Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi poistettu: kun ei jouluna ole varaa kinkkuun eikä kalkkunaan?

Vierailija
14.12.2020 |

Mikä oli sen viestin sisältö, joka vei poistoon?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset osaa melkein lukea.. AP ei tässä murehtinut ettei ole varaa vaan kyseli mihin kyseinen ketju hävisi. 

Täältähän se vastauksen kysymykseensä saakin. :D

Vierailija
22/30 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on muuten tosi pitkä aika samoilla rahoilla, menee yli uudenvuodenpyhien kun saa seuraavan kerran rahaa, neljäs päivä tammikuuta.

Pitää pärjätä viisi viikkoa, joulut ja uudenvuodet samaan syssyyn.

Ei paljon "joulurahoja" tarvi miettiä.

itsellä 150 euroa loppuvuodeksi. Vika viikko 30e, tämä viikko 30e ja jouluviikko 90e sillä kinkut ja viinaa ja parit lahjat. TArkkaan saa laskea että riittää 4.1 asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin joulurahat on tuhlattu? On se kumma kun joulu tulee joka vuosi yllätyksenä.

Samalla tavalla kuin talvi yllättää autoilijat joka vuosi ja pelti kolisee.

Vierailija
24/30 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täällä puhutaan noista pullonpalautusrahoista.

Täällä pikkukaupunkissa ei kyllä näy yhtään pantillista pulloa tai tölkkiä missään ulkona. Jos ilokseen huomaa jossain niin melko varmasti on silloin pantiton tölkki.

Poimin joka ainoan tölkin ja pullon jos vain on ja menen pahaankin paikkaan hakemaan.

Nyt on saalis kaksi (2) 15 sentin löytynyttä tölkkiä kaapissa odottamassa lisää. Noin parin viikon saalis.

Kuukaudessa ei monen kymmenen sentin rahapottia niistä kerry.

Vierailija
25/30 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset itkevät jouluna, kun ei ole varaa ostaa savukalaa. Joulun jälkeen ostetaan pala alekinkkua, josta saadaan monta ruokaa.

Vierailija
26/30 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen kinkun saa 30 eurolla.

Kinkku- ja kalkkunarullat ovat myös edullisia eikä niitä tarvitse paistaa monta tuntia uunissa.

Vierailija
27/30 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin joulurahat on tuhlattu? On se kumma kun joulu tulee joka vuosi yllätyksenä.

Mitkä hiton joulurahat? Isukiltasiko sellaisia saat?

Maksupäivistä riippuen joskus saattaa olla tilanne että esim, koko joulukuulle on ruokarahaa jotain kymppejä ja sillä ei paljoa kinkutella. Joulun jälkeen saattaa sitten tulla seuraava "tili" muttei se paljoa siinä lohduta. 

Minä olen saanut viimeksi lokakuun puolivälissä rahaa. Jospa liitto maksaisi ennen joulua seuraavat rahat.

Vierailija
28/30 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

viher punikki hallitus on kieltänyt julkaisemasta. suomessa ei ole leipä jonoja eikä hätää voimme antaa italiaan 70 miljardia kun siellä mafia miehet kärsivät

Vierailija
29/30 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä jouluna tarvitakaan. Mä olen pärjännyt 27 vuotta ilman.

Suomalaisten enemmistö ei halua viettää ankeaa vegaanijoulua.

Joulupöydässä on kyllä muutakin kuin kinkku, kalkkuna ja vegaaniruuat. Minulle riittäisi jouluna graavikalat, sillit, sienisalaatti, perunat ja saaristolaisleipä. Otan ehkä vähän lanttulaatikkoa ja kinkkua, jos jaksan kalojen jälkeen, kun muut haluavat niitä joulupöytään.

30/30 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamie teki tänään fantastista joulu porchettaa tv:ssä. Voisin hyvin koska tahansa vaihtaa kinkun siihen.

Kilo kasleria riittää hyvin 6 hengelle ja maksaa 6e