oli muutama ihan hirviö miesopettaja

- isä haki Krankasta pitsan = isä kävi Krankassa ryyppäämässä

- pyssyt paukkuivat ja nyrkit heiluivat todella usein, useampi ihminen tapettiin, kylänraittia piti vältellä heti kun kaupat menivät kiinni

Olen asunut Limingassa vielä yhteen otteeseen 2000-luvulla ja silloin pahin meno oli jo rauhoittunut. En muuttaisi kumminkaan takaisin, Oulussa on parempi. Nyt Liminkaa pidetään lintukotona ja olihan se aika pitkälle sellainen jo kun toisen kerran asuin, mutta vielä 80-luvulla se oli sellainen villilänsi että oksat pois. 

Vierailija
1237/1511 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muurola

Vierailija
1238/1511 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki-hyvä, että ovat rakentaneet nopeat poislähtevät raideyhteydet.

Pian voi olla luotijuna yhteys Venäjälle,että sinne vaan harazoo!

Vierailija
1239/1511 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1240/1511 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hartola

Sinne ei jää kuin juopat ja eläkeläiset. Kylässä on 50-luvun Suomi leffoista tuttu sosiaalinen hierarkia jonka huipulla ovat isot isännät ja yrittäjät. Kunnassa on golfkenttä missä kokoontuu parempi väki. Muu väki kokoontuu keskikalja baarissa. Kaikki ovat sukua toisilleen monessa polvessa. Mielenterveysongelmaisia narkkareita juoppoja ja pikkurikollisia riittää. Ei työpaikkoja koulutetuille eikä oikein muillekaan. Baariin mennään koki suvun voimin ja ollaan juovuksissa iso isästä aina pojanpoikaan ja tyttäriin asti. Niin ja juoruja riittää. Voit olla varma että asiasi tiedetään paremmin kuin sinä itse. Pois muutettua olen huomannut ettei isommilla paikkakunnilla edes ymmärretä sitä pysähtyneisyyden ja ylisukupolvisen junttiuden ilmapiiriä missä näissä pikkukylissä eletään.

Pitikö paikkaansa,kun kuulin,että Hartolassa kävivät ilkitöin arvokkaampien ja hienompien autojen kimppuun.Olin muuttamassa töihin ja mulle sanottiin,että älä mee.Autosi saattaa pian olla rikottuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi