Tinder-deitti ehdotti ensi tapaamisella suihinottoa autossa
Innostuin ja suostuin. Nyt odotellaan tapaamista. Mitä mieltä? Rakastan suihinottoa enkä tehnyt sitä koskaan autossa. Mies vakuutti olevansa kaikinpuolin terve ja on pitkä edellisestä suhteesta.
Kommentit (140)
Kiitos myös minun puolesta tästä ketjusta. Antoi paljon ruokaa mielikuvitukselle, on hienoa että kaltaisiasi avoimen seksuaalisia naisia on olemassa, olette maailman suola. Saattoipa jopa pieni haave herätä että ehkä joskus jossakin polkumme kohtaisivat. Toivotan onnea ja menestystä sekä nautinnollista tapaamista sinulle ja deitillesi ap 😄
M35, kovana jälleen.
Voi kiitos sinullekin, olen iloinen että olet saanut paljon irti tästä viestittelysta. Ja kiitos onnentoivotuksista! Tarvitsenkin onnea matkaan, vaikka olen tästä aika luottavaisella ja tietenkin odottavalla mielellä. Kuka nainen kiitostenne jälkeen voi väittää miehiä itsekkäiksi? Kyllä te selvästi kunnon suikkaria arvostatte ja sitä teille tekevää naista. On ollut ilo viestitellä kanssanne näin intiimisti aiheesta. 🥰
Ps Ja ketjuhan vielä jatkuu...😁 AP.
Vierailija kirjoitti:
Olet ap ihana nainen. Alkoi veri pakkautua omaankin suonikkaaseen kun aloin haaveilla itsekkin saavani kokea tällaisen kokemuksen joskus :)
Älä nyt liikaa immostu, koska ap on mies.
Kyllä ihan totta nainen olen, miksi en olisi? Onko niin poikkeuksellista että nainen haluaa tehdä tällaista suihinottoa autossa tuntemattomalle miehelle ja saa iloa siitä? Mutta vielä se Tinder-deittiini on minulle kuin kaikki miehet ja kuka tahansa mies. Pian hän muuttuu erityiseksi ja tärkeäksi, kun pääsen imemään hänen vehjettaan. Ja koen että nimenomaan pääsen. 🤩Ap.
Voi se ollakin aika poikkeuksellista, kun nykypäivänä ihmiset usein haluavat vain omaa lyhytkestoista nautintoaan.
Näköjään 5/5, kyllä miehet on helppoja.
Mies ap fantasioi ja vastailee itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos kehuista! Ehkä minulla tosiaan nyt vähän joulumieltä. 😁Ihana edes yhden miehen oloa onnellistuttaa näin, kun heitä Tinderissä tapaan. Oma kulta kuitenkin haaveissa. Ap.
Miten kukaan järkevä mies ikinä haluaisi perustaa jotain parisuhdetta tuollaisel h o r a t s u n kanssa? Kysynpä vaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos kehuista! Ehkä minulla tosiaan nyt vähän joulumieltä. 😁Ihana edes yhden miehen oloa onnellistuttaa näin, kun heitä Tinderissä tapaan. Oma kulta kuitenkin haaveissa. Ap.
Miten kukaan järkevä mies ikinä haluaisi perustaa jotain parisuhdetta tuollaisel h o r a t s u n kanssa? Kysynpä vaan..
https://www.hs.fi/fingerpori/car-2000002463028.html
"Panosta parisuhteeseen."
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vanhempi nainen, ja tässä kyse jostain "nuoruuden nostalgian" tavottelustakin ja halusta saada puuttuva kokemus. 😁 Ap.
ootko blondi ja ed. suhde meni vähän huonosti
Koen olevani tavallinen nainen eikä minulla ole ollut paljon seksia viimeisen 10 v aikana. Puolustan oikeuttani asiaan. Nyt olen löytänyt jotain uutta ja hienoa ja uskon että kyllä tällaisestakin alusta voi lähteä jonkinlainen seurustelu. Aihepiiriä käsitelty jo aiemmin viestiketjussa. Täytyy tunnustaa että vielä vähän aikaa sitten tuskin oisin uskonut itsestäni tätä. Kai vuosi Tinderissä tehnyt tehtävänsä. 😁
Nykyään tosiaan seksuaalinen vapautuminen ja on hienoa että voi vielä tällä iällä tällä lailla heittäytyä. 😁Kenellekään ei ole tästä haittaa mutta kahdelle ihmiselle jo etukäteen paljon iloa. Monet suhteet alkavat seksilla. Se ei tee ihmisestä sen huonompaa. Ap.
AP, älä välitä näistä, jotka täällä ei usko sinun olevan nainen. Minä tiedän että sinunlaisia suihinotosta nauttivia naisia on. ☺️ Jos olet vielä "linjoilla" niin kertoisitko meille mikä on suosikki-asentosi munan imuun? Haluaisitko kokeilla ottaa syvälle?😊
Vierailija kirjoitti:
AP, älä välitä näistä, jotka täällä ei usko sinun olevan nainen. Minä tiedän että sinunlaisia suihinotosta nauttivia naisia on. ☺️ Jos olet vielä "linjoilla" niin kertoisitko meille mikä on suosikki-asentosi munan imuun? Haluaisitko kokeilla ottaa syvälle?😊
Terveisin autosuikkari-mies
Yrittäisit nyt edes kirjoittaa kuin nainen. Veikkaisin, 57v karvajalka, joka haaveilee olevansa nainen.
Olenkohan asiassa tosiaan niin poikkeuksellinen nainen, ettei minua uskota? 😂Lempiasentoni suihinotossa on polvillaan miehen edessä. Voitko antaa vinkkejä, miten se parhaiten tapahtuu autossa?
Kyllä tuo syvälle ottaminen kiinnostaa minua kovin. 😁Ap.
Kiitos paljon sinulle hienoista kommenteistasi. 😁Hienoa että sinä arvostat kaltaistani naista ja näköjään moni muukin. Käyn innolla eteenpäin kohti tätä mielenkiintoista, antoisaa elamaa rikastuttavaa kokemusta, josta haluan saada kaiken irti. Raportoin varmasti tänne, millaista oli. Ap.