Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-deitti ehdotti ensi tapaamisella suihinottoa autossa

Vierailija
14.12.2020 |

Innostuin ja suostuin. Nyt odotellaan tapaamista. Mitä mieltä? Rakastan suihinottoa enkä tehnyt sitä koskaan autossa. Mies vakuutti olevansa kaikinpuolin terve ja on pitkä edellisestä suhteesta.

Kommentit (140)

Vierailija
21/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos toisellekin toivottajalle kannustuksesta. Ja arvostuksen osoituksesta. Koen just olevani seikkailunhaluinen tässä. Ja nostan itse suihinoton nautinnoissa korkealle. 😁Ap.

Vierailija
22/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei löydy, tämä pieni paikka ja mies aika läheltä. Ei mitään suuren maailman meininkiä. Ja hyväähän hälle teen vapaaehtoisesti, miksi kohtelisi kaltoin minua? Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiva ukuulla! 😁Seurustelu voi tosiaan alkaa näinkin. Ja jää turhat alkukahvittelut pois, kun päästään suoraan asiaan. Ehtii sitä matkan varrellakin tutustua. Ja olen tyytyväinen, vaikka jäisi ainoaksikin kokemukseksi, mutta uskon että toistamme sen. On ainakin mitä keinutuolissa muistella. Ap.

Joo siinä sitten vain huomattiin että viihdyttiin muutenkin toistemme seurassa, vaikka ei elämän rakkautta syntynyt.

Kyllä suosittelen aloittamaan tutustumisen kunnon syväkurkku-suikkarilla. 😊 Kaikki miehet tykkäävät siitä. Voin kokemuksesta sanoa että kun ventovieras imeer ensimmäiseksi munaa, niin ei ole mitään turhaa jännitystä sen jälkeen, vapautuu ilmapiiri samalla kun paineet purkautuu. Tykkäätkö myös imaista pallit suuhun? Se voi toki autossa olla hiukan haasteellista. 😊

Vierailija
24/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain niiiiin upea ajatus siellä autossa imeä isoa vierasta kullia!!!!Ja antaa tilanteen viedä, vielä en tiedä nielenko koko lastin mutta haluaisin tehdä sen. Mieheltä tulee kuulemma paljon spermaa ja lupasi sitä minulle suun täydeltä. Olen aivan tapinoissani. 😁Ap.

Vierailija
25/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas kommentista, kiva saada tukea tähän asiaan. Mukava kuulla tuosta tunnelman vapautumisesta, niin se varmaan menee ja tulee hetkessä sellainen läheisyyden tunne. Yritän antaa palleillekin huomiota. Ja sitä mieskin pyysi. En tiedä, osaanko ihan syvakurkuttaa, mutta nyt hyvä tilaisuus harjoitella sitä. Kiva että miehet kommentoivat asiaa mukavasti. 😄

Vierailija
26/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei deittisi saa sun suuta täyteen, mä voin sen tehdä. Tää ketju sai mun kullin aivan kivikovaks, ihana rietas nainen!

M35

Vierailija
27/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tarjouksesta! Mutta keskityn nyt tähän Tinder-deittiini. Vähän rietas kyllä saatan olla mutta toivon että hyvässä mielessä. 😁 Olen ajatellut että miksi säästellä näissä asioissa kun voi tehdä hyvää itselle ja toiselle. Tinderissä kyllä halukkaita miehiä riittää!Ap.

Vierailija
28/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps Ihana että sain kullisi kovaksi. Muillekin iloa tästä ketjusta ja asiasta. 🤗 Ap.

Vierailija
29/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei ole isoa kullia, niin ei pääse tuollaista innokkuutta naisen puolelta kokemaan =/. Toivottavasti ei paljastu 13cm keskiverroksi!

Vierailija
30/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukot heti provosta kuumana. :D Oikeasti kirjoittaja on Kake 57v.

Vierailija
31/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kalun koko ole mulle ratkaiseva, pienempäakin imisin mielelläni. Mutta onhan iso koko vähän plussaa, sitä en kiellä. Asiaan liittyy paljon muutakin kiehtovaa ja jännitystä. Uskon että koko se miksi sen ilmoittanut. Ja käyräa kalua en ole aiemmin tavannut. 522😁Ap.

Vierailija
32/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olen kyllä varmasti nainen. 😂

Vierailija
33/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti olen kyllä varmasti nainen. 😂

Varmasti olet Irmeli.

Vierailija
34/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vain niiiiin upea ajatus siellä autossa imeä isoa vierasta kullia!!!!Ja antaa tilanteen viedä, vielä en tiedä nielenko koko lastin mutta haluaisin tehdä sen. Mieheltä tulee kuulemma paljon spermaa ja lupasi sitä minulle suun täydeltä. Olen aivan tapinoissani. 😁Ap.

Ei todellakaan tee sinusta mitenkään huorahtavaa vaikka otat suihin ensi tapaamisella. ☺️ Itseäni kiihotti vielä se että tytöllä oli tavatessa munani huulilla jo ennen kuin olimme mitään puhuneet. Koska aiotte tavata Tinder deittisi kanssa? Olisi mukava jos tulisit tänne kertomaan miten meni ja miltä sperma maistui ja tuliko sitä niin paljon kuin mies lupasi? 😳

Vierailija
35/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tee sinusta mitenkään huorahtavaa vaikka otat suihin ensi tapaamisella. ☺️ Itseäni kiihotti vielä se että tytöllä oli tavatessa munani huulilla jo ennen kuin olimme mitään puhuneet. Koska aiotte tavata Tinder deittisi kanssa? Olisi mukava jos tulisit tänne kertomaan miten meni ja miltä sperma maistui ja tuliko sitä niin paljon kuin mies lupasi? 😳

Terveisin se suhteeseen päätynyt jolta otettiin suihin

Vierailija
36/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamme vielä tämän vuoden aikana. Tulen kyllä sitten tänne kertomaan, miten kaikki sujui. 😁Jännä sitten kokea tosiaan se sperman määrä ja maku ja tuntu ja tilanteen eteneminen. Mies taitaa olla vähän ihmeissään, kun niin paljon olen hälle viestitellyt asian ihanuudesta jo etukäteen ja hekumoinut suihinoton h-hetkellä. 😋

Vierailija
37/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille jotka sanotte ettei mies voisi ottaa tosissaan naista joka ottaa heti suihin: miksi mies ei haluaisi suhteeseen naisen kanssa, joka rakastaa imeä munaa? Ihania sellaiset naiset. 😊

Vierailija
38/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki, ryhtyä tositoimiin aktiivisesti. On ollut puhe että vedän hänen vetoketjun auki ja sitten vähän tarkastelen ja käsillä koskettelen kalua ja sitten otan sen suuhuni. Edestakaisia imemisliikkeita, aah.. 🤩Ap.

Vierailija
39/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä mahtava kuulla sitten kokemuksesta! Tässä on jotain todella omituisen kiihoittavaa, en tiennyt tätä puolta itsestäni. Aivan mahtavaa toimintaa!

T M35, edelleen kivikovana 😅

Vierailija
40/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kivasta näkökulmasta. Niin tosiaan, 345miksei mies haluaisi suhteeseen naisen kanssa joka erittäin mielellään imee kullia? 😘Ap.