Karsein pikkukylä jossa olet asunut?
Itsellä keuruu, todella sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä ja inhottava ilmapiiri, vieläkin puistattaa jos joudun esim autolla ajamaan ohi :/
Kommentit (1506)
_PAIMO_
jos ei olla maanviljeliöitä ni sitte ollaa pienyrittäjiä kangaskaupan kanssa. koko kyläpahanen tietää kaiken kaikista. saatanan sisäsiittonen meininki. huh huh.
Rauma. Ei tosin kovin pieni, muuten kuin mentaliteetiltaan. Umpimielinen, ulkopuolisille vihamielinen ja sisään päin lämpiävä paikka.
Voi perkele oon oottanu ikäni että tän pääsee sanoo; SUOLAHTI/ÄÄNEKOSKI!!! Niin käsittämättömän perseestä. Puolet on juoppoja ja narkkeja 40% ääliöitä kylähulluja ja 5% porvaripaskoja. Täten jäljelle jää 5% edes jotenki normaaleja. Porukkaa kuolee väkivaltasesti jokatoinen viikonloppu. Sitäpaitsi äänekoski haisee paskalle! (ihan oikeasti kun siellä on ne paperitehtaat)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:12"]Mikkeli
[/quote]
Täältäkin pisteet Mikkelille
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 18:50"]Rauma. Ei tosin kovin pieni, muuten kuin mentaliteetiltaan. Umpimielinen, ulkopuolisille vihamielinen ja sisään päin lämpiävä paikka.
[/quote]
Ois niin kiva mennä Raumalle.
Tämä ketju pitäisi postata kepun puolueväelle.
Utajärvi. Kaikilla viiraa ja kaikki tietää kaikista kaiken ja jos ei tiedä niin keksitään jotain. Kylä jossain keskellä ei mitään ja meno välillä ku villissä lännessä ja muulloin hiljasta ku huopatossutehtaalla..Okapallo pyörii tietä pitkin..
Kaskinen. Se on muute kaupunki
Ääni Mäntyharjulle. Ei enää ikinä sinne.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 18:50"]Rauma. Ei tosin kovin pieni, muuten kuin mentaliteetiltaan. Umpimielinen, ulkopuolisille vihamielinen ja sisään päin lämpiävä paikka.
[/quote]Miksi ihmeessä? On kokoomusvetoinen nätti mutta pystyyn kuollut pikkukaupunki, jonka sulkeutuneesta arvomaailmasta kertoo paljon esim. se, että sinne ei olla taidettu ottaa yhtään ainoaa turvapaikanhakijaa tms. ikinä. Pahoitteluni jos olen väärässä.
Ois niin kiva mennä Raumalle.
[/quote]
Kotkan Karhula! Muualta tulleet ei oo mitään pitkään aikaan. Hämäläisiä haukutaan hitaiksi ja hiljaisiksi, mutta ovat yleensä hiljaisen ystävällisiä kuitenkin. Kymiläiset katsovat pitkin nenänvartta eivätkä sano mitään, jos yrität jutella .
Sitten, jos ovat pitkän ajan kuluttua todenneet tulijan olevan ok, niin kyllä rupeavat juttelemaan. Minun on ollut vaikea tottua siihen.
Onneksi poikkeuksiakin kuitenkin on, niin kuin joka puolella!
Kalajoki. Todella ankea keskusta ja surkeat palvelut. Pieni sisäsiittoinen jengi, joka koostuu paikallisen paska jääkiekkojoukkueen tyypeistä ja matkailualan leuhkoista ihmisistä pyörii kylän ainoassa yökerhossa maailmanomistajien elkein.
Miehikkälä. Siellä ei yksinkertaisesti ole mitään muuta kuin juoppoja, narkkeja ja juoruämmiä. Okei, pari hyvää ystävää sieltä sain, luoja kiitos heistä! Olen onnellinen että älysin häipyä.
Ei ole ongelma että mainitaan paikkakuntia vaan se että täällä mainitaan yksiä suomen isoimpia kaupunkeja!