Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miksi juuri sinut pitäisi valita?"

Vierailija
04.05.2014 |

torimyyjän haastattelu, miten tuohon voisi vastata kun aiempaa kokemusta ei ole kyseisistä hommista ja haastatteluihin kutsuttiin vissiin ainakin 100 henkeä (oisko joku 10 paikkaa tarjolla)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain reippaasti ja rohkeasti, että olet paras henkilö kyseiseen tehtävään.

Vierailija
2/14 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 19:56"]

Sanot vain reippaasti ja rohkeasti, että olet paras henkilö kyseiseen tehtävään.

[/quote]

ei toi oo hyvä vastaus, varsinkaa ilman perusteluja

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä sitten ola mielestäsi paras henkilö kyseiseen tehtävään? Kisaan lähdetään voittamaan. :)

Vierailija
4/14 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:05"]

Etkö sinä sitten ola mielestäsi paras henkilö kyseiseen tehtävään? Kisaan lähdetään voittamaan. :)

[/quote]

tottahan toki olen, mutta pitäisi vaan osata perustella MIKSI olen paras, koska työkokemusta ei ole tuolta alalta :/

Vierailija
5/14 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä myymään, tykkään jutella ihmisten kanssa, enkä pelkää sadetta. Annan hyvän kuvan yrityksestä.

Vierailija
6/14 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhelias, ystävällinen ja et pelkää kylmyyttä?

Vierailija
7/14 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen ja elämänmyönteinen, viihdyn torimeiningissä ja jaksan hymyillä sateisinakin päivinä.

Vierailija
8/14 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen erinomaisesti toimeen ihmisten kanssa, osaan jutella vieraiden ihmisten kanssa ja saan heidät rentoutumaan. (Joku referenssi tähän, tyyliin olen vapaaehtoisena ollut SPR:n ystävänä kolmen vuoden ajan tai toiminut vartionjohtajana partiossa tms.) Lisäksi matikkapääni on pistämätön, enkä tarvitse laskinta loppusummien ja vaihtorahojen laskemiseen (edellyttäen että se on totta). Olen ahkera ja tottunut tekemään töitä, erittäin täsmällinen, eikä aamuherääminen ole minulle mikään ongelma. Ja sitten olet kanssa ahkera ja ajoissa :)

Vierailija
9/14 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että olet reipas, ja siksi ettet ole vain hyvä asiakaspalvelija, olet myös innostunut ja aidosti pitäisit työstä torilla.

Sano että sinulla on tarvittavat vahvuudet työhön, ja vaikkei kokemusta vielä olekaan myynnistä, olet ripeä ja ahkera oppija. Torimyynnin osaavalle yrmylle on vaikea opettaa positiivista asennetta ja hyväntuulista palvelutaitoa, mutta myyntiä sosiaalisesti taitavalle ja työstä aidosti kiinnostuneelle nopealle oppijalle ei.

tsemppiä

Vierailija
10/14 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- en välitä vaikka pulut kakkii päähän

- viihdyn myös sateessa ja tuulessa

- pystyn seisomaan pitkiäkin aikoja

- tunnen torin kaikki puliukot, joten he eivät tule häiritsemään toimintaanne jos minä olen kojullanne töissä

Vierailija
12/14 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhakemuksessa ei koskaan "tulla toimeen" Lentää samantien mappi ööhön se hakemus.

Vierailija
13/14 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yrittäjä ehkä hakee luotettavaa, rehellistä, hyvällä asenteella olevaa, reipasta ja ystävällistä torimyyjää. Kerro, että asenteesi on kohdallaan, olet motivoitunut, tykkäät olla ihmisten kanssa tekemisissä, nautit myymisestä ja asiakaspalvelusta, et juuri koskaan sairasta, olet aina ajoissa, sinuun voi luottaa, teet kuten lupaat jne. Ja pidät ulkoilmasta, kesästä ja ihmisistä, ja sinulle on ilo myydä ihmisille hyviä, terveellisiä (marjat, sienet, vihannekset) tuotteita!

Vierailija
14/14 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos teille, sain näistä hyvän vastauksen mietittyä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi