Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viha äitejä kohtaan

Vierailija
06.05.2014 |

Mielestäni se normaali äitiysloma riittää kotona olemiseen.Menisivät äitit töihin viimeistään silloin kun lapsi täyttää 1 v.Vituttaa tällaisia äityköitä elättää meidän muiden ahkerien töissä käyvien palkoilla !.Mulla ystävä kotona kahden pennun kans 10 vuotta.Minä raadoin niska ruvella koko tämän aikaa..Nyt teki kolmannen pennun ja taas kotona sen 3 vuotta samalla rahalla kun minä töissä.Toki hän valitsi itselleen rikkaan miehen.En arvosta tätä kaveria yhtään.Ilman lapsiakin hänen motto oli : teetä työt muilla ja makaa kotona työttömänä,siitä maksetaan samanverran kun työssä käymisestä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mennytkin töihin kun äitiysloma on loppunut. Tosin mieheni jäi sitten kahdeksi vuodeksi kotiin lapsen kanssa. Näin kaikkien kolmen lapsen kohdalla.

Vierailija
2/10 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen hoito maksaa kunnallisessa reilu 1000€, josta vanhemmat maksaa alle 300€. Kun äiti jää kotiin, hän ei suinkaan saa kuin muutaman hassun saturaisen kotihoidontukea. Mistä hän muka saisi samanlaisen rahamäärän kuin ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap kulta! Joko olet provo tai sitten olet täysin hakoteillä!

Toivottavasti vain pelkkä provo.

Vierailija
4/10 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Ap,enkä provo.Mulla kaveri 32 vee joka ollut kotona lapsien kanssa nyt 11 v.Hankkinut enemmän kotiäitinä plus miehen Tulot, enemmän kuin minä töitä tekemällä 11 vuotta ,usko tai älä.

Vierailija
5/10 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ehkä provoon, mutta mä vihaan juuri niitä ihmisiä, joiden mielestä on okei heittää 1v lapsi hukkumaan isoon lapsilaumaan, kun äiti ja perhe olisi se, jota pieni tarvitsisi vielä monta vuotta.

Tiedän, etten anna itsestäni nyt kypsää kuvaa, kun sanon näin, mutta VIHAAN VIHAAN VIHAAN niitä ihmisiä!!!!! #¤&#¤%&¤%

Vierailija
6/10 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Se yhteiskunta toimi niin että kaikki äitit jää kotiin vielä äitiysloman loputtuakin !.Haluatko sinä käydä töissä tällaisten äitien edestä ? .Sinä maksat veroistasi äitien kotona laiskottelun sen virallisen äitiysloman jälkeen..Tuntuuko mukavalta raataa toisten eteen ?

Vierailija
7/10 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä mainita tästä miehelle kunhan aletaan "tehdä" lasta. Mies saakin sitten jäädä lapsen kanssa kotiin ettei ap:lle tule paha mieli laiskoista äideistä. Isät nyt tietenkin saavat kirkkaan kruunun ja palvontaa kun tekevät jotakin perheensä eteen. Vaikka sitten jäävät kotiin.

Vierailija
8/10 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 03:38"]

Ei Se yhteiskunta toimi niin että kaikki äitit jää kotiin vielä äitiysloman loputtuakin !.Haluatko sinä käydä töissä tällaisten äitien edestä ? .Sinä maksat veroistasi äitien kotona laiskottelun sen virallisen äitiysloman jälkeen..Tuntuuko mukavalta raataa toisten eteen ?

[/quote]

Ihan mielelläni. Koska vastavuoroisesti joku muu äiti maksaa minun kotona oloni. Tosin palkkani ei ole niin kummoinen, että sillä maksettaisiin edes vuoden oleskelut kotona lapsen kanssa.

PS. Minä en raada töissä, en ainakaan omasta mielestä. Ja teen sen siksi, että on kiva saada palkkaa jolla elää ja mahdollisesti joskus myöhemmin saada vielä eläkettäkin.

Vierailija
9/10 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja 9,perustele miten äidit maksavat kotona olisi ?

Vierailija
10/10 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 03:58"]

Vastaaja 9,perustele miten äidit maksavat kotona olisi ?

[/quote]

Meinaatko, että kaikki äidit ovat juuri samaan aikaan kotona lasten kanssa? Kun yksi on töissä, toinen on kotona.

Ja onhan ne isät töissä. Sillä tavalla he antavat osansa siihen, että jälkikasvu voidaan hoitaa pari ekaa vuotta kotona.

Heräsi oikein mielenkiinto siitä että meinaatko verojen laskevan jos lasten kanssa ei olla kotona kuin vuosi? Ehei, ne eivät laske vaikka äidit ja isät menisivät töihin suoraan synnäriltä. Kyllä valtio niille rahoille aina muuta käyttöä löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän