Ensimmäisen maailman ongelmasi tänään?
Aloitan: langattomia kuulokkeita ei oltu ladattu. En voinut kuunnella musiikkia samalla kun söin lounasta keittiössä.
Kommentit (120)
ilkimykset. Jokainen tähän ketjuun osallistuja voisi laittaa mihin tahansa keräykseen 3 euroa kun käy seur. kerran nettipankissa kuittaamassa viimeisimmän zalando-laskunsa.
Maailmassa kärsitään oikeasti. Sitä on helppoa ja halpaa helpottaa, kun pitää summat pieninä.
Se että eräs instagrammaaja oli ostanut kaksi samaa laukkua kuin minä, minun jälkeeni! :(( Ärsyttää matkijat muutenkin. Siksi en pidä blogia koska en sietäisi sitä että minua matkittaisi.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 13:38"]
ilkimykset. Jokainen tähän ketjuun osallistuja voisi laittaa mihin tahansa keräykseen 3 euroa kun käy seur. kerran nettipankissa kuittaamassa viimeisimmän zalando-laskunsa.
Maailmassa kärsitään oikeasti. Sitä on helppoa ja halpaa helpottaa, kun pitää summat pieninä.
[/quote]
^ Juuri tuo joka-paikan-jeesustelija on minun 1. maailman ongelmani tänään!
Söin liikaa kasvissosekeittoa ja vatsani pömpöttää ihan kauheasti. :(
[/quote]
Et taida olla koskaan kuullut First World Problems -vitsiongelmista?
Työhuoneeni roskis pursuilee, eikä siivooja ole sitä tyhjentänyt moneen päivään. Nostin sen lähemmäs ovea vähän vinkiksi. Söin myös hieman liikaa sushia lounaaksi ja nyt väsyttää. Työpaikan aulan vending machinesta on Kinder Buenot loppu.
Siinäpä niitä tämän päivän murheita.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 13:49"]
[/quote]
Et taida olla koskaan kuullut First World Problems -vitsiongelmista?
[/quote]
Älä välitä. Täällä on aina noita tosikkoja. Heidän suurta määräänsä joskus oikein ihmettelen. On sitten kuinka hullu aloitus niin aina joku (useampi) alkaa meuhkata, kun ottaa sen tosissaan.
2v tyttäreni First World Problems tänään:
Avokadoa putosi lattialle. En antanut syödä sitä enää.
Ulkona oli liian kylmä hellemekolle, joutui laittamaan housut ja takin.
Potkupyörän takakumi oli puhjennut. Joutui kävelemään puistoon.
En ostanut kaupan ikkunassa näkynyttä 100 euron legopakettia, vaikka olisi halunnut sen.
Tentti meni penkin alle, argh! Opiskelu on täysin ilmaista, ja valtio huolehtii siitä että saan maksettua vuokrani sinä aikana, opiskelu on mielekästä ja tähtää unelma-ammattiini, voih, elämäni on takapuolesta! (Ok, mua oikeasti otti niin julmetusti päähän aikaisemmin että reality check olikin paikallaan.)
flunssa ja kauppaankin pitäisi mennä
En saanu kaikkia tiskejä mahtumaan tiskikoneeseen. Piti tiskata loput käsin.
Kissanperkele järsi älypuhelimeni usb-latauspiuhan. Enää ei ole kuin kolme ehjää jäljellä, mutta tuo oli kaikista pisin. Nyt en voi maata sohvalla samalla kun pelaan kännykkäpelejä.
Koulussa ei oo ollu mitää tekemistä tänää ja oon vaa maannu rakennustelineellä.
Kuivattu mustikanpala jumittui hampaiden väliin ja hampaita särkee. Nyt en voi nauttia illalla pihvistä, jonka mieheni valmistaa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 13:51"]
Työhuoneeni roskis pursuilee, eikä siivooja ole sitä tyhjentänyt moneen päivään. Nostin sen lähemmäs ovea vähän vinkiksi. Söin myös hieman liikaa sushia lounaaksi ja nyt väsyttää. Työpaikan aulan vending machinesta on Kinder Buenot loppu.
Siinäpä niitä tämän päivän murheita.
[/quote]
Et sitten itse viitsisi tyhjentää _omaa_roskistasi? Aikuinen ihminen!
Kun ajattelin loman kunniaksi mennä nauttimaan aamukahviani lasitetulle parvekkeelleni, niin juuri sillä hetkellä aurinko meni pilveen :/
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 13:15"]
Vai kolmannen maailman? ;)
Pelkään että paperisilppurini vetelee viimeisiään vaikka vielä on monta paperia tuhottavana :((
[/quote]
Tiedätkö ensimmäisen maailman ja kolmannen maailman eron?
[/quote]
itse asiassa tiedän, mutta tapahtui ajatuskatko. Tsorge.
Työpaikan lasagne oli liian kuivaksi paistettua.
Kun en viittinyt tehdä juoksulenkkiä seurasaaren ympäri, koska musa pätkii (nettiradio). Meninkin keskuspuistoon ja pätki se sielläkin. Lisäksi hyvin laiskotellun talven jälkeen, tulin ryytyneenä 5km:n matkan jälkeen himaan. Huooh.