Apua, mestariasustajat. Miten asustaisitte tämän mekon? (kuva)
http://i.imgur.com/pI5FTGh.jpg Kuvasta ei näy kunnolla, mutta vyötäröllä tommonen kiristysnauha. Pituus polvipituinen.
Eli tämmönen mekko pitäis sitten pistää päälle. Miten asustaisitte? Jos miettisitte vaikka jotain lauantai-illan viettoa varten? Eli tilanne ei ole mitenkään ylijuhlava, mutta kiva vähän asustaa paremmin kun mekko on mitä on.
Kommentit (25)
Hmm. Pinkki laukku ja kengät, sekä mustat helmet kaulaan ja mustat nappikorvikset. Jotain rannerenkaitakin kenties? Ja ehkä kaveriksi jokin tumma huivi/bolero.
Pinkit korkokengät, pinkit korvakorut?! Väriblokkaus alkaa olla jo niin nähtyä. Mustat kengät, kullanväriset korvakorut (renkaat) ja kullanvärinen iltalaukku tai vaihtoehtoisesti esim. helmenvalkoinen.Rannerenkaat joko kultaa tai valkoista tai molempia.
No jos on joku bileilta, niin mustat sukkahousut, mustat saappaat ja farkkurotsi/nahkarotsi.
Siis ei mitään pinkkejä korkokenkiä, hei haloo, tuskin ap on mikään teinipissis. Minustakin mustat korkkarit tuon kanssa. Mustat tai nudet, jos sellaiset omistat. Ihonväriset sukkahousut molemmissa tapauksissa. Kenkiin sopiva laukku ja ehkä huivi.
Koruiksi kultakorut. Itse laittaisin korvikset ja rannerenkaan ja jättäisin kaulakorun pois. Jos sulla on sopiva rintaneula, niin rannerenkaan sijaan voisin laittaa sen.
Jos olet luonteeltasi räväkkä, sitten voit asustaa vaaleanpunaisen vastavärillä. Laukun ja huivin siis. Mutta ei mitään iloisenkirjavia kenkiä, ne on yleensä jotain malli Anttila 40 euron korkkarit ja ihan järkkyjä.
Jos sulla on just tuohon pinkkiin sopivat vähän hintavammat korkkarit, sitten ehkä ne. Jotkut Parikat tms.
Niin siis, jos olet räväkämpi yksilö, voit asustaa hyvin tumman vihreällä huivilla ja/tai laukulla tuon mekon. Jopa sukkahousuilla. Vaaleanpunaisen vastavärillä. Mutta kengät mustat.
Mintunvihreäkin voisi olla makea, nyt ajankohtainen väri, tuon kanssa.
Mä laittaisin ranteeseen leveän hopeisen strassikorun ja kaulaan myös lyhyehkön hopeisen strassikorun. Jalkaan ihan perus mustat korkkarit.
Mä laittaisin ihonväriset sukkikset, mustat korkkarit. Kaulaan isot, lyhyet helmet, siis helmenväriset ja helmikorvikset. Tai ranteeseen näyttävän helmikorun. Pikkulaukku vois olla joku ihan poikkeavan värinen, minttu tai oranssi. Kulta ja pinkki on väriyhdistelmänä halpa. Huuliin korallia, ei missään nimessä pinkkiä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 14:35"]
Mä laittaisin ranteeseen leveän hopeisen strassikorun ja kaulaan myös lyhyehkön hopeisen strassikorun. Jalkaan ihan perus mustat korkkarit.
[/quote]
Miksi strasseja? Miksei aitoja kiviä?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 14:35"]
[/quote]
Miksi strasseja? Miksei aitoja kiviä?
[/quote]
Ei mulla ole sellaisiin timantteihin varaa.
Ehdottomasti ihonväriset sukkikset. Nudet kengätkin olisivat kivat. Mustat ovat minusta kevät/kesäaikaan liian tummat, mutta muuhun vuodenaikaan kävisivät kyllä hyvin tuon mekon kanssa. Laukku voisi olla musta tai sitten tässäkin ketjussa ehdotettu mintunvihreä. Tai jopa keltainen! Mekko on kiva noilla väreillä. Jos haluaa samaa väriä lisää, niin korkeintaa yhdessä korussa pienesti - ranne- tai korvakoruissa. Muuten koruja totta kai voi käyttää. Minä valitsisin kullanvärisiä ja jos korvakorut on oikein roikkuvat, niin kaulaan ei mitään korua.
Ei tuon mekon kanssa käy kyllä kulta sitten ollenkaan. Missä teidän tyylitaju??
Mä laittaisin ihonväriset sukkikset ja ne pinkit korkkarit koska on kesä. Kaulaan ja ranteisiin kultakoruja ja pinkin laukun ja sitten pinkin tai mustan/tummansinisen jakun/neuleen jos on viileää.
Minä olisin jättänyt koko mekon mummon aitan orrelle roikkumaan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 15:03"]
[/quote]
Perustele, miksei käy.
Kulta on kuin musta tai valkoinen, se käy kaiken kanssa.
Vai onko sun mielestä tuon mekon kanssa jotkut vaaleanpunaiset muovikorvikset tai jotkut lasistrassikorut paremmat kuin aidosta materiaalista tehdyt kultakorut?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 15:11"]
[/quote]
Perustele, miksei käy.
Vai onko sun mielestä tuon mekon kanssa jotkut vaaleanpunaiset muovikorvikset tai jotkut lasistrassikorut paremmat kuin aidosta materiaalista tehdyt kultakorut?
[/quote]
Jos haluaa tunkkaisen ja halvan vaikutelman antaa, niin toki voi käyttää kultaa. Samoin kuin niitä muovisia korvakorujakin. Tuohon mekkoon tuo raikkautta hopea ja vaikka ne strassit.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 15:15"]
[/quote]
Perustele, miksei käy.
[/quote]
Jos haluaa tunkkaisen ja halvan vaikutelman antaa, niin toki voi käyttää kultaa. Samoin kuin niitä muovisia korvakorujakin. Tuohon mekkoon tuo raikkautta hopea ja vaikka ne strassit.
[/quote]Hopea ei sovi pinkin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 15:15"]
[/quote]
Perustele, miksei käy.
[/quote]
[/quote]
No hopea nyt ei ainakaan sovi pinkin kanssa!
Siis ei ei ei todellakaan mitään mustat sukkikset+pinkit korkkarit+pinkit korvikset asua. Kuulostaa aivan järkyttävältä!
Ihonväriset sukkikset (tai paljaat sääret) + nudet/mustat korkkarit. Jos ajatus ihonvärisistä sukkiksista tuntuu vieraalta, niin ohuet mustat sukkahousut ja mustat korkkkarit. Laukku kenkien kanssa sävy-sävyyn. Peruskorut, kultaiset/hopeat - ihan miten itse tykkäät.
Minusta tuo selkeä kaksivärinen tyyli ja selkeä linja ei vaadi/salli kauheasti asusteita. Itse laittaisin mustat sukkahousut, pinkit korkokengät ja pinkit korvakorut. Musta käsilaukku. Kaveriksi dramaattinen meikki jossa pinkit huulet. Yksinkertainen ja kontrastinen on kaunista :)