raskaana ja sairas!
Näin sitten kävi että e-pillereistä huolimatta tein raskaustestistä positiivisen. Liuskoja tarkistelin ja välistä ei yhtään oo jääny - tultiin miehen kanssa siihen tulokseen että sitten näin kuului tapahtua. Kaksi rakasta lasta on ennestään - tervetuloa joukkoon uusi pikkuinen.
On vain yksi ongelma. Mulla on 1. tyypin diabetes eikä hoito ole viime kuukausina ja nytkään ollut tasapainossa - sokerit heittelee ilman syytä. Raskaudesta eivät voi johtua koska on jo alkuvuodesta asti heitelleet ja nyt vasta ensimmäiset kuukautiset jääneet pois. Toisena, mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta enkä tiedä yhtään millaiset arvot ovat kun en ole vuoteen kokeissa käynyt, olon perusteella luulisi olevan hyvät.
Mitenköhän vauvan, ja minun käy noiden sairauksen takia? Kokemuksia vastaavasta tilanteesta? Kaksi aiempaa olivat täysin suunniteltuja joten tuolloin oli hoito tasapainossa.
apua!
Itselläni on sellainen käsitys että raskauden alkaessa Thyroxin annostusta tulee nostaa. Nyt olisi varmasti hyvä käydä verikokeissa.