Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi moni sanoo että tupakoiva mies on turn off?

Vierailija
13.12.2020 |

Mies jos on muuten mukava♥️♥️♥️

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi kertoo heikosta luonteesta. Se on myös välinpitämättömyyttä muita kohtaan. Ei kiitos.

Mitä ajattelet alkoholin käytöstä? Itse ottaisin mieluummin tupakoitsijan kuin miehen, joka käyttää vähääkään alkoholia. Oma mies ei onneksi tee kumpaakaan.

Vierailija
82/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut käydä treffeillä tupakoivan ihmisen kanssa. Kolmen eri ihmisen kanssa kokeiltu ja ei vain toimi. Viimeistään leffailtaa sohvalla viettäessä todellisuus iski, kun toinen kävi leffan välissä tupakalla ja sen jälkeen mieluusti olisi mennyt sohvan eripäihin. 

Nyt deittisivuilla ja sovelluksissa tupakointi on automaattinen hylky minun mielestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaunista tupakointi ketään, ja ääni käheytyy.

Vierailija
84/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suorastaan traumat siitä, kun ex kävi parvekkeella tupakalla ja tuli sieltä aina suoraan käsiä pesemättä sullomaan tupakkaiset sormensa housuihini ja sisälleni. Voitte arvata, että tulehduksia oli, ja että mies ei loukkaantumatta kuunnellut pyyntöjä olla tekemättä niin.

En todellakaan yleistä tupakoitsijoita tällaisiksi, mutta tuli vain noista muiden muisteloista elävästi mieleen.

Vierailija
85/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen elämäntapatyötön sosiaalipummi ammattitupakoija, niin avot! Heitä elätämme!

86/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä16 kirjoitti:

Me olemme olleet yhdessä 25v. Mieheni tupakoi jonkin verran ja joskus voi olla viikkoja ilman.

Vihaan sitä hajua yli kaiken! Vaikka hän polttaa ulkona, pesee kädet ja huuhtelee suunsa suuvedellä haju tunkeutuu koko taloon!

Meillä ei ole läheisyyttä eikä enää seksiäkään kun en vaan kestä tuota hajua. Mulla on herkkä hajuaisti joten se häiritsee todella paljon.

Sinänsä harmi kun on ihana mies muuten. Mutta itsepä valitsee tupakan minun sijaan.

Miksi enää jaksat tuollaista ukkoa?

Maailman kiltein, kunnollisin ja rehellisin mies. Kova tekemään töitä ja rakentanut mun kanssa perheelle 3 taloa. Samat unelmat ja haaveet, 4 ihanaa lasta. Ikää meillä jo 55 ja päälle. Paljon naurua elämässä.

Ehkä kuitenkin mieluummin tuo tupakka meidän välissä kuin alko tai toinen nainen:) Ainakin hän yrittää välillä päästä siitä irti

87/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakoitsijan suuteleminen on sama kuin nuolisi tuhkakuppia, siksi!

Eikä ole. Suuhun purkka ennen pussailua vain.

Ei se purkka vie hajua hiuksista, ihosta, sormista eikä vaatteista. Eikä suustakaan

Vierailija
88/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi kertoo heikosta luonteesta. Se on myös välinpitämättömyyttä muita kohtaan. Ei kiitos.

Mitä ajattelet alkoholin käytöstä? Itse ottaisin mieluummin tupakoitsijan kuin miehen, joka käyttää vähääkään alkoholia. Oma mies ei onneksi tee kumpaakaan.

Itse juon vain hyvin harvoin ja vähän, viimeksi join juhannuksena kaksi pientä lasillista viiniä. Mies saa kyllä juoda, mutta alkoholi ei saa olla edes jokaviikkoinen juttu. Mieheni juo suurinpiirtein saman verran kuin minä ja ei ole ikinä edes maistanut tupakkaa.

Vierailija
89/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies "lopetti" tupakoinnin ennen häitämme, koska olin jo aika päivää sitten sanonut etten halua mennä naimisiin tupakoivan ihmisen kanssa. Mulla olipaljon polyyppiongelmia nenän kanssa enkä siis haistanut juuri mitään. Välillä luulin nähneeni miehen tupakoivan mutta aina selitteli asiat ja halusin toki uskoa..

No sitten sain nenäni lopulta auki ja mieskään ei jaksanut enää jossain vaiheessa feikata ettei muka tupakoisi. Tässä vaiheessa oltiin jo naimisissa ja en saanut erottua tällaisen "pikkujutun" takia. Tuo vuosien valehtelu oli kaikista pahinta. Kuitenkaan ei polta mun seurassa joten oon yrittänyt olla puuttumatta.

Yhtenä iltana aattelin että pieni intiimi hetki mieheni kanssa voisi olla kiva. Menin sitten hipelöimään ja mies kääntyi pussatakseen mua. Se oksettava haju oli ihan järkyttävä. Totesin sitten että sun hengitys haisee ihan tupakalle ja lopetin hipelöinnin. Minuutin maattiin siinä vierekkäin kunnes mies alkoi hiplata mua ja kysyi että ei kai se haju nyt niin paha ole ja yritti alkaa lämmitellä mua. Yäk. Ei ollut edes hampaita saanut pestyä vaikka oltiin nukkumaan menossa.

Nyt vielä pidemmän naimisissaoloajan jälkeen tuntuisi jotenkin tyhmältä erota sen takia että mies tupakoi eikä osaa hampaitakaan pestä.. uakokaa tai älkää mutta muuten on ihan hyvä mies :D

Vierailija
90/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku trollaa nyt, ei voi olla että näin monelle tupakka on ongelma.

Röökimuijille se ei tietenkään ole ongelma.

Isolle osalle tupakoimattomia on.

Keskustelun otsikko todennäköisesti vetää vastaamaan juuri näitä tupakoimattomia.

Vierailija
91/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinkku, mutta olen joskus miettinyt tuota jatkuvaa parvekkeella ravaamista, miten se vaikuttaisi elämään. Olen käsittänyt, että aamulla on tupakanhimo, koska ei ole polttanut koko yönä. Miltä tuntuisi, kun mies aamulla ensi töikseen sinkoaisi tupakalle.

Myös se aamuyskä. Tupakoimattomalla, yleisterveellä, normaalipainoisella aviomiehelläni on tuntemattomasta syystä (on nyt tutkimuksissa) aamuisin ja aamupäivisin yskää ja jatkuvaa rykimistä. Se on niin RAIVOSTUTTAVAA kuunnella (ja tietenkin häiritsevää hänelle itselleen). Olisi vielä pahempaa, jos se johtuisi itseaiheutetusta syystä kuten tupakasta.

En myöskään syttyisi miehestä, jolla olisi huono kunto ja ehkä orastava keuhkoahtaumatauti.

Vierailija
92/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilö on polttanut esim 20-vuotiaasta asti, niin veriyskää voi odotella jo keski-iässä. Ja näkyy naamassa, että on tullut myrkkyä vedettyä elimistöön.

Aamulla ensimmäinen homma on tupakalle tiuhaan tahtiin, kun on ollut koko yön ilman. Yöök...

Vierailija
93/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suorastaan traumat siitä, kun ex kävi parvekkeella tupakalla ja tuli sieltä aina suoraan käsiä pesemättä sullomaan tupakkaiset sormensa housuihini ja sisälleni. Voitte arvata, että tulehduksia oli, ja että mies ei loukkaantumatta kuunnellut pyyntöjä olla tekemättä niin.

En todellakaan yleistä tupakoitsijoita tällaisiksi, mutta tuli vain noista muiden muisteloista elävästi mieleen.

Hyi että! Todella ällöttävää, että mies ei edes pessyt käsiä ennen seksiä vaikka pyysit.

Minä en kyllä hyväksyisi parvekkeella tupakointia, vaan passittaisin tupakoijan lenkille polttamaan. Taloyhtiössä raitis ilma asuntoihin tulee parvekkeiden kautta, enkä haluaisi pilata oman tai naapureiden sisäilmaa tupakoinnilla. Se haju ei meinaa lähteä asunnosta millään.

Vierailija
94/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se iso miinus. Oma puolisoni polttaa, vaikka muuten elää yliterveellistä elämää. Jos saisin valita, hän ei polttaisi, mutta on muuten niin täydellinen että jatkoon menee joka päivä silti.

Vierailija
95/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokunainen kirjoitti:

Mulla on aina ollut suhteita tupakoivien miesten kanssa. Vain yhden kerran oon ollut suhteessa miehen kanssa, joka ei tupakoi. Oma havaintoni on, että suhteet tupakoivien kanssa on olleet sellasia "rennompia" ja vähemmän ollut kaikenlaista "nillittämistä" ja ongelman ottamista. Itse oon lopettanut vakituisen polttamisen, mutta jos mulle tulee fiilis polttaa silloin tällöin, niin miksipä ei :)

Olet seurustellut vain yhden tupakoimattoman miehen kanssa ja siitä päättelet, että suhteet tupakoivien kanssa ovat rennompia? Minä en kovin rennoksi sanoisi miestä, joka ei pääse tupakalle heti kun tupakantuska iskee.

Vierailija
96/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee.

Rahat menee.

Niillä menee hermo jos ne ei pääse röökille. Sit kuuntelet sitä kiukuttelua ja raivoomista.

Vierailija
97/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi aiheuttaa impotenssia.

Vierailija
98/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on yhtä inhottavaa kuin toistuva humalahakuinen juominen. Siihen menee turhaan rahaa, ja henkilö haisee niin vastenmieliseltä, että turha odottaa pusuja tms ikinä. Terveyteni vuoksi en antaisi koskaan kenenkään polttaa asunnossa, jossa asun, tai edes sen parvekkeella, joten käytännössäkään suhde tupakoitsijan kanssa ei toimisi. Haluan nähdä sen, joka lähtee 9. kerroksesta alas pihalle joka kerta mukisematta. Lisäksi ulkona ollessamme tupakoitsija saisi jäädä sauhuttelemaan keskenään, en kävelisi hänen vierellään tupakoidessaan.

Oma puolisoni on tupakoinut 10 vuotta joskus ennen suhdettamme, mutta se ei minua haittaa, kun siitä ei ole mitään jälkiä suun terveydessä tms. Joskus toki mietin, kuinka paljon kohonnut riski hänellä mahtaa olla saada syöpä, mutt eipä sillekään mitään voi, jos se tapahtuu.

Vierailija
99/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä se hajupilvi, mikä pölähtää sisälle, kun tupakoija tulee pihalta sisään. Ei tee mieli mennä kainaloon, ei tee mieli pussailla tai edes tulla turvaväliä lähemmäs. Nikotiini myös tekee pysyviä muutoksia hermostoon eivätkä ne suinkaan tapahdu hyvään suuntaan. 

Alko on kyllä myös turn off. 

Olen käynyt geenitestissä, jonka mukaan minulla on kohonnut syöpäriski mm. savuista (tupakka, nuotio, savustetut ruuat jne.), ehkä siksikin pidän niitä vaistomaisesti niin epämiellyttävinä. 

Vierailija
100/133 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakoitsijan suuteleminen on sama kuin nuolisi tuhkakuppia, siksi!

Eikä ole. Suuhun purkka ennen pussailua vain.

Tai pesee hampaat niin ei huomaa edes

--------------

Kyllä huomaa.

Se haju tulee ikenistä ja ihosta läpi. Se on veressä ja jokaisessa solussa.