Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

29v mies miettii; minun ja palstanaisten välinen hellyysketju

Vierailija
06.05.2014 |

Kirjoitetaan tässä jotain välejä parantavaa ja mieltä kohentavaa. Esim.toiveistamme ja tarpeistamme. Kirjoita jotain niin vastaan oman mielikuvitukseni mukaan. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 04:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 04:02"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 03:19"]

No mitäs mieltä olet naisista, jotka keräilevät aseita (miekkoja, tikareita, kilpiä ja jousia)?

[/quote]

En oo -Mies 29-, mutta minusta kuulostat selvästikin larppaajalta!

Ei muuta. Jatkakaa.

[/quote]

Itse asiassa en ole. Olen vain todella kiinnostunut aseista ja aloin jokunen vuosi sitten keräilemään niitä itsekin. Kaveri kyllä larppaa ja onkin muutamaan otteeseen pyytänyt miekkoja lainaan mutta olen kieltäytynyt turvallisuussyistä. Esim. nuo miekat eivät ole teroitettuja mutta kyllä niillä vahinko saa aikaan silti. Jotkut larppiryhmät ovat kieltäneet teräaseet ja kieltäähän lakikin niiden kantamisen julkisella paikalla.

Varmaan kokoelma olisi suurempi jos nuo aseet ja muut varusteet eivät olisi niin kalliita. Haaveissa olisi alkaa kerätä myös kirveitä sekä saada täydellinen ritarivarustus kasaan. Menee varmaan vuosia tuohonkin, juurikin kalliuden takia.

Syy miksi kysyin tuota ap:lta on se, että useimmat miehet ovat katsoneet minua kieroon ja hyvin pitkään kuullessaan keräilykohteistani. Ehkä aseet sun muut eivät perinteisesti kiinnosta naisia kovinkaan paljoa. Noh, ainakaan siinä määrin että niitä aletaan keräillä =)

[/quote]Mikä sinua kiinnostaa aseissa? Vastauksen perusteella voin ehkä muodostaa mielipiteeni. Tuntuisi kyllä vähän oudolta harrastukselta naiselle (ja jotenkin juntilta miehelle, ellei siihen liity jotain laajempaa historiakiinnostusta tai jotain esteettistä juttua, mitä en ymmärrä) mutta ei pahimmalta mahdolliselta. 

-Mies 29v-

Vierailija
2/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko 50 v. nainen olla haluttava ja kihottava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 11:54"]

Voiko 50 v. nainen olla haluttava ja kihottava?

[/quote]Ehkä täpärästi. Asenne on tärkeä.

-Mies 29v-

Vierailija
4/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kyseinen henkilö. Teit jo yhden teeskentelyketjun. Mitä saat siitä?

Vierailija
5/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hän saa hieman jännitystä, viihdykettä ja ajankulua, niin kuin me muutkin. 

Vierailija
6/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa aloittaja ei ole feikki. Haluan vain välillä uudistaa itseäni.

-Mie 29v-

7/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sie 29v- et taida erityisemmin kiinnostaa, feikki tai ei.

Vierailija
8/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on romanttisinta, mitä naisen puolesta voisit tehdä?

Vierailija
9/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:24"]

[/quote]Vaikea sanoa. Hirmu laaja kysymys. Tulee vähän sellainen kuva kuin romantiikka olisi jokin riippa tai uhraus?

Voitko täsmentää jotenkin? 

-Mies 29v-

Vierailija
10/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:24"]

[/quote]Vaikea sanoa. Hirmu laaja kysymys. Tulee vähän sellainen kuva kuin romantiikka olisi jokin riippa tai uhraus?

-Mies 29v-

[/quote]

Voisitko hakea vaikka "kuun taivaalta" niin sanotusti. Mitä olisit valmis tekemään rakastamasi naisen takia? Olisitko valmis vaikka kuolemaan hänen puolestaan?

Vierailija
11/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:29"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:24"]

-Mies 29v-

[/quote]

Voisitko hakea vaikka "kuun taivaalta" niin sanotusti. Mitä olisit valmis tekemään rakastamasi naisen takia? Olisitko valmis vaikka kuolemaan hänen puolestaan?

[/quote]Voisin ottaa vaarallisia riskejä, vaikka niin tekisin kyllä monessa muussakin tapauksessa. En kuolisi kuolemisen takia, jos selviytymisen mahdollisuuksia ei varmasti ole. Onneksi tuollaisella ei ole mitään merkitystä arkielämässä vaan aivan erilaisilla uhrauksilla.

Mitäs sinä tekisit miehen takia esim.synttäreillä?

-Mies 29v-

Vierailija
12/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

<33

Vierailija
13/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:38"]

<33

[/quote]OK?

-Mies 29v-

Vierailija
14/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 01:19"]

Itse asiassa aloittaja ei ole feikki. Haluan vain välillä uudistaa itseäni.

-Mie 29v-

[/quote]

Uudistun aina silloin tällöin muuttumalla turkmenistanilaiseksi halpakopiokseni. En toki halua käyttää rekisteröityä tunnusta sillä se rajoittaisi muiden hauskanpitoa tunnuksellani.

-Mie 29v-

Vierailija
15/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas mies29,

olenkin jo monta kertaa kirjoittanut sinulle. Pyysin muun muassa miettimään sitä voisitko pehmentää omaa argumentaatiotasi ja lisäksi olen toisessa ketjussa myöntänyt olevani hieman ihastunut sinuun.

Olet mielestäni tämän nettikirjoittelun perusteella tavallan aika söötti ja jopa omalla tavallaan kiihottava. Minusta on hauskaa uppotua erilaisiin keskuteluihin ja koen tulisen väittelyn monella tapaa stimuloivana. Toisaalta minun on myös pakko sanoa, että olen hieman pettynyt. Sanoit eräässä ketjussa tekeväsi aloituksia myös provokaatio mielessä, tai ainakin tiedostavasi sen, että suuri osa mitä sanot menee myös huumorin piikkiin, koen siis tulleeni siinä mielessä myös petetyksi.

Mielestäni kuitenkin vaikutat mielenkiintoiselta ihmiseltä marsut ja euroviisut mukaanlukien, valitettavasti en vaan tule ikinä naisena varmaankaan täyttämään niitä vaatimuksia joita meille asetat. Painoni liikkuu normaalin ja ylipainon rajoilla ja lisäksi olen jo 28-vuotias. Silti se ei kuitenkaan vie pois sitä, että ajattelen, että olet kaikkinen omituisuuksineen tärkeä ihminen. Lisäksi minusta olisi mielenkiintoista näyttää sinulle konkreettinen esimerkki siitä kuinka nainen voi nauttia seksistä sekä miehen kehosta kokonaisvaltaisesti.

Vierailija
16/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 02:12"]

Hei taas mies29,

olenkin jo monta kertaa kirjoittanut sinulle. Pyysin muun muassa miettimään sitä voisitko pehmentää omaa argumentaatiotasi ja lisäksi olen toisessa ketjussa myöntänyt olevani hieman ihastunut sinuun.

Olet mielestäni tämän nettikirjoittelun perusteella tavallan aika söötti ja jopa omalla tavallaan kiihottava. Minusta on hauskaa uppotua erilaisiin keskuteluihin ja koen tulisen väittelyn monella tapaa stimuloivana. Toisaalta minun on myös pakko sanoa, että olen hieman pettynyt. Sanoit eräässä ketjussa tekeväsi aloituksia myös provokaatio mielessä, tai ainakin tiedostavasi sen, että suuri osa mitä sanot menee myös huumorin piikkiin, koen siis tulleeni siinä mielessä myös petetyksi.

Mielestäni kuitenkin vaikutat mielenkiintoiselta ihmiseltä marsut ja euroviisut mukaanlukien, valitettavasti en vaan tule ikinä naisena varmaankaan täyttämään niitä vaatimuksia joita meille asetat. Painoni liikkuu normaalin ja ylipainon rajoilla ja lisäksi olen jo 28-vuotias. Silti se ei kuitenkaan vie pois sitä, että ajattelen, että olet kaikkinen omituisuuksineen tärkeä ihminen. Lisäksi minusta olisi mielenkiintoista näyttää sinulle konkreettinen esimerkki siitä kuinka nainen voi nauttia seksistä sekä miehen kehosta kokonaisvaltaisesti.

[/quote]OK. Hauskaa että tunnet niin. Sinulla on siis usko siihen, että nauttisit seksistä minun kanssani? Muutenhan tuossa viimeisessä kappaleessa ei kai ole oikein järkeä. 

Ei minua lievä ylipainokaan haittaa; olen muistaakseni jossain joskus niin sanonut. Iästäkin vähän samanlaista. 

En tiedä mitään sinusta, joten mistä asioista sinä pidät tai miten kuvailisit omaa elämääsi?

-Mies 29v-

Vierailija
17/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tietenkään voi sanoa, sinua yhtään tuntematta, että nauttisin seksistä juuri sinun kanssasi erityisesti. Mutta tavallaan joo olet oikeassa, haluaisin näyttää juuri sinulle kuinka seksi voi olla ihanaa ja myös sen miten nainen voi nauttia miehen sukupuolielimistä. Toisaalta en tunne sinua yhtään eli ainut asia mikä niin sanotusti nyt saa pöksyihini vipinää on se, että olet totaalisen erimieltä liki joka ikisestä asiasta mikä minulle tulee mieleen.

Noin muuten olen valmistunut maisteriksi Helsingin yliopistosta, ja teen oman alani hommia......tavallaan. En tykkää erityisesti euroviisuista, mutta eläinrakas olen. Rakastan muuan muassa David Attenboroughin luontodokumentteja.

Vierailija
18/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 02:32"]

No en nyt tietenkään voi sanoa, sinua yhtään tuntematta, että nauttisin seksistä juuri sinun kanssasi erityisesti. Mutta tavallaan joo olet oikeassa, haluaisin näyttää juuri sinulle kuinka seksi voi olla ihanaa ja myös sen miten nainen voi nauttia miehen sukupuolielimistä. Toisaalta en tunne sinua yhtään eli ainut asia mikä niin sanotusti nyt saa pöksyihini vipinää on se, että olet totaalisen erimieltä liki joka ikisestä asiasta mikä minulle tulee mieleen.

Noin muuten olen valmistunut maisteriksi Helsingin yliopistosta, ja teen oman alani hommia......tavallaan. En tykkää erityisesti euroviisuista, mutta eläinrakas olen. Rakastan muuan muassa David Attenboroughin luontodokumentteja.

[/quote]Okei. Mielenkiintoista. Siinähän olisi sitten se vaara, että kiinnostus häviäisi jos antaisin periksi toisten ideoilel tai muulle sellaiselle. Naisia tuntuu kiinnostavan tuollaiset haasteet...en tiedä liittyykö se sitten oman viehätysvoiman testaamiseen. 

Minäkin tykkäsin kovasti Attenboroughin dokumenteista ja siitä alkaa olla jo kymmenen vuotta kun niitä kovasti katsoin, Jeff Corwinin ohjelmia myös ja tilailin itselleni yliopiston oppikirjoja biologiasta, eläinfysiologiasta, eläintieteestä ja evoluutiosta. Minulla oli myös noihin Attenboroughin sarjoihin perustuvat kirjat. Yhden annoin serkkutytölle lahjaksi ja en tiedä onko sitä enää olemassa. 

Äidin kanssa käytimme Attenboroughista nimitystä "ättenparakki".

-Mies 29v-

Vierailija
19/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

kirjoitin äsken ihan jumalattoman sepostuksen, mutta se hävisi koska sekoilin, nyt vitutttaa. (Pahoittelut vulgaarista kielestä, mut normaalisti kyl nyt vaan käytän sellaista). No viestin ydin sisältö oli se, et me tai ainakin iso osa meistä naisista ollan ihan kivoja. Mun pitää mennä nukkumaan, koska huomenna työt ja sit katso erilaisia dokumentteja (joita henk, koht, rakastan siis dokumentteja) jos tämä palsta liikaa ahdistaa esim.

http://areena.yle.fi/tv/2185431

http://areena.yle.fi/tv/2152023

en ole normisti tällanen palikka, mut ärsyttää kun se todella pitkä ja hyvin muotoiltu viesti katosi. Mut hyvää yötä, ota rennommin, katsele ympärillesi, älä mene baariin, mee vaikka lintubongareihin.

Vierailija
20/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai nii virtuaali pusuja myös, niitä ainakin tarviit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän