Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

surun päivä:(

Vierailija
17.02.2014 |

No meninpä sit aamulla lääkäriin ku mahakipeä yht äkkiä alkoiki ku lekuri tutki ni verenvuoto no siitä sit päivysytykseen äiti polille ronkittu utrattu ja verikokeet otettu .. no tulos oli keskenmeno ja veri johtui siitä  ja siät tulee nyt todellapaljon ,mutt ahenkilö kunt aoli ihana ja aotti osaa . mutta päivä kerrallaan  ja tästäkin selviän. rv:t oli 6+3 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa harvinaisen vaikeaa lukea.. Nyt taidan ymmärtää miltä dyslektikolta tuntuu.

Mutta otan osaa, parempaa onnea ensi kerralla!

Vierailija
2/9 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, olen pahoillani. Eikö sinulla ole ketään kenen kanssa jutella, kun pitää heti tulla jonnekin typerälle nettipalstalle kertomaan. Surullista. Olen oikeasti pahoillani puolestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 18:45"]Uutta suoleen vaan, meillä mies on hakannut minua mahaan joka raskauden kohdalla ja tuloksena 3 keskenmenoa. Mutta nyt ollaan jo 6kk kohdalla ja mieskin on onnistunut olemaan lyömättä, eiköhän tämä vielä onneksi muutu :)

[/quote]

Siis mitä luin !?!?

Vierailija
4/9 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan vaan pelkästä rakkausta olet aina vaan halunnut tuollaisen hirviön lapsesi isäksi. Todella kiva. Riittää taas lastensuojelulle töitä.

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 18:45"]

Uutta suoleen vaan, meillä mies on hakannut minua mahaan joka raskauden kohdalla ja tuloksena 3 keskenmenoa. Mutta nyt ollaan jo 6kk kohdalla ja mieskin on onnistunut olemaan lyömättä, eiköhän tämä vielä onneksi muutu :)

[/quote]

Vierailija
5/9 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 18:45"]Uutta suoleen vaan, meillä mies on hakannut minua mahaan joka raskauden kohdalla ja tuloksena 3 keskenmenoa. Mutta nyt ollaan jo 6kk kohdalla ja mieskin on onnistunut olemaan lyömättä, eiköhän tämä vielä onneksi muutu :)

[/quote]

Siis mitä luin !?!?

[/quote] Toi nyt on varmaan se sama "hauska" ihminen joka teki aloituksen "Näin tyynnytät itkevän vauvan" ja ehdottaa mm. että lyömällä kunnolla se hiljenee, ja vastailee itselleen vielä äklömmillä jutuilla. 

Vierailija
6/9 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan vaan pelkästä rakkausta olet aina vaan halunnut tuollaisen hirviön lapsesi isäksi. Todella kiva. Riittää taas lastensuojelulle töitä.

Uutta suoleen vaan, meillä mies on hakannut minua mahaan joka raskauden kohdalla ja tuloksena 3 keskenmenoa. Mutta nyt ollaan jo 6kk kohdalla ja mieskin on onnistunut olemaan lyömättä, eiköhän tämä vielä onneksi muutu :)

[/quote]

[/quote]

Taas kukkahattutäti vauhdissa. Mies on ihana ja todella rakastava mutta on monesti väkivaltainen otettuaan huumeita. Yrittää kyllä jättää aineet mutta yli 15v kamaa vetäneenä voin itsekin sanoa että ei se helppoa ole. Nyt raskauden aikana en ole kuin 2-3 kertaa kuukaudessa käyttänyt kun ennen raskautta se oli joka päivä. Kyllä vaikeuksista voidaan nousta ylös jos niin haluaa.

Vierailija
7/9 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 18:50"]

[/quote]

[/quote]

Taas kukkahattutäti vauhdissa. Mies on ihana ja todella rakastava mutta on monesti väkivaltainen otettuaan huumeita. Yrittää kyllä jättää aineet mutta yli 15v kamaa vetäneenä voin itsekin sanoa että ei se helppoa ole. Nyt raskauden aikana en ole kuin 2-3 kertaa kuukaudessa käyttänyt kun ennen raskautta se oli joka päivä. Kyllä vaikeuksista voidaan nousta ylös jos niin haluaa.

[/quote]  Hihihihaahahahooo, että olet nokkela ja hauska. 

Vierailija
8/9 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap  vastaa : kyllä mulla o oma mies joka tukee ja tärkeintä hänelle oli että min äolen kunnossa että huoli o ,mutta purkasin vaan tunteita tänne ja ei o pelkoo kyllä mull ao tukiverkko tähän asiaan .ja joo kuivalle nettipalstalle tulin kertomaan.. :D 

Vierailija
9/9 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmeen vastauksia täällä on oikein on????? Ap, olen todella pahoillani menetyksestäsi! Toivottavasti jaksat. Haleja sinne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi