Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäisen maailman ongelmasi tänään?

Vierailija
06.05.2014 |

Aloitan: langattomia kuulokkeita ei oltu ladattu. En voinut kuunnella musiikkia samalla kun söin lounasta keittiössä.

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut maasa siitä että perheemme jää yksilapsiseksi. Omasta valinnasta, mutta silti harmittaa.

Vierailija
62/120 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tänään on kansainvälinen "älä laihduta"- päivä en pysty anoreksiastani johtuen viettämään päivää paastoamatta.
Tällä hetkellä ahdistaa suunnattomasti koska olen menossa ystävälleni leffailtaan jossa otamme yleensä pari siideriä. Olen viimeksi syönyt yhden ruisleivän klo 16, joten voin seuraavan kerran syödä omenan klo 20 -21 välillä jos juon pari kevytsiideriä ja siltikin olen ylittänyt päiväni kalorimäärän ja päiväni tulee olemaan pilalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ei tullut kakka. Päivällä se sitten tuli, mutta harmittaa silti. Suoli menee sekaisin!

Vierailija
64/120 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 13:38"]

ilkimykset. Jokainen tähän ketjuun osallistuja voisi laittaa mihin tahansa keräykseen 3 euroa kun käy seur. kerran nettipankissa kuittaamassa viimeisimmän zalando-laskunsa.

Maailmassa kärsitään oikeasti. Sitä on helppoa ja halpaa helpottaa, kun pitää summat pieninä.

[/quote]

Jos se on nini helppoa ja halpaa niin miksi se kärsimys vaan jatkuu kaikista tukirahoista ja nälkäkeräyksistä huolimatta? Sitä tulee jopa lisää, niin kuin Ukrainan tilanne.

Vierailija
65/120 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 17:58"]

Olen ollut maasa siitä että perheemme jää yksilapsiseksi. Omasta valinnasta, mutta silti harmittaa.

[/quote]

Tuli jo selväksi.

Vierailija
66/120 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 18:00"]

Vaikka tänään on kansainvälinen "älä laihduta"- päivä en pysty anoreksiastani johtuen viettämään päivää paastoamatta.
Tällä hetkellä ahdistaa suunnattomasti koska olen menossa ystävälleni leffailtaan jossa otamme yleensä pari siideriä. Olen viimeksi syönyt yhden ruisleivän klo 16, joten voin seuraavan kerran syödä omenan klo 20 -21 välillä jos juon pari kevytsiideriä ja siltikin olen ylittänyt päiväni kalorimäärän ja päiväni tulee olemaan pilalla. 

[/quote]

Tiesit varmaan, että olet sairas?

Vierailija
67/120 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku oli just käynyt vessassa ennen minua ja pöntönreunus oli istutun lämmin, yöks.

Vierailija
68/120 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan "Pandan suklaalevyt 1e/kpl" -tarjouksessa oli pelkkää valkosuklaata jäljellä.

Vierailija
69/120 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin akvaariota ja kolme (!) kalaa hyppäsi ulos, vaikka yleensä pysyvät tankissaan. Sitten mtsästin niitä suodattimesta, lattialistan välistä, kaapin alta. Hengissä selvisitvät kuitenkin, pirulaiset. Kolmannessa maassa olisin varmaan pistänyt vaan poskeeni. 

Vierailija
70/120 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa ei ollut banaanitonta hedelmämysliä :(

Vierailija
71/120 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut mennä Forexiin vaihtamaan Englannin puntia kun vedin niin täysillä spinning-tunnilla. 

Vierailija
72/120 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olvin hedelmä sirkus siideri on järkyttävän pahaa.

Vierailija
73/120 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksien "aurinkoraitoja" varten ostamani L'Orealin geeli tuoksahtaa vähän liian kirpeälle. Huoh.

Vierailija
74/120 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohjattomasti rakastunut julkkikseen, jota en ole koskaan edes tavannut. Yllättäen siis vastakaiuttomasti. :(

Vierailija
75/120 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jumissa Candy Crush sagassa ;-(

Vierailija
76/120 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättelen itkua töissä kun on niin kamala paikka etten jaksa olla enää.

Vierailija
77/120 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan palstalla ei vuotanut myötuntoa minua kohtaan, kun kerroin, miten tarkasti osasin tulevan työtoverini epäröivästä äänensävystä tulkita nonverbaalisen viestin, ts. että hän piti kilpailijan tekemistä mainoksista enemmän kuin minun tekemistäni. Päinvastoin, täällä minua haukuttiin vainoharhaiseksi!? Siis mikä ihmisiä vaivaa, kysynpä vaan.

Koko päivä ollut ihan pilalla sen takia.

Vierailija
78/120 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 15:38"]

kukaan palstalla ei vuotanut myötuntoa minua kohtaan, kun kerroin, miten tarkasti osasin tulevan työtoverini epäröivästä äänensävystä tulkita nonverbaalisen viestin, ts. että hän piti kilpailijan tekemistä mainoksista enemmän kuin minun tekemistäni. Päinvastoin, täällä minua haukuttiin vainoharhaiseksi!? Siis mikä ihmisiä vaivaa, kysynpä vaan.

Koko päivä ollut ihan pilalla sen takia.

[/quote]

Sä oot ihan pihalla. Ei millään pahalla.

Vierailija
79/120 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni eskarista tuli kotiin iso kansio täynnä vuoden piirustuksia, joten kassiin ei enää mahtunut niin paljon ruokia kaupasta ostettavaksi. Oli myös aika vaikea löytää täydellisen kypsää hunajamelonia. Ostin myös viinin kanssa syötäväksi juustoa, oli turhan pieni valikoima.

Vierailija
80/120 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen tympii. Tekisi mieli jotain herkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän