Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian ruma mieskaverini ei kelpaa ystäväni kanssa samaan seuraan.

Vierailija
05.05.2014 |

Vituttaa aika rankasti. Oltiin viime viikonloppuna baarissa ystäväni (nainen) kanssa. Hänellä on tapana kutsua puoli kaupunkia mukaan, kun lähdetään "kahdestaan" illanviettoon, eikä se ole minua ikinä haitannut. Isossa seurassa on yleensä hauskempaa. Tällä kertaa minun kaverini (mies) soitti ja kysyi satunko olemaan kaupungilla. Kutsuin hänet meidän seuraan. Kysyin puhelun aikana, haittaako ystävääni jos tulee lisää porukkaa, oltiin vielä kahdestaan. Ei haitannut.

Mutta kun kaverini tuli paikalle, ystäväni ilme oli todella tyrmistynyt. Ei edes peitellyt inhoaan millään tavalla. Kaverini on ihan tavallisen näköinen mies. Vähän kaljua ja mahaa, mutta pukeutuu tavismiehiä tyylikkäämmin ja on tosi hyvä tyyppi. Naisystäväni tervehti häntä ja sanoi saman tien, että häntä ei oikein innostakaan. Hän lähtee nyt kotiin!!

Mitä helvettiä?? No, mulla oli ihan kivaa kaverini kanssa ja lisää porukkaa löytyi seuraan myös. Jäi vaan ihmetyttämään ja ärsyttämään tämän "ystäväni" käytös. Hän ei ole itsekään mitenkään ihmeellisen näköinen, jos parittaisin kavereitani olisin voinut hyvin yhyttää nämä kaksi toisilleen, ovat jotenkin ulkonäöllisesti "samaa kategoriaa". Siitä ei silti ollut kyse ja hän tiesi sen kyllä. Ja kyse oli vain ulkonäöstä. He eivät olleet koskaan ennen tavanneet ja ennen kaverini tuloa "ystävä" piti hauskaa ja oli aikeissa viettää iltaa kuten tavallisestikin aika myöhään.

Tekeekö tällaisella ystävällä mitään? Mitä mieltä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että kyse oli ulkonäöstä? Jospa olikin vanha hoito tai ihastus?

Vierailija
2/9 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 23:00"]

Mistä tiedät että kyse oli ulkonäöstä? Jospa olikin vanha hoito tai ihastus?

[/quote]

Ei ollut, tiedän sen kyllä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itsekin, että mistä päättelit että kyse on ulkonäöstä? Jos itse et ajattele kaveriasi rumaksi, jännä että pystyit kuitenkin ystäväsi reaktion päättelemään noin hyvin.

Vierailija
4/9 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 23:05"]

Mietin itsekin, että mistä päättelit että kyse on ulkonäöstä? Jos itse et ajattele kaveriasi rumaksi, jännä että pystyit kuitenkin ystäväsi reaktion päättelemään noin hyvin.

[/quote]

En nyt ala joka yksityiskohtaa selittämään. Vähän ärsyttää, ettei voi puhua asiasta vaan asian vierestä. Tiedän tasan tarkkaan, ettei heillä ole ollut mitään juttua ja tunnen molemmat noin 10 vuoden ajalta. Ystäväni reaktioon ei siinä kohtaa ollut mitään muuta selitystä. Hän kuvittelee olevansa paremman näköinen kuin on ja puhuu inhottavasti mielestään rumista ihmisistä ja reagoi sellaisiin aina aika selvästi.

Joko päästään asiaan? ;)

ap

Vierailija
5/9 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh... Mäki uskon et kyseessä on ollut joku yhden illan hoito. Vaikka tuntisitkin molemmat 10vuoden ajalta, niin tuskin silti koko heidän elämäänsä tiedä. Varsinkin, jos nämä kaksi eivät ole ennen olleet yhdessä sun kanssa.

Vierailija
6/9 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että oli ehkä kade. Tosi miehethän eivät ole kauniita.

Vierailija
7/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun kerro lisää: missä asioissa hänen asenteensa ihmisten ulkoiseen olemukseen näkyy? Ihan siis uteliaisuudesta! Ja onko hän itse paljon ulkonäköön satsaava?

No mutta yhtä kaikki: tosi lapsellista käytöstä. Toisaalta kärsipä siitä itse: sinä sait kaverisi kanssa kivan illan, ja hän jäi murjottamaan kotiin. Yksittäisenä tapauksena olisi ehkä lähinnä puhuttelun paikka, mutta jos hän ihan alvariinsa arvottaa ihmisiä noinkin näkyvästi niin... niin. Ehkä hänen pitäisi hetken kasvaa kotonaan ja palata asiaan sitten vähän fiksumpana? :)

Vierailija
8/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olis kuinka vanha hoito niin eipa tulis mieleen vaan luikkia karkuun tuolleen. Tosi tokerosti tehty sun kaverilta. Jotkut on vaan toosi itsekkaita.

Vierailija
9/9 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai entä jos hän ajatteli et meinaat naittaa tän "ryman kaverisi" hänelle