Karsein pikkukylä jossa olet asunut?
Itsellä keuruu, todella sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä ja inhottava ilmapiiri, vieläkin puistattaa jos joudun esim autolla ajamaan ohi :/
Kommentit (1506)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 18:51"]
Voi perkele oon oottanu ikäni että tän pääsee sanoo; SUOLAHTI/ÄÄNEKOSKI!!! Niin käsittämättömän perseestä. Puolet on juoppoja ja narkkeja 40% ääliöitä kylähulluja ja 5% porvaripaskoja. Täten jäljelle jää 5% edes jotenki normaaleja. Porukkaa kuolee väkivaltasesti jokatoinen viikonloppu. Sitäpaitsi äänekoski haisee paskalle! (ihan oikeasti kun siellä on ne paperitehtaat)
[/quote]
:D Vähän menee ohikseksi, mutta menkööt.. En ole itse asunut, mutta puolet suvustani asuu Suolahdessa, ja on tullut käytyä useampaan otteeseen. Voin hyvin kuvitella tämän kirjoittajan tunteet.:D Aktiviteetit tuntuvat koostuvan pikkuisen huoltsikan pöydissä kyttäilystä ja kirkossa juoksemisesta. Joka kerta, kun olen käynyt siellä olen saanut kuulla helsinkiläisyydestäni kuittailua, siis ihan lapsesta asti. Jos käyn mummoni kanssa kaupassa, jostain takavasemmalta eteeni ryntää mummeli, joka mittailee ensin päästä varpaisiin ja narisee "jaaaa, sinäkös olet niitä Helsingin tyttöjä, mites sinä siellä.." Ei mitään hajua, mistä minut tunnetaan, mummollani on monta lastenlasta, enkä pukeudu mihinkään Support Helsinki -paitoihin.
Sama toistuu muiden sukulaisten luona kahvitellessa, kunhan perinteinen sairauksien päivityskierros on käyty läpi, alkaa ihmettely siitä, miten kukaan ikinä milloinkaan voi uskaltaa asua Helsingissä, kaupungissa, jossa jokainen ryöstetään ja hakataan viidesti viikossa, ihmiset huoraavat avoimesti ja siellä on, hui kamala, niitä n**kereitäkin. Äänekoski on kaupunki, Jyväskylä suorastaan metropoli, ja Helsinkiin mennessä (jos siis uskaltaa) tarvitsee suorastaan passin ja tulkin mukaan. On sieltä paljon hyviäkin muistoja tottakai, nämä pistävät vaan huvittamaan joka kerta. Pitäisiköhän taas käväistä..
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 19:34"]
Nokia
[/quote]
mä taas nuorempana viihdyin nokialla. Kiva sijainti lähellä Tamperetta ja ihan kauniita paikkojakin.
Pienet paikkakunnat nyt vaan on nuorelle naiselle ihan yök-yök, ounou, tsiisuschraist, OMG ja totaalinen turn-off. Joutaisi koko landesuomi vaikka venäläisille.
Espoo. Eikä sekään niin kauhea ollut, kun asuin Otaonnelassa.
Jalasjärvi. Onneksi se lakkaa kuntana kohta olemasta.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:24"]Orivesi. Ei enää ikinä.
[/quote]
Veit sanat suustani.
Onpas ihana huomata, että omaa kotikuntaani kukaan ei inhoa, taidan muuttaa takaisin sittenkin.
Tai sitten kukaan karstulassa ei ole päässyt vielä puusta alas sivistyksen pariin ja oppinut kirjoittamaan.
Auts. Siellä olen itsekin asunut ja todellakin... aika ikävä paikka. Kunpa ne ihmiset osaisi avata itsensä muualta tulleille. Sen sijaan käperrytään omien sukulaisten keskelle vihaamaan kaikkea erilaista.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:32"]
Pomarkku
[/quote]
Kauhajoki. Hyvin verrattavissa kirjoituksiin Ilmajoesta. Ollaan niiiin fiksuja vaikkei Seinäjokea kauempana olla edes käyty, silti epäillään muualta tulleita jotenkin tyhmiksi, varsinkin jos eivät jaa samaa murretta. Koulutusta ja harkintaa ei arvosteta, pikemminkin kunnon ihminen sählää käytännössä sekunnissa kaiken pieleen ilman kunnon suunnitelmaa, mutta ainakin on se kuuluisa "tekemisen meininki"... Kadehditaan ja haukutaan selän takana jopa kaverit! Onneksi en syntynyt siellä enkä enää asukaan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 18:51"]
Voi perkele oon oottanu ikäni että tän pääsee sanoo; SUOLAHTI/ÄÄNEKOSKI!!! Niin käsittämättömän perseestä. Puolet on juoppoja ja narkkeja 40% ääliöitä kylähulluja ja 5% porvaripaskoja. Täten jäljelle jää 5% edes jotenki normaaleja. Porukkaa kuolee väkivaltasesti jokatoinen viikonloppu. Sitäpaitsi äänekoski haisee paskalle! (ihan oikeasti kun siellä on ne paperitehtaat)
[/quote]
:D Vähän menee ohikseksi, mutta menkööt.. En ole itse asunut, mutta puolet suvustani asuu Suolahdessa, ja on tullut käytyä useampaan otteeseen. Voin hyvin kuvitella tämän kirjoittajan tunteet.:D Aktiviteetit tuntuvat koostuvan pikkuisen huoltsikan pöydissä kyttäilystä ja kirkossa juoksemisesta. Joka kerta, kun olen käynyt siellä olen saanut kuulla helsinkiläisyydestäni kuittailua, siis ihan lapsesta asti. Jos käyn mummoni kanssa kaupassa, jostain takavasemmalta eteeni ryntää mummeli, joka mittailee ensin päästä varpaisiin ja narisee "jaaaa, sinäkös olet niitä Helsingin tyttöjä, mites sinä siellä.." Ei mitään hajua, mistä minut tunnetaan, mummollani on monta lastenlasta, enkä pukeudu mihinkään Support Helsinki -paitoihin.
Sama toistuu muiden sukulaisten luona kahvitellessa, kunhan perinteinen sairauksien päivityskierros on käyty läpi, alkaa ihmettely siitä, miten kukaan ikinä milloinkaan voi uskaltaa asua Helsingissä, kaupungissa, jossa jokainen ryöstetään ja hakataan viidesti viikossa, ihmiset huoraavat avoimesti ja siellä on, hui kamala, niitä n**kereitäkin. Äänekoski on kaupunki, Jyväskylä suorastaan metropoli, ja Helsinkiin mennessä (jos siis uskaltaa) tarvitsee suorastaan passin ja tulkin mukaan. On sieltä paljon hyviäkin muistoja tottakai, nämä pistävät vaan huvittamaan joka kerta. Pitäisiköhän taas käväistä..
jes en oo ainoo :D itse asuin lapsuuden siellä ja muutin heti 16 kesäsenä pois. Ei siellä kukaan edes vähän järjissään olrva asuis. Myöskään en voisi kuvitella että kasvattaisin lapseni siellä. Yök.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 17:04"]
Nurmijärven Röykkä.
[/quote]
Perustelut..?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 17:39"]
Klaukkala!!! Pahin ikinä varsinkin teini-iässä. Älkää ikinä muuttako
[/quote]
Voitko kertoa, että miksi..
Miksi Kerava tai Järvenpää, tai siis miten ne eroavat Helsingin lähiöistä?
Hämeenlinna. Aivan kammottava paikka.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 19:26"]
Lieksa ehdottomasti!
[/quote]
Mikäs Lieksassa, sehän on maanmainio mesta! Löytyy muutama kuppila, Lidl, Citymarket, jäähalli, jopa frisbeegolfkenttä ja omat festaritkin! Ihmisetkin niin mukavia, ja pääkatu nyt remontin jälkeen niiin kaunis. Kaunis luontokin! Oih!
Kurikka! Valitettavasti jouduin lapsuuteni kyseisessä helvetin esikartanossa viettämään...