Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin törkeen hyvää kastiketta mutta siinä onkin whiskyä!

Vierailija
06.05.2014 |

ostin sitä ja söimme koko perhe innolla, dippasimme siihen kananuggetteja. Lapsetkin kehuivat miten hyvää kastiketta se on.

Myöhemmin kun siivosin keittiötä katsoin kastikepullon tuoteselostetta ihan mielenkiinnosta ja siinä lukee WHISKY.

????????????????????????????????????????????

Onko tuossa nyt oikeasti alkoholia vai onko se vain aromia?

Onko lapsille sopiva kastike? ÄRSYTTÄÄ!!!!

Kaikki olivat niin innoissaan siitä :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti siinä kastikkeessa on niin paljon alkoholia että lapsesi tulevat humalaan ja ajautuvat alkoholisteiksi. Runebergintortuissa piilee sama vaara.

Vierailija
2/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko purnukassa mainittu tuotteen alkoholipitoisuus.

Kiinnostaa mistä tuotteesta kyse, kertoisitko.

Ravintolakokkina totean ettei mistään kastikkeesta tule juovuksiin. Lämpimissä kastikkeissa alkoholi kiehuu pois. Kylmissä kastikkeissa alkoholi vain maustamistarkoituksessa joten ei huolta. Olen aina tarjonnut lapsillenikin kastikkeita joissa alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Knorr Coctail-kastike, lasipullo. Ei lue mitään pitoisuuksia, ainoastaan Whisky. Se on kylmänä syötäväksi tarkoitettu, säilytetään jääkaapissa.

Vierailija
4/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastike ob varmasti tehtaassa keitelty kasaan, siihen lisätty alkoholi tuppaa haihtumaan. Enempi vappusimassa on promilleja kuin soosissa olevassa isommassakaan määrässä alkoholia, vaikka söisit pelkästään sitä soosia tölkin yksinään niin eihän siitä mitään alkoholia saa. Muotoilenko tätä vielä jotenkin lisää?

Ihan vaan lisäihmettelynä että paljonko purkkiin soosia vielä jäi vai menikö koko purkki koko perheen keskes syötynä. Entä paljonko kuvittelet purkissa olevan alkoholia (et edes huomannut syödessäsi että jaahas, tässähän on Wiskiä)?

Vierailija
5/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa,että mikä kastike ja mistä voi ostaa?

Vierailija
6/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siitä nyt yhtään mitään haittaa voi olla. Syökää jatkossakin suosikkikastiketta. Jos siinä olis mitenkään mainittava määrä alkoholia, niin lapset ei takuulla tykkäis.

Vierailija
7/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä siinä kastikkeessa varmasti on haitallisempiakin aineita, kuin whiskey.

Vierailija
8/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä maistanut sitä alkoholia mitenkään, en kyllä ole varmaan whiskyä juonutkaan...olen siiderinaisia, mutta kukaan ei huomauttanut mitään. Eli voin ihan vaaratta antaa syödä tuota ja ostaa lisää? Ihan taviskaupasta ostin, muiden valmiskastikkeiden vierestä. Mieskään ei huomannut mitään vaikka on varmasti whiskyä juonut. Voiko tuollaista antaa raskaana olevillekin? Söimme siitä putelista ehkä puolet eilen illalla.

Vierailija
9/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, perusasioita: alkoholi haihtuu kuumennuksessa.

On tietysti vaarana porttiteoria: kastikkeesta alkoholin suurkuluttajaksi. Eiks nih.

Opettele tekee kastikkeet itse, nuo teolliset pussikastikkeet on käsittämätöntä shittiä (toisn niin on nugetitkin). Terveydestään kannattaa pitää huolta.

Vierailija
10/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla maailmassa ruoanlaitossa käytetään ihan yleisesti myös alkoholia ja niitä samoja pöperöitä syö lapset ja raskaana olevatkin (ajatelkaa vaikka ranskalaisia). Oliskohan tää varominen mennyt Suomessa nyt vähän yli?

Vierailija
11/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä kastikkeesta tulisi humalaan, se olisi varmaan k-18 niin kuin tupakka ja olut.

Enemmän mä olisin huolissani noista nuggeteista.

Vierailija
12/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähän yksinkertainen?

Vierailija
13/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä olisi oikeasti mainittava määrä alkoholia, se pitäisi mainita pakkauksessa, ei sitä muuten saisi myydä Suomessa. Valmistaja sen tietää, mitä siinä kastikkeessa oikeasti on, kysy sieltä tai markkinoijan/maahantuojan kautta, jos valmistajalle ei ole suoria yhteystietoja.

Vierailija
14/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista nuggeteista on myös raskaana olevalle enemmän haittaa, kuin kastikkeesta. Kuvitteletko oikeasti, että se pisara whiskeyn makua, jota kukaan ei edes maistanut ja jonka alkoholi on haihtunut valmistuksen yhteydessä, voisi olla kovastikin vaaraksi sikiölle??? Alkoholin liikakäyttö on toki vaarallista, mutta nyt menee vähän hysterian puolelle...

Vierailija
15/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä perheen kesken söisin tuollaista mutta jos olisi vieraita kylässä vaikka anoppi niin en laittaisi pöytään. Tai jos se olisi täydellinen kastike johonkin ruokaan niin laittaisin sen teemakuppiin ja sanoisin että tein kastikkeen itse. Ehkä tämä  on paras keino myös ihan oman perheen kesken, hävitä valmisteen pakkaus ja säilö toiseen purkkiin ja väitä, että teit sen itse niin ei tule kyselyjä että mitäs tämä whisky ja lapset tässä samassa pöydässä tekee!

Vierailija
16/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löytynyt Knorrin kastikkeista tuollaista. Mistä ostit?

Vierailija
17/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ihan Alepasta. Sellainen lasipullo missä on korkki. Vaalean väristä kastiketta, aika ihonväristä. Pullossa lukee Knorr Coctail Sauce.

Vierailija
18/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ainakin Saksassa olevan myynnissä...

Vierailija
19/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepassa on.

Vierailija
20/25 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinzin curry mango on myös hyvä kastike nuggeteille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme