Pikagallup: Laitanko viestiä tänään vai en?
Ollaaa pari kertaa tavattu erään miehen kanssa ihan sattumalta. No hän seurustelee, joten jätin asian sikseen. Silti en saanut häntä mielestä (mitä ei mulle yleensä tapahdu). Nyt hän viime yönä viestitteli mulle. Ei mitään romattista viestiä. mutta kuitenkin. En tiedä varmaan edelleen serustelee. Mutta pitäskö mun silti vielä tänään laittaa jotain viestiä, vähän niin kuin jatkona yölliselle viestittelylle?
Kommentit (23)
Voihan se toki olla imartelevaa että joku ajattelee kunnes tajuaa miten ajattelee...? Eli ei sen vertaa kunnioita että soittaisi/viestisi säädylliseen aikaan,eli tulet mieleen kännissä ja yöllä. Ei paljon jaksaisi tuollainen ukkeli kiinnostaa :)
Jollain tyypillä, jota et oikeastaan tunne on sinun puhelinnumero? Sitten tämä tyyppi, johon olet vahingossa pari kertaa törmännyt, laittelee keskellä yötä kohteliaisuuksissaan viestejä ja kyselee mitä kuuluu. Sinulle tämän puolituntemattoman platonisen tyypin asialliset kuulumisten kyselyt aiheuttavat niin paljon sydämen tykytyksiä, että on pakko a)kysyä mammoilta neuvoa b) olla sitä kuitenkaan noudattamatta.
Tajusinkohan minä tämän jutun nyt ihan oikein?
Kyse ei ole yhdestä viestistä vaan ihan harmittomasta mitä kuuluu viestittelystä. Emme tunne toisiamma juurikaan ja meillä aika kohtalokas historia. Vaikea selittää, tai oikeastaan en edes halua. Mitään pano hommia ei ole välillämme ollut. Ja toisaalta miksi näkisi vaivaa viestitellä panon takia kun olimme kuitenkin eri kaupungeissa?
Tiedän itseni en ole niitä naisia jotka jäävät roikkumaan, tässä vain ollut jotain ihmeellisiä kohtalonsattumia niin jouduin vielä kokeilemaan, vaikka toisin suosittelitte. Jos hän ei vastaa, asia ok. Ei elämäni siihen kaadu ja jos vastaa lyhyesti osaan vastauksesta itse päätellä, ilman että kyselen täällä :)
Laitoin hyvin neutraalin viestin. Mitä se on koko ajan ollutkin. Ja ei, ei ole vielä vastannut. (Voitte kileteisesti vastanneet nyt hyppiä kattoon :) )
ap