Uusi missi oli jo lapsena tosi nätti :)
Kommentit (22)
Isosiskossa oli enemmän hehkua noissa kuvissa.
No onpa tosi nätti ollut, hih:) Tavallinen pallinaama.
Äitinsä on kyllä ollut kaunis noista kuvista päätellen ja on varmasti edelleen.
Huh. no en sano mitään. Mun käsitys suloisesta on ehkä ihan eri. Kuoliko tuo isä jossain rallionnettomuudessa?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 14:39"]Onkohan toi juttu piilovi***ilua...
[/quote]
mulle tuli sama tunne....
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 14:52"]Huh. no en sano mitään. Mun käsitys suloisesta on ehkä ihan eri. Kuoliko tuo isä jossain rallionnettomuudessa?
[/quote]
eiole kuollut. Veljensä Henrimenehtyi.
Yhtä tavallinen, kuin nykyäänkin. Nyt aikuisena sentään "sievä", mutta kauniiseen on vielä muutama valovuosi matkaa.
NO mutta ajatelkaas: teidänkin lapsillanne on siis mahdollisuuksia!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 15:05"]Yhtä tavallinen, kuin nykyäänkin. Nyt aikuisena sentään "sievä", mutta kauniiseen on vielä muutama valovuosi matkaa.[/quote]
Valovuodella mitataan pituutta, ei aikaa.
Melko tavallisen näköinen on ollut lapsena. Se joku kaveri(?) joka oli yhdessä kuvassa siskon lisäksi kolmantena, oli ihan nätti. Minkähän näköinen hänestä on tullut?
Näissä missikisoissa se tuli taas todeksi, että kokonaisuus on upeampaa, kuin olla pelkästään nätti tai kaunis naamasta. Jos nyt ei suorastaa aivan ruma ole, niin pitkällä, hyvällä vartalolla ja nerokkalla asenteella pääsee paljon pidemmälle, kuin tyngällä epäkiinnostavalla persoonalla, tyngällä vartalolla, vaikka kasvot olivat kuinka kauniit tahansa.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 15:11"]Näissä missikisoissa se tuli taas todeksi, että kokonaisuus on upeampaa, kuin olla pelkästään nätti tai kaunis naamasta. Jos nyt ei suorastaa aivan ruma ole, niin pitkällä, hyvällä vartalolla ja nerokkalla asenteella pääsee paljon pidemmälle, kuin tyngällä epäkiinnostavalla persoonalla, tyngällä vartalolla, vaikka kasvot olivat kuinka kauniit tahansa.
[/quote]
No tuota... en ota kantaa Miss Suomen osalta kun en häntä tunne, mutta harvoin missit ja mallit ovat kovin kiinnostavia persoonia tai mitenkään nerokkaita edes asenteeltaan.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 15:05"]Yhtä tavallinen, kuin nykyäänkin. Nyt aikuisena sentään "sievä", mutta kauniiseen on vielä muutama valovuosi matkaa.[/quote]
Valovuodella mitataan pituutta, ei aikaa.
[/quote]
Niin? Tuossahan lukee "muutama valovuosi MATKAA". Mistä sinä itse reveit ajan?
Tuon näköisiä tyttösiä on 13 tusinassa, tavallinen pallinaama. Piiloveetuileeko toimittaja tosiaankin?
Helmikuussa 2000 otetussa kuvassa oleva kolmas tyttö on oikeasti nätti kasvoiltaan noiden pallinaama siskosten vieressä :)
Miten tuossa Beassa ei ole yhtään äitinsä näköä...
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 16:33"]
Helmikuussa 2000 otetussa kuvassa oleva kolmas tyttö on oikeasti nätti kasvoiltaan noiden pallinaama siskosten vieressä :)
[/quote]
Ajattelin ihan samoin.
Se on oikeasti kaunis.
Onkohan toi juttu piilovi***ilua...