Identifioin itseni juntiksi ja olen ylpeä siitä, haluatko kysyä jotain
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Luettele kolme asiaa mitkä tekevät sinusta juntin.
Tulee vähän enemmän kuin kolme:
Maaseutumainen taustani ja kasvatukseni
Harrastukseni
Halveksuntani urbaania elämäntapaa kohtaan
Milloin kävit viimeksi oopperassa?
Vierailija kirjoitti:
Milloin kävit viimeksi oopperassa?
Oopperassa en ole käynyt koskaan.
Olet sattunut syntymään ja kasvamaan maaseudulla. Mikä siinä nyt erityisesti aiheuttaa ylpeyttä? Olisit erilainen ihminen jos olisit kasvanut kaupungissa. Elämä on sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee vähän enemmän kuin kolme:
Maaseutumainen taustani ja kasvatukseni
Harrastukseni
Halveksuntani urbaania elämäntapaa kohtaan
Niin no jos sen noin haluaa määritellä.
Musta ne pahimmat juntit asuu monesti kaupunkien lähiöissä.
Niinkuin minäkin ;)
Vierailija kirjoitti:
Olet sattunut syntymään ja kasvamaan maaseudulla. Mikä siinä nyt erityisesti aiheuttaa ylpeyttä? Olisit erilainen ihminen jos olisit kasvanut kaupungissa. Elämä on sattumaa.
Täysin mahdollista että olisin erilainen, mutta jossittelu on turhaa. Olen ylpeä siitä että en ole kaupunkilainen. Kaupungit edustavat luonnosta vieraantumista, rappiota, huumeita, rikollisuutta, turhaa kulutusta, kaupallista vapaa-aikaa ja sielutonta kosmopoliittista "kulttuuria" vailla mitään aitoa ja omaleimaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin mahdollista että olisin erilainen, mutta jossittelu on turhaa. Olen ylpeä siitä että en ole kaupunkilainen. Kaupungit edustavat luonnosta vieraantumista, rappiota, huumeita, rikollisuutta, turhaa kulutusta, kaupallista vapaa-aikaa ja sielutonta kosmopoliittista "kulttuuria" vailla mitään aitoa ja omaleimaista.
Mielenkiintoinen ajattelutapa. Minä osaan kaupunkilaisena nähdä, että maalaisuudessa on hyviä puolia ja se on monille oikein sopiva elämäntapa. Niin on kaupunkilaisuudessakin. Miksi pitää ajatella kaikkea kärjistetysti ääri-ilmiöiden kautta? Minun elämässäni eivät rappio, huumeet, rikollisuus ja turha kulutus näyttele juuri minkäänlaista roolia, vaikka pääkaupunkiseudulla asunkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä harrastat?
Moottoripyöräilyä ja raviurheilua (tämä nykyään vain katsomossa). Lisäksi pienimuotoista puutarhaviljelyä. Metsästys kiinnostaisi mutta en ole saanut aikaiseksi ruveta.
Eihän junttiudessa ole mitään pahaa. Tärkeintä on, että on aito itsensä, eikä yritä teeskennellä olevansa jotain muuta.
Miksi kaikkea erilaista pitää arvostella ja ihmetellä suureen ääneen? = Miksi on näin kallista, kotona syödessä on halvempaa. Miksi nämä kaikki nimet on erikoisia, eikö voi suomalaisilla mennä. Eikö ole mitään tavallista, jne.
Miksei voi pukeutua tilanteen mukaan? Aina ne likaiset verkkarit, ihan ok maatilalla tai sohvalla röhnöttäessä tai lähikaupassa kipaistessa. Mutta eikö esim. oluelle lähtiessä tai puolison kanssa ravintolaan mennessä voisi edes siistit ja puhtaat vaatteet laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen ajattelutapa. Minä osaan kaupunkilaisena nähdä, että maalaisuudessa on hyviä puolia ja se on monille oikein sopiva elämäntapa. Niin on kaupunkilaisuudessakin. Miksi pitää ajatella kaikkea kärjistetysti ääri-ilmiöiden kautta? Minun elämässäni eivät rappio, huumeet, rikollisuus ja turha kulutus näyttele juuri minkäänlaista roolia, vaikka pääkaupunkiseudulla asunkin.
Pääkaupunkiseudulla näet rappiota ja huumeita, ainakin niiden vaikutuksia, taatusti joka päivä - minä ainakin näin kun siellä asuin. Ja vaikka itse kuluttaisit fiksusti, on ympäristö täynmä mainoksia, ostoskeskuksia ja muita tyrkyttäjiä jotka yrittävät myydä sinulle jotain. Ja näistä valitettavan moni on karmeaa tuhlausta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt amiksen?
En vaan lukion ja yliopiston. -ap
Kuuluuko tractor pulling harrastuksiin? Onko tulilieska paidat vielä muotia?
Ihanaa! Täältähän löytyy sielun-sisaria! Olen myös junttiutunut ajat sitten, saan olla töissä rauhassa ärsyttäviltä ihmisiltä! En puhu kotiasioista enkä minkälaisessa ympäristössä loppujen lopuksi asun. Luulevat että vain metsän keskellä maalla korvessa jossain. Kunpa tietäisivät minkälaisessa paikassa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla näet rappiota ja huumeita, ainakin niiden vaikutuksia, taatusti joka päivä - minä ainakin näin kun siellä asuin. Ja vaikka itse kuluttaisit fiksusti, on ympäristö täynmä mainoksia, ostoskeskuksia ja muita tyrkyttäjiä jotka yrittävät myydä sinulle jotain. Ja näistä valitettavan moni on karmeaa tuhlausta. -ap
Tämä on varmasti osa maalaisuudessa koettua ja nähtyä junttiutta. Kyvyttömyys nähdä mitään hyvää missään muussa kuin omassa elämäntavassa. No, onneksi kaikki voivat elää tavallaan.