Mites teidän laihdutuspäivä on sujunut? :)
Mulla super hyvin, aamulla kaura-karpalosmoothie. Sit tunnin lenkki, uinti, lihaskunto. Nyt söin omenan, rahkaa ja mustikkasoppaa. Nyt kahvia ja päivän lehti. :)
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 14:23"]
Mainiosti! Söin juuri tosi hyvän Pandan suklaalevyn, joten on ilo pinnassa! Olenhan minä vähän pulska, mutta mitä siitä. Elän vain kerran, enkä aio pilata elämääni itkemällä muutaman liikakilon takia. En taatusti 40 vuoden päästä sure kilojani vaan pikemminkin surisin sitä, että pilasin parhaat vuoteni keskittymällä kiristämään nälkävyötä.
[/quote]
Niin no on olemassa suklaalevyn ja nälkävyön välimuotokin. Se on herkuttelu kohtuudella normaalipainoisena. Mä elän niin ja olen kovin tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 14:37"]Pitäiskö perustaa joka oma yhteinen ketju meille tänään aloittaneille? Jokainen vois keksiä jonkun nimimerkin jonka laittais aina viestien perään, sit ois kiva jos ois lista kaikkien mitoista ja etenemisestä. Kaikki vois kirjotella sinne ruoka- ja liikuntapäiväkirjaa niin voitais saada vinkkejä.
[/quote]
Jaa-a, mä olen ikuinen laihduttaja ja jatkanu pitkään, joten en ite oo lähtötilanteessa. Mutta perustakaa vaan. :)
Ap