Tinder-deitti ehdotti ensi tapaamisella suihinottoa autossa
Innostuin ja suostuin. Nyt odotellaan tapaamista. Mitä mieltä? Rakastan suihinottoa enkä tehnyt sitä koskaan autossa. Mies vakuutti olevansa kaikinpuolin terve ja on pitkä edellisestä suhteesta.
Kommentit (140)
Olen jo vanhempi nainen, ja tässä kyse jostain "nuoruuden nostalgian" tavottelustakin ja halusta saada puuttuva kokemus. 😁 Ap.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vanhempi nainen, ja tässä kyse jostain "nuoruuden nostalgian" tavottelustakin ja halusta saada puuttuva kokemus. 😁 Ap.
Pidän vanhemmista naisista. Haluaisin tutustua :D Voidaanko jos oot sinkku?
M19
Ihan kiva, jos nyt korona-aikana uskallatte nähdä.
Mutta kyllähän autossa mahtuisi pilluakin nuolemaan, pyysitkö sitä itsellesi, vai etkö jostain syystä halua?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva, jos nyt korona-aikana uskallatte nähdä.
Mutta kyllähän autossa mahtuisi pilluakin nuolemaan, pyysitkö sitä itsellesi, vai etkö jostain syystä halua?
Toki mahtuu, mutta kyllä naisen pillun lutkuttaminen autossa kuulostaa kuitenkin jo aika hankalalta.
Mikäs siinä, jos tykkäät antaa nautintoa vain toiselle etkä kaipaa sitä itsellesi :)
Jos saat jotain siitä, että annat käytännössä tuntemattomalle miehelle suuseksiä saamatta itse mitään, niin hyvä juttu miehelle toki.
Onhan se noinkin kun sanotte. 😁Mutta pidän todella suihinotosta ja miehellä kuulemma iso 18 cm ja käyrä. Jos natsaa niin enköhän saa sitä nuolemista itse myöhemmin. Olen vähän sellainen että tykkään alistumisesta ja ajatus kiihottava ottaa suihin tuntemattomalta mieheltä autossa, tilanne jännittävä. Enkä tehnyt sellaista aiemmin autossa. Vähän niinkuin vanha nainen hunningolla. Ap.
Mies ehdotti asiaa, oli myös muutoin puhe seksimieltymyksistamme. Ja suostuin mielelläni, ajamme syrjäiselle rannalle lähialueellani jossa teemme sen. Ensitreffit. 😁Ap. PS Olen myös tehnyt suihinoton toiselle Tinder-miehelle aiemmin ensitreffeillä ja oli mieleenpainuva, ihana kokemus ja sperma tuli suuhuni ja nielin sen.
Onhan se miehelle hyvä juttu tosiaan, toki. Toivottavasti ymmärtää olevansa onnenpekka. 😂Annankin tämän hälle vähän kuin immateriaaliseksi joululahjaksi, nehän nykyään muotia. Eräänlainen hyvän tahdon ele puoleltani kaikkien naisten nimissä miessukukunnalle! 😁Ap.
Olet ap ihana nainen. Alkoi veri pakkautua omaankin suonikkaaseen kun aloin haaveilla itsekkin saavani kokea tällaisen kokemuksen joskus :)
Onko mielestänne mitään riskejä asiassa? Kai miehen sanaan voi luottaa kun sanoo olevansa terve? Ollut sinkku 4 v. Luotan intuitioon asiassa, vaikuttaa tavalliselta "maalaismiehelta". 617Ap.
Voi kiitos kehuista! Ehkä minulla tosiaan nyt vähän joulumieltä. 😁Ihana edes yhden miehen oloa onnellistuttaa näin, kun heitä Tinderissä tapaan. Oma kulta kuitenkin haaveissa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mies ehdotti asiaa, oli myös muutoin puhe seksimieltymyksistamme. Ja suostuin mielelläni, ajamme syrjäiselle rannalle lähialueellani jossa teemme sen. Ensitreffit. 😁Ap. PS Olen myös tehnyt suihinoton toiselle Tinder-miehelle aiemmin ensitreffeillä ja oli mieleenpainuva, ihana kokemus ja sperma tuli suuhuni ja nielin sen.
Tässä oli jo vähän liikaa yritystä. Olet päivänselvästi mies.
Kyllä ihan nainen olen takuuvarmasti. 😂Kieltämättä olen innokas tähän tulevaan suihinottoon.
Tuollaisia naisia pitäisi olla enemmänkin, jotka haluavat pyyteettömästi tuoda miehelle hyvää mieltä!
Onpa kiva kuulla! 😁Seurustelu voi tosiaan alkaa näinkin. Ja jää turhat alkukahvittelut pois, kun päästään suoraan asiaan. Ehtii sitä matkan varrellakin tutustua. Ja olen tyytyväinen, vaikka jäisi ainoaksikin kokemukseksi, mutta uskon että toistamme sen. On ainakin mitä keinutuolissa muistella. Ap.
Eikö nainen ole vähän huorahtava miehen mielestä jos ensi treffeillä ottaa suihin? Ei kovin hyvä pohja suhteelle. Mies voi pitää vain hetken huvina eikä arvosta. Mitä mieltä muut tästä?
Ei seikkailunhalu ole huorahtavaa. Päinvastoin, seksuaalinen vapaus on mielestäni arvostettava, ja jopa kiihoittava piirre naisessa. Nostan hattua ap:lle ja toivotan onnea tapaamisellenne, deittisi on onnenpekka!
En koe olevani huorahtava, vaikka teenkin näin. Enemmän ajattelen saavani tästä itsellekin kaivattua elämänlaatua. 😁Ja mieshän itse ehdotti tätä. Hän kyllä saattaa olla hiukan irstas mutta mitä siitä. Ainakin sanoi olleensa kauan puutteessa. Teen siis samalla hyvän työn hallekin. 😄Ap.
Oi oi. Olet todella kiinnostava. Haluaisitko mun kanssa tehdä suihinottoa. Kerro sun ig niin laitan yksityisviestiä
M19