Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakas tuttuni

Vierailija
05.05.2014 |

Jätä avomiehesi.

Jos avaat silmäsi todella, et voi enää piiloutua tosiasioilta. Miehesi on väkivaltainen, kansanomaisesti ilmaistuna mielenvikainen kuumakalle. Asunnostannekin on jo alkanut hajota milloin mitäkin. Jos vielä olet itse säästynyt ruumiilliselta väkivallalta kuten väität, on vain ajan kysymys milloin joudut itse uhriksi. Miehesi tietäen, toivon sinun silloin selviävän mustelmilla.

En tiedä pitäisikö sinua sääliä vai pitää vain tyhmänä. Olet jo alkanut salailla miehesi tekoja. Valehtelet, vähättelet ja salailet hänen tekemisiään. Mielestäni se on hälyyttävä merkki.

Ymmärrän, että olet jo nelikymppinen. Ymmärrä kuitenkin, että se ei ole syy jäädä tähän suhteeseen. JSSAP, todella. Teillä ei ole lapsia ja avomiehesi on sinulle taloudellisestikin rasite. Kuuntele ystäviäsi ja tuttaviasi. Ja itseäsi. Jos miehesi ei lopulta tapa sinua fyysisesti, teet hänen kanssaan hidasta henkistä kuolemaa.

Jos taas pelkäät jo liikaa erotaksesi, pyydä apuun vaikka poliisit. Mene joksikin aikaa asumaan muualle. Mitä tahansa, mutta pelasta itsesi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/4 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin eka et tää on mulle. Ikä ei täsmää ja meillä on lapsiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ollut sinulle. Mutta mieti sinäkin.

Ap

Vierailija
4/4 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, jos osuisi. Ainakin johonkuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä