Miksi moni sanoo että tupakoiva mies on turn off?
Kommentit (133)
Jos edessäni on kaksi ihanaa miestä, joista toinen tupakoi ja toinen ei, niin kumpikohan olisi enemmän mieleeni? Se lemuava terveydestään piittaamaton mies vai mukavan ja puhtaan tuoksuinen mies, joka ei tarvitse arvitse tupakkaa?
Vastaus on helppo.
Vierailija kirjoitti:
Jos edessäni on kaksi ihanaa miestä, joista toinen tupakoi ja toinen ei, niin kumpikohan olisi enemmän mieleeni? Se lemuava terveydestään piittaamaton mies vai mukavan ja puhtaan tuoksuinen mies, joka ei tarvitse arvitse tupakkaa?
Vastaus on helppo.
Entä jos tupakoivan luonne on parempi?
Tupakoiva nainen on myös turn off
Sitten naiset jotka eivät aja kainaloitaan eivätkä hoida alapäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus on helppo.
Entä jos tupakoivan luonne on parempi?
Ei se ole. Ei tupakkariippuvaisella ole hyvä luonne. Tupakasta riippuvainen on uskollinen tupakalle ja tupakka tulee aina ensimmäisenä ajatuksissa. Tupakoijan melakin on lörppä ja en haluaisi ikinä tupakoivan haisevia sormia lähelleni.
Tupakointi on typerää. En huoli typerää miestä lasteni isäksi. Tai haisevaa. Jo ajatus siitä, että tupakkatyyppi koskisi vastasyntyneeseen vauvaan on oksettava.
En edes katso tupakoivia kohti. He haisivat.
Joku trollaa nyt, ei voi olla että näin monelle tupakka on ongelma.
tupakointi tyhmentää
onhan siitä tutkimustietoakin
ja kolmikymppisen naisen saa näyttään kuuskymppiseltä
ennen kaikkee se 🤮🤮 lemu
Vierailija kirjoitti:
Joku trollaa nyt, ei voi olla että näin monelle tupakka on ongelma.
Minä en ainakaan huoli tupakoivan äijää. Tupakointi on todellinen ongelma.
En tunne tällä hetkellä yhtään tupakoivaa miestä. :)
Vierailija kirjoitti:
Tupakoinnin jälkeen hengitys haisee kuolemalle. Tupakanhaju tarttuu vaatteisiin ja ne keltaiseksi pinttyneet sormet, yök. Eihän nuo haittaisi, jos itsekin polttaisin, mutta kun en polta.
Itse olen polttanut nuorempana ja minua röökinhaju haittasi silloinkin. Nykyään en tuota katkua voi sietää.
Tämä! Minulle läheisyys on tärkeää, enkä voisi olla aidosti lähellä tupakalta haisevaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoivat ihmiset haisevat pahalle. En voisi kuvitellakaan suutelevani sellaista
Tupakointi on seksikästä ja vasta poltettu tupakka puhtaissa vaatteissa tuoksuu hyvältä, mutta siihenpä se elokuvamainen romantiikka jääkin. Mielelläni en tahtoisi vakavampaa suhdetta miehen kanssa, joka ei piittaa terveydestään.
jokunainen kirjoitti:
Mulla on aina ollut suhteita tupakoivien miesten kanssa. Vain yhden kerran oon ollut suhteessa miehen kanssa, joka ei tupakoi. Oma havaintoni on, että suhteet tupakoivien kanssa on olleet sellasia "rennompia" ja vähemmän ollut kaikenlaista "nillittämistä" ja ongelman ottamista. Itse oon lopettanut vakituisen polttamisen, mutta jos mulle tulee fiilis polttaa silloin tällöin, niin miksipä ei :)
Minulla on tupakoivista miehistä täsmälleen päinvastainen kokemus; kaikki ovat olleet hermoilevia nillittäjiä. Kun ollaan menty saareen kesällä, älytön hermoilu, että onko varmasti riittävästi tupakkaa mukaan. Ennen pidempää lentoa myös hätäily, liian pitkä aika kun ei saa polttaa. Tullaan kaupasta ostosten kanssa, heti ovella tupakan sytytys. Vietetään rentoa iltaa sylikkäin, kun toinen ponkaisee yhtä-äkkiä ulos ja palaa haisevana. Ollaan vieraassa paikassa käymässä, reitin selvitys tupakkapaikalle. Haisevia hermoheikkoja kaikki tupakoitsijat.
Tupakointi kertoo heikosta luonteesta. Se on myös välinpitämättömyyttä muita kohtaan. Ei kiitos.
Seurustelin aikoinaan tupakoivan nuoren miehen kanssa ja hänen tupakoinnissa ärsyttäviä asioita olivat mm.
- Hän haisi. Hänen kädet haisivat, hiukset haisivat, vaatteet haisivat, koti haisi, kaikki haisi. Hän myös maistui saakelin pahalta.
- Hän oli täysin riippuvainen tupakasta. Se hallitsi hänen arkea ja elämää täysin. Aamu alkoi tupakalla, syömisien jälkeen piti käydä tupakalla, usein ennenkin, naimisen jälkeen piti mennä kiireellä tupakalle, aina ulos mennessä piti tupakka pistää palamaan, kävely ja odottaminen ei onnistunut ilman tupakkaa, ennen nukkumaan menoa piti polttaa jne. Tupakka oli siis ihan koko ajan mielessä ja tärkeä.
-raha. Tupakkaan meni ihan älyttömästi rahaa.
-Mies yritti lopettaa tupakointia useamman kerran ja halusi minun aina tsemppaavan, mutta ei kukaan jaksa jatkuvasti tsempata. Lopettaessaan hän oli aina myös ihan hermoraunio. Tauon lopettamisen syyksi kävi vaikka sade, joka ärsytti. Tai se, että hän ei kuulema saanut tehtyä töitä, kun teki mieli tupakkaa. Hän ei saanut keskityttyä ihan tupakkaa. Ajatus ei kulkenut ilman sitä. Minä olin ärsyttävä ja piti polttaa hermosauhut. Syitä löytyi aina.
- Hänen välinpitämättömyys terveydestään. Se oli mielestäni iso ongelma.
Muitakin syitä oli, tässä vain muutama.