Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-deitti ehdotti ensi tapaamisella suihinottoa autossa

Vierailija
14.12.2020 |

Innostuin ja suostuin. Nyt odotellaan tapaamista. Mitä mieltä? Rakastan suihinottoa enkä tehnyt sitä koskaan autossa. Mies vakuutti olevansa kaikinpuolin terve ja on pitkä edellisestä suhteesta.

Kommentit (140)

Vierailija
41/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että koet tämän noin kiihottavana, M35. Kiitos kauniista sanoistasi. Itsekään en meinaa pysyä nahoissani kun niin odotan tätä tapaamista isokullisen Tinder-deittiini kanssa. 😁Ap.

Vierailija
42/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin muna kovana muistelen vieraan suikkaria vaikka olenkin onnellisesti suhteessa. Toivottavasti deittisi kestää kohtuullisen aikaa, jotta pääset nauttimaan kunnolla ison munan lutkuttamisesta. ☺️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis että miehellä olisi kestävyyttä ahnaassa imussasi. ☺️

Vierailija
44/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa aiheuttaa täällä miehillä tuollaisia vaikutuksia! Toivottavasti deitti tosiaan kestää kotvasen aikaa, niin voin nauttia täysin rinnoin imemisesta186. Hän on luvannut kosketella ja puristella samalla jattikokoisia tissejani. 😁Ap.

Vierailija
45/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ymmärsin kyllä mitä tarkoitit. Kaikesta huolimatta voin olla vähän ujokin tilanteen koettaessa. Uskon että tekee hyvän säväyksen asiaan. Ap.

Vierailija
46/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa aiheuttaa täällä miehillä tuollaisia vaikutuksia! Toivottavasti deitti tosiaan kestää kotvasen aikaa, niin voin nauttia täysin rinnoin imemisesta186. Hän on luvannut kosketella ja puristella samalla jattikokoisia tissejani. 😁Ap.

Kiva on paikkoja puristella. 😊 Olen täällä muna isona ja kovana. Onko kauan kun olet viimeksi imenyt lastit mieheltä?

Vierailija
47/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi. 😂Siitä aikaa 3 kk kun olen viimeksi imenyt miestä. Oli aiempi tinder-deitti, juttu kesti kesästä syksyyn. Siihen liittyi paljon suuseksijuttua myös, molemmin puolin.

Vierailija
48/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ymmärsin kyllä mitä tarkoitit. Kaikesta huolimatta voin olla vähän ujokin tilanteen koettaessa. Uskon että tekee hyvän säväyksen asiaan. Ap.

Ei pieni ujostelu mitään haittaa. Mies varmasti osaa sinua sopivasti rohkaista. ☺️ Sehän on vain seksikästä jos nainen ujostellen ja punastellen tarttuu rohkaistuna toimeen. 😳

Vierailija
49/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uusi Tinder-deittiini tuntuu kyllä kaikinpuolin onnenpotkulta! Ja maalaili myös pöydällä rakastelua, on tosi seksuaalinen. 😁

Vierailija
50/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivonkin että pieni ujous on vain söpöä ja tuo lisakiihoketta. Ja haluan ottaa nätisti mieheltä suihin, tehdä siitä molemmille kauniin tapahtuman. Ja olen viestittänytkin hänelle että voi tarvittaessa opastaa minua ja esim. ohjata päätäni rytmikkäästi imemisen tahdissa. 😁Ap.

Vierailija
51/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja odotan innolla sitä hetkeä kun valkoinen liemi purskahtaa suuhuni ja minun on yritettävä niellä se. Luultavasti niin teenkin. 😎

Vierailija
52/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla selvästi jonkinlainen fetissi suihinottoon, niin friikki olen siihen. 😁

Vierailija
53/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla selvästi jonkinlainen fetissi suihinottoon, niin friikki olen siihen. 😁

Sinun ainoa fetissi on yksinpuhelu. Kun itseltä kysyy ja itse vastaa huomaa olevansa joskus oikeassa.

Vierailija
54/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkään antaa naiselle ohjeita ja vähän komentaa ja opastaa munan imussa ja muutenkin seksissä. ☺️

Minua kiihottaa naisen hallussa suikkariin muun muassa se että nainen tykkää miellyttää minua kuumalla suullaan.. terveisin se autosuikkarista nautiskellut.

Vierailija
55/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin varmaan just se että haluan miellyttää miestä ja olla hänelle vähän alamainen, tekee myös itselle nautintoa. 😁

Vierailija
56/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisitkö ap samalla kun imet melaa kosteassa suussasi, sormettaa miehen persereikää? Tai jopa nuolaista sieltä? 😳 T. Autosuikkari-mies

Vierailija
57/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin peppujuttuihin en ole ollenkaan erikoistunut. 😊Ap.

Vierailija
58/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noihin peppujuttuihin en ole ollenkaan erikoistunut. 😊Ap.

Ymmärrän hyvin. 😊 Harva nainen niistä loppujen syttyy.

Kyllä itselläkin se todellinen juttu on ne suikkarit. On mukavaa tuntea lutkuttava vikkelä kieli munan ympärillä edes takaisin.. ja ottaa välillä kaksin käsin ote naisen päästä ja siitä ohjailla suuhoitoa. ☺️

Vierailija
59/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suikkari on se juttu minullekin! Siinä jotain kaunista ja ikiaikaista, mystistakin. Kiva saada asiaan miesnäkökulmaa! Ap.

Vierailija
60/140 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset vielä Ap todella kiihottavista viesteistäsi tänne. 😊 Olet varmasti upea nainen ja itse arvostan kovasti naista joka tykkää halulla imeä miestä ensi tapaamisella.

En varmasti ole ainoa täällä joka toivoo, että tulet kertomaan tälle palstalle, mitä Tinder treffeilläsi tapahtuu. ☺️

Terveisin autosuikkari-mies