Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mieheni on ihan liian kiinnostunut nuorista tytöistä.

Vierailija
04.08.2008 |

Yleensäkin puolison kanssa hommat sujuu paremmin kun puhuu sille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut hänen katselevan tyttöjä, sellaisia teinejä. olen huolestunut, miten toimin?

Vierailija
2/7 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo isällisesti teinien touhotusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ulkosalla, pää kääntyy kun nuoria tyttöjä menee ohi, uimarannalla täysin poissaoleva ja tuijottaa, naapurin 14-vuotias herättää aina mielenkiinnon. voi helvetti.

Vierailija
4/7 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ymmärtää että ahdistaa. Mun mies (luojan kiitos) reagoi yleensä eniten sellaisiin selvästi aikuisiin (25-40v) vahvoihin naisiin. Kuten Angelina Jolie... sellaisiin joista olisi "vastusta". =DD

Vierailija
5/7 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on kiinnostunut nuorista tytöistä ja on aina ollut. Ero tuli lopulta omasta vaimosta liekö kyllästynyt katselemaan moista.

Oli opiskeluaikaan samassa ryhmässä kuin minä ja petti vaimoaan jo tuolloin nuorten tyttöjen kanssa.

Tiedän kolme tällaista tapausta ja yksi on sellainen pieninakkinen mies ja kehui itseään ensirakastajaksi. Kyttäsi minua kun olin nuori ja sitten joskus myöhemmin sotkeennuin tähän tyyppiin ja täytyy todeta että ymmärsin miksi nuoret tyttöset häntä kiinnosti. Miehestä ei ollut mihinkään, laukesi suunnilleen huulille ja oli pienivehkeinen.

Vierailija
6/7 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hänen kanssaan teininä. Hän jätti minut, kun täytin 18 sillä olin kuulemma liian vanha. yöks...

Vierailija
7/7 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hänen kanssaan teininä. Hän jätti minut, kun täytin 18 sillä olin kuulemma liian vanha. yöks...