Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruusufinni, onko kohtalotovereita?

Vierailija
05.05.2014 |

Miten olette hoitaneet? Onko antibioottikuurista ollut apua? Pysyvästi vai vain väliaikaisesti? Minulla posket lehahtivat tämän kevättalven aikana, nyt jälkikäteen ennakko-oireita on ollut jo pari vuotta, lämpötilavaihtelut ja alkoholi ovat saaneet posket punoittamaan epänormaalisti mutta nyt tuli ihan tämä finnikausi. Olen kuukauden hoiotanut Rosex-voiteella, pientä paranemista mutta ei kunnollista. Onko ruokavaliosta jollekin ollut apua? Millaisesta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekana talvena 3 kk tetrasykliiniikuuri ja kyllä se auttoi. Sen jälkeen on välillä yrittänyt tulla uusi ihottuma, kun on ollut paljon pakkasta/viimaa tai paljon aurinkoa, mutta oon saanut sen painettua matalaksi ihan suojaamalla ihon noilta mainituilta tekijöiltä. Talvella on käytössä melko rasvainen kosteusvoide ja bariedermin suojakalvon tekevävoide, kesällä 50 suojakertoimen aurinkovoide ja aina, AINA hattu. Ja alkoa ei pidä käyttää. Näillä ohjeilla voi jopa viettää aikaa ulkona. Mut sen ekan antibioottikuurin sen varmaan vaatii.

ALkon välttämistä lukuunottamatta en noudata mitään erityistä ruokavaliota. Mä kyllä syön normaalisti melko paljon kasviksia ja kalaa, kasvirasvoja ja täysjyvävilijoja. Juon kahvia noin mukin päivässä, mutta teetä kyllä niin paljon, että siitä varmaan saisi liikaa kofeiinia, jos sillä merkitystä olisi.

Vierailija
2/2 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi punakka iho, mutta sitä "hoidan" toistaiseksi vain meikillä. Näppylöitä tulee noin kymmenkunta kerralla yhteen paikkaan, mutta niihinkään en ole vielä hakenut apteekista voiteita. Olen huomannut, että punaviini ja stressi saavat näpyt nousemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi