Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako teidän miehet teille kukkia?

Vierailija
05.05.2014 |

Tai muuten lahjoja? Syntymäpäivänä, äitienpäivänä tai ihan muuten vaan?

Mun mies on yhden kerran ostanut kukkia 7 vuoden yhdessäolon aikana. Tietää kyllä että tykkäisin niistä, olen sanonut useamman kerran, mutta en tiedä mikä siinä on että ei silti voi koskaan ostaa. Tai no sen kerran toi synnärille, toisen lapsen synnytyksen jälkeen. Ei kyllä muutenkaan osta mitään lahjoja ellen varta vasten toivo jotain esim jouluksi. Salaa toivon kyllä että huomioisi useammin ja olen toki maininnutkin asiasta, mutta kun ei se ole auttanut...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa kukkia, mutta ei mitenkään erityisesti minulle, vaan kotiin yleensä. Merkkipäivinä ostaa minulle. Lahjoja saan melko usein, monesti ihan pieniä kivoja juttuja mitä se on sattunut näkemään jossain, tai vaikka kirjan minkä se tietää että haluan lukea.

Vierailija
2/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän ostaa kukkia aina silloin tällöin. Samoin pieniä lahjoja kuten koruja, suklaata tai viinin. Muutenkin mies huomioi minua aika paljon esimerkiksi hieromalla tai järjestämällä minulle vaikka omaa aikaa. Miehen esimerkki taas ruokkii vastavuoroisuuteen ja itsekin omalla tavallani huomioin paljon miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia pari krt kk, ja pieniä lahjoja noin kerran viikossa. Enkä tarkoita nyt lahjoilla mitään timanttikorua, vaan ihan pieniä juttuja.

Vierailija
4/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa. Sekä lahjoja että kukkia ja yllättää muutenkin, kun tietää että pidän yllätyksistä. Mutta olen huomannut että mieheni on harvinaisuus. Kaikki ukot ei vain tajua, että tuomalla edes sen parin euron ruusupuskan ruokakauppamatkalla, saa onnellisen ja tyytyväisen vaimon, joka vastaavasti pyrkii ilahduttamaan miestään monin tavoin.

Vierailija
5/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko pienen ikänsä kädestä suuhun eläneenä meillä ostetaan tarpeeseen. Huomio osoitetaan pienin arkisin teoin.

Vierailija
6/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin. Tänä vuonna olen saanut muistaakseni 2 kertaa. Synttäreillä ja muuten vain.

Vierailija
7/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osta, ikinä, mitään. Vaihdan miestä, koska kuulemma vaihtamalla paranee! :D

Vierailija
8/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti ystävänpäivänä kimpun neilikoita.

Vierailija
9/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia lähes viikoittain. Yleensä tulppaaneja tai ruusuja ruokakaupasta. Synttärinä saan yleensä amppelikukan kesäksi, illallisen ravintolassa ja jonkun yllärilahjan, mikä voi olla kirja, astia, maljakko tai konserttilippu tai ihan mitä vaan mitä on huomannut minun haikailevan. 

Vierailija
10/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa usein kukkia ja yllätyksiä muutenkin. Ja haluaa hemmotella. Samaa sanon kuin nuo edellisetkin, eli tämä kaikki tulee myös hänelle takaisin tyytyväisen vaimon ominaisuudessa. Esim. makuuhuoneessa :)

Vierailija
11/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 12:32"]

Ostaa. Sekä lahjoja että kukkia ja yllättää muutenkin, kun tietää että pidän yllätyksistä. Mutta olen huomannut että mieheni on harvinaisuus. Kaikki ukot ei vain tajua, että tuomalla edes sen parin euron ruusupuskan ruokakauppamatkalla, saa onnellisen ja tyytyväisen vaimon, joka vastaavasti pyrkii ilahduttamaan miestään monin tavoin.

[/quote]

Pettävä mies onkin harvaisuus vaikka julkisuuskuva antaa toisenlaisen kuvan. Kukilla yms lahjoilla on helppo ostaan hyvä omatunto.

Vierailija
12/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 12:39"]

Ostaa usein kukkia ja yllätyksiä muutenkin. Ja haluaa hemmotella. Samaa sanon kuin nuo edellisetkin, eli tämä kaikki tulee myös hänelle takaisin tyytyväisen vaimon ominaisuudessa. Esim. makuuhuoneessa :)

[/quote]

Pyyteetöntä antamista. :-D

Vierailija
13/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 12:30"]

Kyllä hän ostaa kukkia aina silloin tällöin. Samoin pieniä lahjoja kuten koruja, suklaata tai viinin. Muutenkin mies huomioi minua aika paljon esimerkiksi hieromalla tai järjestämällä minulle vaikka omaa aikaa. Miehen esimerkki taas ruokkii vastavuoroisuuteen ja itsekin omalla tavallani huomioin paljon miestä.

[/quote]

Noin sen kuuluisikin olla, että huomioidaan puolin ja toisin, enkä oikeastaan tiedä miksi meidän suhde ei ole tuollainen. Jotenkin tuntuu vaan, että vaikka itse olen koittanut huomioida miestäni (leiponut ja laittanut ruokaa hänelle, ostanut jotain pieniä juttuja, järjestänyt omaa aikaa), niin hän mielellään kyllä ottaa huomion ja kaiken muunkin vastaan, mutta ei koe tarvetta tehdä vastaavaa minulle takaisin. Joskus kun ollaan puhuttu aiheesta, niin hän on puolustautunut sanomalla että kyllä hän mielestään minua huomioi esim laittamalla lampun kattoon kun pyydän, tai sitten jonkun kerran on viikannut pyykit kaappiin oma-alotteisesti. Ymmärrän että huomioida voi monella tapaa, mutta kaipaisin kyllä jotain enemmän... -ap

Vierailija
14/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osta, minä hoidan muutenkin lähes kaikki perheen ostokset.

Vierailija
15/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osta kukkia, eikä mitään pieniä lahjoja tai yllätyksiä muutenkaan. Synttärit unohtaisi, jos ei olisi kännykässä hälytystä. Synttäri-ja joululahjoista kysyy aina tarkasti mitä haluan, ja ostaa sitten sen. On sen tyyppinen, ettei yhtään viitsi uhrata aikaa sen miettimiseen, miten voisi toisia ihmisiä ilahduttaa, miettii mieluummin omia juttujaan. Tämä onkin oikeastaan ainoa huono puoli miehessäni.

Vierailija
16/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania miehiä teillä. Olen itsekin kokenut vastaavanlaista huomiota parissa aiemmassa suhteessa ennen nykyistä miestäni, siksi tiedän ettei kukkia ja lahjoja ostavat, ja muutenkin huomaavaiset miehet mitään äärimmäisiä harvinaisuuksia ole. En vaan oikein jaksa enää uskoa että nykyinen mieheni sellaiseksi muuttuu, koska olen asiasta kuitenkin puhunut ja tehnyt selväksi että sellainen ilahduttaisi minua. Haluaisin joskus kokea itseni erityiseksi, ja sellaiseksi en kyllä oman mieheni kanssa itseäni koe. -ap

Vierailija
17/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa aina välillä sekä lahjoja että kukkia. Jos huomaa että vaikka kaipaan piristystä tai haluaa varmistaa että saa illalla seksiä ;)

Vierailija
18/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osta, onneksi.

Vierailija
19/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa kyllä kukkia silloin tällöin, vaikkei olisi mikään merkkipäivä. Meillä on lähihuoltiksella kukkakauppa ja hienoja valmiskimppuja myynnissä, ja mies joskus poiketessaan tankkaamassa tai muuten vain ajaa sitä kautta ja ostaa minulle kukkia.

Vierailija
20/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuusta vappuun joka lauantai:) Kesällä ei tarvitse kun on iso ihana piha täynnä kukkia. Näin jo 18 vuotta:D Myös jos olen väsynyt tai huonolla tuulella mies saattaa lähteä kauppaan vain hakeakseen mulle jäätelöä tai suklaata.

Mun isä teki samalla tavalla mun äidille koko yhdessäolon ajan (48v)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme