Ensimmäisen maailman ongelmasi tänään?
Aloitan: langattomia kuulokkeita ei oltu ladattu. En voinut kuunnella musiikkia samalla kun söin lounasta keittiössä.
Kommentit (120)
Vaikka tänään on kansainvälinen "älä laihduta"- päivä en pysty anoreksiastani johtuen viettämään päivää paastoamatta.
Tällä hetkellä ahdistaa suunnattomasti koska olen menossa ystävälleni leffailtaan jossa otamme yleensä pari siideriä. Olen viimeksi syönyt yhden ruisleivän klo 16, joten voin seuraavan kerran syödä omenan klo 20 -21 välillä jos juon pari kevytsiideriä ja siltikin olen ylittänyt päiväni kalorimäärän ja päiväni tulee olemaan pilalla.
Aamulla ei tullut kakka. Päivällä se sitten tuli, mutta harmittaa silti. Suoli menee sekaisin!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 13:38"]
ilkimykset. Jokainen tähän ketjuun osallistuja voisi laittaa mihin tahansa keräykseen 3 euroa kun käy seur. kerran nettipankissa kuittaamassa viimeisimmän zalando-laskunsa.
Maailmassa kärsitään oikeasti. Sitä on helppoa ja halpaa helpottaa, kun pitää summat pieninä.
[/quote]
Jos se on nini helppoa ja halpaa niin miksi se kärsimys vaan jatkuu kaikista tukirahoista ja nälkäkeräyksistä huolimatta? Sitä tulee jopa lisää, niin kuin Ukrainan tilanne.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 17:58"]
Olen ollut maasa siitä että perheemme jää yksilapsiseksi. Omasta valinnasta, mutta silti harmittaa.
[/quote]
Tuli jo selväksi.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 18:00"]
Vaikka tänään on kansainvälinen "älä laihduta"- päivä en pysty anoreksiastani johtuen viettämään päivää paastoamatta.
Tällä hetkellä ahdistaa suunnattomasti koska olen menossa ystävälleni leffailtaan jossa otamme yleensä pari siideriä. Olen viimeksi syönyt yhden ruisleivän klo 16, joten voin seuraavan kerran syödä omenan klo 20 -21 välillä jos juon pari kevytsiideriä ja siltikin olen ylittänyt päiväni kalorimäärän ja päiväni tulee olemaan pilalla.
[/quote]
Tiesit varmaan, että olet sairas?
joku oli just käynyt vessassa ennen minua ja pöntönreunus oli istutun lämmin, yöks.
Kaupan "Pandan suklaalevyt 1e/kpl" -tarjouksessa oli pelkkää valkosuklaata jäljellä.
Hoidin akvaariota ja kolme (!) kalaa hyppäsi ulos, vaikka yleensä pysyvät tankissaan. Sitten mtsästin niitä suodattimesta, lattialistan välistä, kaapin alta. Hengissä selvisitvät kuitenkin, pirulaiset. Kolmannessa maassa olisin varmaan pistänyt vaan poskeeni.
Kaupassa ei ollut banaanitonta hedelmämysliä :(
En jaksanut mennä Forexiin vaihtamaan Englannin puntia kun vedin niin täysillä spinning-tunnilla.
Olvin hedelmä sirkus siideri on järkyttävän pahaa.
Hiuksien "aurinkoraitoja" varten ostamani L'Orealin geeli tuoksahtaa vähän liian kirpeälle. Huoh.
Olen pohjattomasti rakastunut julkkikseen, jota en ole koskaan edes tavannut. Yllättäen siis vastakaiuttomasti. :(
Oon jumissa Candy Crush sagassa ;-(
Pidättelen itkua töissä kun on niin kamala paikka etten jaksa olla enää.
kukaan palstalla ei vuotanut myötuntoa minua kohtaan, kun kerroin, miten tarkasti osasin tulevan työtoverini epäröivästä äänensävystä tulkita nonverbaalisen viestin, ts. että hän piti kilpailijan tekemistä mainoksista enemmän kuin minun tekemistäni. Päinvastoin, täällä minua haukuttiin vainoharhaiseksi!? Siis mikä ihmisiä vaivaa, kysynpä vaan.
Koko päivä ollut ihan pilalla sen takia.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 15:38"]
kukaan palstalla ei vuotanut myötuntoa minua kohtaan, kun kerroin, miten tarkasti osasin tulevan työtoverini epäröivästä äänensävystä tulkita nonverbaalisen viestin, ts. että hän piti kilpailijan tekemistä mainoksista enemmän kuin minun tekemistäni. Päinvastoin, täällä minua haukuttiin vainoharhaiseksi!? Siis mikä ihmisiä vaivaa, kysynpä vaan.
Koko päivä ollut ihan pilalla sen takia.
[/quote]
Sä oot ihan pihalla. Ei millään pahalla.
Lapseni eskarista tuli kotiin iso kansio täynnä vuoden piirustuksia, joten kassiin ei enää mahtunut niin paljon ruokia kaupasta ostettavaksi. Oli myös aika vaikea löytää täydellisen kypsää hunajamelonia. Ostin myös viinin kanssa syötäväksi juustoa, oli turhan pieni valikoima.
Laihduttaminen tympii. Tekisi mieli jotain herkkuja.
Olen ollut maasa siitä että perheemme jää yksilapsiseksi. Omasta valinnasta, mutta silti harmittaa.