Apua, mestariasustajat. Miten asustaisitte tämän mekon? (kuva)
http://i.imgur.com/pI5FTGh.jpg Kuvasta ei näy kunnolla, mutta vyötäröllä tommonen kiristysnauha. Pituus polvipituinen.
Eli tämmönen mekko pitäis sitten pistää päälle. Miten asustaisitte? Jos miettisitte vaikka jotain lauantai-illan viettoa varten? Eli tilanne ei ole mitenkään ylijuhlava, mutta kiva vähän asustaa paremmin kun mekko on mitä on.
Kommentit (25)
En itse panisi tuota asua päälleni. On vaan niin halvan oloinen ja näköinen. Paras asuste tuohon on hyvä kroppa, luonnon kauneus ja hyvät hiukset.
En lisäisi väriä enää mihinkään asusteisiin tai koruihin.Kulta on aivan out samoin jotkut muovi napit ja renkaat. HYH.
Yksinkertainen on kaunista ja tuossa asussa itsessään on jo yksikertaisuus ylitetty.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 14:11"]
Minusta tuo selkeä kaksivärinen tyyli ja selkeä linja ei vaadi/salli kauheasti asusteita. Itse laittaisin mustat sukkahousut, pinkit korkokengät ja pinkit korvakorut. Musta käsilaukku. Kaveriksi dramaattinen meikki jossa pinkit huulet. Yksinkertainen ja kontrastinen on kaunista :)
[/quote]
Kauheaa. Onko tuo kaason mekko :-o
Laita korkea nutturakampaus, nudenväriset korkkarit, oranssin värinen clutch ja kultainen ketju kaulaan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 14:38"]
Mä laittaisin ihonväriset sukkikset, mustat korkkarit. Kaulaan isot, lyhyet helmet, siis helmenväriset ja helmikorvikset. Tai ranteeseen näyttävän helmikorun. Pikkulaukku vois olla joku ihan poikkeavan värinen, minttu tai oranssi. Kulta ja pinkki on väriyhdistelmänä halpa. Huuliin korallia, ei missään nimessä pinkkiä.
[/quote]
Ketjun tyylitajuisin vastaus tähän mennessä.
T. Ammattilainen
[/quote]Ei tuon kanssa sovi helmet!
Yks ehdottaa helmiä ja toinen hopeaa ja strasseja. Tietty jos haluatte tyyliksi wt niin siihen tyyliin noi sopii. Mutta jos yrittää yhtään näyttää vakuuttavammalle korut ovat kultaisia tai jopa mustia tai pinkkejä.
Voiko tuohon laittaa jonkun koristeellisen vyön?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 14:38"]
Mä laittaisin ihonväriset sukkikset, mustat korkkarit. Kaulaan isot, lyhyet helmet, siis helmenväriset ja helmikorvikset. Tai ranteeseen näyttävän helmikorun. Pikkulaukku vois olla joku ihan poikkeavan värinen, minttu tai oranssi. Kulta ja pinkki on väriyhdistelmänä halpa. Huuliin korallia, ei missään nimessä pinkkiä.
[/quote]
Ketjun tyylitajuisin vastaus tähän mennessä.
T. Ammattilainen