Ensimmäisen maailman ongelmasi tänään?
Aloitan: langattomia kuulokkeita ei oltu ladattu. En voinut kuunnella musiikkia samalla kun söin lounasta keittiössä.
Kommentit (120)
Alkoi sataa räntää juuri kun olin ottamassa Facebookia varten kuvan uusista pihakalusteistani.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 13:25"]
Eväsmääräni osoittautui eväitä pakatessa liian suureksi rasiaan nähden, ja jouduin ottamaan kaksi erillistä rasiaa.
[/quote]
Ei tuo ole aito ensimmäisen maailman ongelmanratkaisu. Oikea ratkaisu on heittää se osa ruuasta pois, mikä ei mahdu rasiaan.
Vähän järkeä nyt näihin hommiin.
[/quote]
No mutta kun silloin olisi jäänyt päivän hiilariähkyt pienemmälle, tiedä vaikka nälkää olisi joutunut näkemään :)
Terkuin tuo eväiden raahaaja
p.s. Nyt olisi lisäksi ylimääräistä tiskiä koneeseen laitettavaksi illalla, raskasta!
3v poikani ongelma tänään: Lego-ukon käsi oli vinossa, mutta oli niin väsynyt, ettei jaksanut laittaa sitä suoraan.
Hokasin vasta kassalla maksun yhteydessä palautuspullojen olemassaolon repussani. Hirveä kriisi, jäi 70 senttiä hyvitystä saamatta!
Mietin tätä pitkään. Tämän päivän suurin ongelma oli etten pystynytkään, hyvistä aikomuksistani huolimatta,nukkumaan selälläni vaan heräsin kyljeltäni. Rypyt lisääntyvät.
Pikkukoirani rakastamat n 50 euroa/ kg- namit oli loppu tänään eläinkaupasta!
Mulla on ihan kamala nälkä, mutta koska tein aamulla virhearvion ja lähdin liikkeelle hameessa ja ballerinoissa, en jaksa lähteä vilakkaan säähän vaikka voisin vaellella ihanan kaupungin mulle uusia katuja ja poiketa syömässä jossakin kivassa paikassa. Sen sijaan löhöän lämpimässä hotellissa telkkarin ja av:n parissa ja odotan miestäni ja noutoruokaa.
En saanut kuntosalin cross trainer tv näytölle tekstitystä enkä nettiä
Puraisin kieleen aamulla ja nyt olen koko päivän puraissut uudestaan samaan kohtaan.
Sattuu niin penteleesti!
Nukuin aamulla pommiin, sen sijaan että olisin päässyt puoli kolme niin lähdin vasta viideltä.
En saanut multimediaviestiä vastaanottajalle, koska hän on ulkomailla.
Seminaaritilassa oli aivan liian tehokas ilmastointi, tuli kylmä ja nenän limakalvot kuivuivat.
Ja kaiken tämän päälle:
Kahvilassa annettiin LUSIKKA croissantin ja marmelaadin nauttimiseen!!
Viime viikolla laitettu itseruskettava on mennyt kaulan iholla laikukkaaksi, mikä avuksi?!
Kummassakin silmässäni ylä- ja alaripset ovat tänään takertuneet toisiinsa koko ajan, tätä sattuu usein, näkyvät ikävästi ja tuntuvat tympeiltä (ei, eivät ole tekoripset...).
Läppärillä työskennellessä ei löydy hyvää asentoa ja niska/ olkavarret jumittaa.
Olen ollut maasa siitä että perheemme jää yksilapsiseksi. Omasta valinnasta, mutta silti harmittaa.
Olen ollut maasa siitä että perheemme jää yksilapsiseksi. Omasta valinnasta, mutta silti harmittaa.
Herätessäni huomasin, että yksi kissoistamme oli taas oksentanut sisälle Jouduin siis unisena siivoamaan jäljet.Sitten olisin halunnut katsella nettiä tabletilla, mutta mokkulan toiminta takkuili.