Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

29v mies miettii; minun ja palstanaisten välinen hellyysketju

Vierailija
06.05.2014 |

Kirjoitetaan tässä jotain välejä parantavaa ja mieltä kohentavaa. Esim.toiveistamme ja tarpeistamme. Kirjoita jotain niin vastaan oman mielikuvitukseni mukaan. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs mieltä olet naisista, jotka keräilevät aseita (miekkoja, tikareita, kilpiä ja jousia)?

Vierailija
22/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 03:19"]

No mitäs mieltä olet naisista, jotka keräilevät aseita (miekkoja, tikareita, kilpiä ja jousia)?

[/quote]

En oo -Mies 29-, mutta minusta kuulostat selvästikin larppaajalta!

Ei muuta. Jatkakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 04:02"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 03:19"]

[/quote]

En oo -Mies 29-, mutta minusta kuulostat selvästikin larppaajalta!

Ei muuta. Jatkakaa.

[/quote]

Itse asiassa en ole. Olen vain todella kiinnostunut aseista ja aloin jokunen vuosi sitten keräilemään niitä itsekin. Kaveri kyllä larppaa ja onkin muutamaan otteeseen pyytänyt miekkoja lainaan mutta olen kieltäytynyt turvallisuussyistä. Esim. nuo miekat eivät ole teroitettuja mutta kyllä niillä vahinko saa aikaan silti. Jotkut larppiryhmät ovat kieltäneet teräaseet ja kieltäähän lakikin niiden kantamisen julkisella paikalla.

Varmaan kokoelma olisi suurempi jos nuo aseet ja muut varusteet eivät olisi niin kalliita. Haaveissa olisi alkaa kerätä myös kirveitä sekä saada täydellinen ritarivarustus kasaan. Menee varmaan vuosia tuohonkin, juurikin kalliuden takia.

Syy miksi kysyin tuota ap:lta on se, että useimmat miehet ovat katsoneet minua kieroon ja hyvin pitkään kuullessaan keräilykohteistani. Ehkä aseet sun muut eivät perinteisesti kiinnosta naisia kovinkaan paljoa. Noh, ainakaan siinä määrin että niitä aletaan keräillä =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän