Puhelimeen puhuminen junassa!! AArgh!!!
Tässä tunnin sisään joku jäätävän ärsyttävä äijä on puhunut KOVAAN ÄÄNEEN puhelimeensa VIISI KERTAA! Ei äly että menee hermo!! Kehtaanko sanoa sille että painuu muualle (v*ttuun) sen puhelimensa kanssa?!
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 15:37"]Tehkää niinkuin minä; ladatkaa kännykkään Jope Ruonansuun biisi "Työnnä kännykkä hanuriin", ja aina kun joku alkaa puhumaan isoon ääneen puhelimeensa jossain sellaisessa paikassa jossa se ei toivottavaa, niin hetkeksi vaan tuo biisi kuuluvasti soimaan heidän nokkansa alle niin jo loppuu ärsyttävä puhelu! :-DDD
[/quote]
:'DDDDDDDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 13:59"]
Tässä tunnin sisään joku jäätävän ärsyttävä äijä on puhunut KOVAAN ÄÄNEEN puhelimeensa VIISI KERTAA! Ei äly että menee hermo!! Kehtaanko sanoa sille että painuu muualle (v*ttuun) sen puhelimensa kanssa?!
[/quote]
Miksi et käytä korvatulppia? Mulla on junassa aina korvatulpat :)
mä taas inhoan niitä äitejä jotka antavat lastensa riehua ja kiukutella koko junamatkan ajan ja keskittyvät itse sosiaaliseen mediaan kännyllä tai tabletilla ja heti kun lapset tulevat luokse sanovat että menes siitä nyt leikkimään! Ties kuinka monta kertaa olen osunut junavaunuun jossa on kitisevä vauva ja äiti somettaa samalla
Vasta matkustin HKI-JKL ja nainen vieressä puhui jatkuvasti puhelimessa. Sillä oli voimaks hajuste, joku joka lemusi kamalasti. PAikkaliput ja juna täysi. Sain siitä hajusta jonkinlaisen reaktion, yskitti ja nenä alkoi valumaan ja aivastelin.
Arvaa vaan sainko siltä naiselta tappavia mulkaisuja, vaikka suojauduin nenäliinalla aina kun yskin tai aivastin.
Eli kun naapurini lemusi ja puhui puhelimeen, minä olin pahempi rikollinen, kun sain jonkun allergisen reaktion sen lemusta.
En ollut tulossa kipeäksi, en aivastellut tai yskinyt ennen tai jälkeen, ainoastaan junassa.
Oma vika, mutta en kehdannut sanoa, että haiset liikaa ja siitä johtuu mun pärskiminen.
Junamatkaa kesti n. 3 1/2 tuntia, olipa taas kokemus vailla vertaa.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 16:35"]
[/quote]
[/quote]
Katselin sarjoja läppärillä, äänet oli suht kovalla (lisäksi taustamelua sulkevat äänet) ja silti jampan kailotuksesta sai sanatarkasti selvää. En odotakaan täyttä hiljaisuutta junassa. Ei minua taustahäly häiritse, vaan se puhe...
ap
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 16:52"]
[/quote]
[/quote]
Katselin sarjoja läppärillä, äänet oli suht kovalla (lisäksi taustamelua sulkevat äänet) ja silti jampan kailotuksesta sai sanatarkasti selvää. En odotakaan täyttä hiljaisuutta junassa. Ei minua taustahäly häiritse, vaan se puhe...
ap
[/quote]
Eli melusit itsekin...voi hyvää päiväää :D
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 16:52"]
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Eli melusit itsekin...voi hyvää päiväää :D
[/quote]
Miten niin melusin? Etkö lukenut että kuulokkeet ovat melua sulkevat, oletko kuullut sellaisista?
Tehkää niinkuin minä; ladatkaa kännykkään Jope Ruonansuun biisi "Työnnä kännykkä hanuriin", ja aina kun joku alkaa puhumaan isoon ääneen puhelimeensa jossain sellaisessa paikassa jossa se ei toivottavaa, niin hetkeksi vaan tuo biisi kuuluvasti soimaan heidän nokkansa alle niin jo loppuu ärsyttävä puhelu! :-DDD