Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi moni sanoo että tupakoiva mies on turn off?

Vierailija
13.12.2020 |

Mies jos on muuten mukava♥️♥️♥️

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisee kalmistolle... en halua panna saatika suudella ruumista

Vierailija
122/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tänä päivänä näin on etten ottais tupakoivaa miestä. Tai no saa viihteellä polttaa, en ole ihan ehdoton. Mutta kanssani ollessa ei tarttis haista röökille...

Se on nimittäin jännä miten helvetin pahalta se nykyään haisee se rööki 😅 itse poltin 16-30 vuotiaana ja loppuaikoina vihasin sen makua ja hajua, silloin alkuaikoina tykkäsin 😂

Oma mieheni polttaa muutaman päivässä... yritän olla välittämättä mutta kyllä se ärsyttää että paljon aikaa ja energiaa ja rahaa pöyrii sen paskan ympärillä. Muistan kyllä sanoa, että Hyi mikä lemu jos haistan..

Pelkään, että mieheni hengitys käy haisemaan sellaselta röökimädältä, silloin joutuisin muuttamaan omaan huoneeseen.. omaan lopettamiseen vaikutti tuo pahan hajuisen hengityksen pelko, se röökimätä on nimittäin aika järkyttävä 🤢🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä enää tupakoitsijaa. Rakkauden alkuhuumassa katsoin haittoja läpi sormien, mutta myöhemmin ne alkoivat todenteolla häiritä koko avioliittoamme ja olikin varmasti iso osasyy, miksi liittomme päättyi niinkuin päättyi (lue lopusta).

Kokemusasiantuntijana yhdistän tupakointiin tyhmyyden (ei ymmärrä yhteyttä terveyteen), pahanhajuisuuden (ei tee mieli edes suudella ja seksi ilman suutelua ei ole tyydyttävää), turhan rahanmenon ja hukkaan heitetyn ajan. Lisäksi tupakoitsija altiistaa myrkyille ja sairauksille muutkin ihmiset. t. leski

Vierailija
124/133 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi aiheuttaa impotenssia.

Hyvin on kulli seisonu ja kersat syntyny vaikka mies polttanu jo yli 20v.

Vierailija
125/133 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä kaikille tupakoiville puolisoille luettavaa. On olemassa muitakin savuttomia puolisoita, joille tämä on iso asia

Vierailija
126/133 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa

Vierailija
127/133 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otsikkoon vastaukseksi moni sanoo noin koska monelle se on turn off.

Minulle ei ollut merkitystä miehen pituudella. Ulkonäkö ei ollut tärkeää. Ei ollut väliä miehen tulotasolla. Pieni ylipaino ei merkitystä.

Mutta ehdoton ei tupakoinnille ja huumeille. Ne kaksi asiaa oli sellaisia että mielenkiintoni mieheen loppui heti. Tupakoinnissa nimenomaan haju on kaikista pahin asia. Lisäksi terveyden huononeminen, tupakointiin käytettävä aika ja raha myös ärsyttäisivät suuresti.

Eli itse en kyllä kykene keksimään sellaista tupakoivaa miestä jonka huolisin. Ihan sama millainen mies niin tupakka vaan on ylitsepääsemätön este suhteelle.

Vierailija
128/133 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa

Vierailija
129/133 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee pahalta.

Vierailija