Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon vasta 14v ja järkevämpi ku te!!!!!

Vierailija
04.05.2014 |

Oon 14vuotias tyttö ja oon järkyttyny tästä et mitä te aikuset ihmiset täälä kirjottelette. Esim monella meidän luokan tytöllä on ihan selkeesti joku syömishäiriö ja ne lukee täälä näitä keskusteluita no esim sellasia että minkä kokonen ja painonen ihminen on läski (teil on ihan sairaat mieliptieet tästä aiheesta!)ja millanen kelpaa miehille ja tällee. Ku ei esim painoindeksi 24 oo mikään läski eikä siitä isompikaan usein oo, kaikki on eri muotosii ja kokosii et hei haloo... Musta tuntuu pahalta varsinkimun parhaan kaverin takii kun se luulee oikeesti olevansa kauhee läski ku on lukenu näitä liikaa! hieman ylipainoo sil on mut ei oo todellakan läski vaan ihan normaalikokonen! Ja sit nää hitsin alapääkarvajutut, ihmisellä kuuluu olla karvoja ne suojaa alapäätä miks ne pitäs sheivata pois!!! mä en ainaskaan ala poistaa mitää karvoi vaan sen takii että jotku pojat tykkäis musta sit enempi!!! Hei monet teistä on ÄITEJÄ! Millasen naisen mallin annatte teidän pikku tytöille! et sun pitää olla täysin karvaton ja tosi laiha ku muuten ei kelpaa kellekää ja kaikki kattoo sua kieroon! jos sul on pimpisä karvoi ja oot vaikka painoindeksi 29 ni kukaan ei voi koskaan tykätä susta ja kaikki halveksuu ja nauraa sulle! Ottakaa pliis järki käteen... eiks teil oo muuta tekemistä ku arvostella ihmisiä...!!! 

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdas noi numerot toisinpäin.

14= 41

Vierailija
2/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa... tätä teinien jatkuvaa ahdistusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Olen täysin samaa mieltä kanssasi, joten ei täällä kaikki ole ulkonäkökeskeisiä ihmisiä.

Vierailija
4/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin me kirjoitetaan paremmin ku sä ja osataan kappalejako.

Ja kannattaisiko alkaa harrasta sitä kritiikkiä siitä mitä lukee? Internetissä n 90% on täyttä paskaa ja valetta.

Vierailija
5/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää lukeko jos niin paljon ahdistaa. Ja täällä moni provoilee tahallaan. Olkaa mitä ootte. Hienoo jos on vahva itsetunto, anna puolet sille kaverilles. Aikuiset on julmia. Ihmiset on perseestä. Sellasta se on. Muista ettet itse koskaan sano ääneen mitään josta joku voisi vähänkään ottaa itseensä.

Vierailija
6/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin teinit ovat viisaampia kuin aikuiset. Eivät teini kysele palstoilla että annanko poikaystävälle tai naapurin jätkälle eikä ihmettele että miten facessa oikein käyttäydytään. Eivät he ole aivan niin kyselyiässä eikä nollatasolla tietämisessä.

Vierailija
7/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mul oo mitään syytä mun ikää valehella. Mä aattelen kaikkii nuorii jotka saa ihan väärät käsitykset siitä et millanen nainen on hyvä.Mä toivosin asiallisa vastauksia koska mä ihan oikeesti oon tosi järkyttyny näistä jutuista. Että ei pliis mitää  "et oo oikeesti 14vuotta"viestejä... sitäpaitsi mun ikä on ihan sivuseikka nyt tässä jutussa kuitenki ku haluun et mietitte mitä kirjotatte koska monet tosi nuotretkin lukee täält näitä...

Vierailija
8/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta alaikäisten kannattaisi pysyä omilla palstoillaan eikä tulla tänne jos ei kerran ole kykyä miettiä itse mitä lukee ja mitä ei ja erottaa paskan jauhanta järkevästä keskustelusta. Syyttäisin siis syömishäiriöistä muita tahoja kuin tätä. Eli hus hus pois palstalta.

Vierailija
9/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks teijän pitäs olla Demissä?

Vierailija
10/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 14v tytär ja ei se kirjoita tuollalailla kuin ap.

Vierailija
11/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun pitää miettiä oletko läski niin sinähän olet.

Ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
12/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:27"]Tietenkin teinit ovat viisaampia kuin aikuiset. Eivät teini kysele palstoilla että annanko poikaystävälle tai naapurin jätkälle eikä ihmettele että miten facessa oikein käyttäydytään. Eivät he ole aivan niin kyselyiässä eikä nollatasolla tietämisessä.

[/quote]

Eivät kysele kun antavat molemmille.

Vierailija
13/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi on tarkoitettu naisille eikä teinitytöille. Älkää lukeko jos noin paljon ahdistaa ja otatte provoista itseenne. Kannattai myöa miettiä välillä, että olikohan tämän keskustelun aloittaja ja kommentoijat nyt ihan tosissaan. Nettiin kun voi kirjoittaa kuka tahansa mitä tahansa. Luulisi tuon ikäisten jo tajuavan sen.

Vierailija
14/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ollut teini noin 30-40 vuotta sitten. Ällöttää aikuinen joka luulee, etteivät nuoret osaa kirjoittaa ja käyttää sitten tuollaista hölmöä kieltä, jonka luulee olevan niiiiin nuorekasta.

Vierailija
15/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:26"]Hyvä ap! Olen täysin samaa mieltä kanssasi, joten ei täällä kaikki ole ulkonäkökeskeisiä ihmisiä.

[/quote]

Ihan fiksuja ap puhuu.

Vierailija
16/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä vain kyllä anneta jätkille jos eivät ole cool. Heihin luodaan vain silloin alentavia katseita ja heidän vitsejään pidetään typerinä.

Sekin osataan ilman että kysytään siihen neuvoja tai sitä ryhdytään pohtimaan muiden kanssa netissä, miten alistaa jätkiä ja osoitta heille että eivät ole riittävän tasokkaita.

Vierailija
17/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole sopiva palsta sinunikäisellesi. Minä en ainakaan antaisi sinunikäisesi käydä täällä.

Vierailija
18/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene kiltti tyttö pois täältä keskustelupalstalta. nämä aiheet eivät sovi lapsille. aikuiset puhuvat aikuisten asioista.

Vierailija
19/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene kiltti tyttö pois täältä keskustelupalstalta. nämä aiheet eivät sovi lapsille. aikuiset puhuvat aikuisten asioista.

Vierailija
20/54 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä siihen paljoa tarvita...