Lue keskustelun säännöt.
"Ei se vaihtamalla parane"
04.05.2014 |
.. vai paraneeko sittenkin? Olen lukuisia kertoja kuullut tämän naisten suusta, jotka ovat selkeästi onnettomia omissa suhteissaan. Mistä tämä ajatus/sanonta juontaa juurensa?
Oma kokemukseni on kyllä aivan päinvastainen. Kyllä mulla on paljon parempi nyt kun exäni kanssa koskaan. Eli KYLLÄ, joskus vaihtamalla paranee.
Petetyt, jätetyt ja vaihdetut, älkää vetäkö hernettä nenään katkeruuttanne.
Kommentit (23)
Ei kai tätä toista liittoa olisi kestänyt 29 vuotta jo (ja jatkuu..) ellei olisi paljon parempi:) Olen joka päivä kiitollinen tästä toisesta mahdollisuudesta!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä se vaan vaihtamalla paranee. Mitä useammin vaihtaa, sen parempi.
M52
Vaihdoin alkkiksen ihanaan herrasmieheen. Vaihtamalla parani elämänlaatu huomattavasti kunnes eräänä päivänä 12 vuoden yhdessäolon jälkeen huomasin olevani hirveän ahdistunut. Tiesin, että miehessä on jotain pahasti vialla ja koin, että hän salaa minulta koko ajan jotain. Hän oli ollut ihan saippuaa kaikki vuodet, vaikka puhui minulle kauniisti ja lirkutteli. Minun oli pakko selvittää miksi voin niin huonosti. No, miehellä oli vuosien varrella ollut lukuisia salasuhteita, siitähän se ahdistus johtui.
Elämäni siis parani hetkellisesti kunnes tajusin ajautuneeni uuden k-pään kanssa suhteeseen. Kai sitä vaan aina tietämättään hakeutuu kusipäiden seuraan.