Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikagallup: Laitanko viestiä tänään vai en?

Vierailija
04.05.2014 |

Ollaaa pari kertaa tavattu erään miehen kanssa ihan sattumalta. No hän seurustelee, joten jätin asian sikseen. Silti en saanut häntä mielestä (mitä ei mulle yleensä tapahdu). Nyt hän viime yönä viestitteli mulle. Ei mitään romattista viestiä. mutta kuitenkin. En tiedä varmaan edelleen serustelee. Mutta pitäskö mun silti vielä tänään laittaa jotain viestiä, vähän niin kuin jatkona yölliselle viestittelylle?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma on ihan iloissaan yöllisistä känniviesteistä :D

Vierailija
2/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Älä. Jos se on oikeesti varattu ja suurinpiirtein onnellinen suhteessaan.
Mulla on aika samanlainen tilanne, koko eilisillan mietin et laitanko viestiä, tsekkailin whatsappista ja fb:stä onko paikalla, ja olihan se mutten sit kuitenkaan laittanu yhtään mitään. Ja olin tavallaan ylpeä itestäni.

Aamulla huomasin että hän olikin sitten laittanut lyhyen, ei-romanttisen viestin neljän aikaan yöllä. Mutta, se että hän oli sitten ajatellutki mua ja päättänyt laittaa viestiä, sai mut todella hyvälle tuulelle. ^^ Vaikkei tästä mitään oo tulossakaan.

Vierailija
4/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viestittele. Säästät toisen ihmisen tunteet ja arvokkkuuden samalla

Vierailija
5/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastaa mitään. Näpit irti varatuista ihmisistä.

Vierailija
6/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan, sähän olet sinkku, mies sitten päättää itse vastaileeko.

Vierailija
7/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus laitat. Hänhän se varattu on, et sä...

Vierailija
8/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 11:58"]Senkus laitat. Hänhän se varattu on, et sä...

[/quote]

Kunnon naisten välistä solidaarisuutta :( Älä laita.

Vierailija
9/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei se jätkä on ollut tod.näk. humalassa kun la-su yönä lähettää viestiä. ei varmaan edes muista laittaneensa niitä. joten mitä sä jotain känniviestejä nyt mietit, jos sillä on oikeasti asiaa niin ottaa kyllä yhteyttä ihan selvinpäin. Ja silloinkin sinuna tarkistaisin, että onko vielä suhteessa. 

Vierailija
10/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-2 älä laita voitti gallupin, jos oikein laskin. Laitoin siis viestiä :) Tulin siihen tulokseen, että en jaksa enää jahkailla. Katon mitä vastaa ja jos ei vastaa tai laittaa jotain tylsää voin unohtaa tapauksen. Tuskinpa se minä oon joka suhteen rikkoo, ei se kauheen luja suhde voi olla jos mulle viestitellä haluaa.

ap

Vierailija
11/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla pääset jos et laita.

Jos itsestäsi pidät ja tahdot säästyä turhalta epävarmuudessa elämiseltä, mutta on ihan pakko laittaa jotain niin ainoa vaihtoehto on "Palataan asiaan kun ollaan molemmat vapaita".

Jos taas olet masokisti, maksimoit kärsimisesi ihan ominkin neuvoin.

Vierailija
12/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, laitoit jo mutta minä en olisi laittanut. Varsinkin jos vielä suhteessa.

Ja todellakin, Se miehen yöllinen viesti suurella tod.näk. humalaisen päähänpisto.

Kekssi nyt muuta ajateltavaa.

Vierailija
13/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllisiin känniviesteihin korkeentaan vastaisin, että en ole ihminen jolle kannattaa yöllä viestiä, arvostan kotirauhaani ja odotan että muutkin arvostaa, hyvää jatkoa! Ja en koe mitään myönteisiä tunteita sellaisia miehiä kohtaan jotka roikkuu huonossa ihmissuhteessa ja vaivaavat kännipäissään sitten muita naisia. Ja vaikka jonkin aikaa LUULIN olleeni tälläiseen mieheen ihastunut niin tulin järkiini. Munatonta mussuttamista, en arvosta.

Vierailija
14/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten kävi, kun laitoit viestiä? Saitko vastaviestin ja millaisen?

Vierailija
15/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua hosulia. Mä oisin laittanut viestin. 

Kiitos yöllisistä viesteistä. Katson kuitenkin paremmaksi, ettei viestittelymme jatku, koska käsittääkseni olet varattu. Mukavaa kevättä silti! 

Vierailija
16/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jotain neutraalia. Oma kokemus yöllisistä viesteistä on se että ne on kirjoitettu kännissä tai muuten herkässä mielentilassa eivätkä siksi ole ihan todellisia.

Vierailija
17/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita.

T: Mieheni tekstailee jonkun naisen kanssa

Vierailija
18/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllisillä känniviesteillä on yleensä yksi funktio... selvittää, olisko joku halukas seksiin. Viestejä laitetaan usein useammekin tyypille. Jos ainoat kiinnostuksen osoitukset on yöllisiä känniviestejä, niin ei se ainakaan kunnioituksesta sinua kohtaan kerro. Ainahan joukossa on joku tapaus, joka on se poikkeus, joka vahvistaa säännön. Miksi kuitenkaan haluaisit miehen, joka ei ole uskollinen? Todellinen mies katkaisee ensin vanhan suhteen ennen kuin aloittaa uuden. Jos pettää nykyistä, niin miksei pettäisi sinuakin? Jos siis ei ole sinkku, vaan edelleen seurustelee.

Vierailija
19/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentista 10 näkee, että ap aikoo selittää itselleen asiat parhain päin, eikä taatusti unohda ;).

"Katon mitä vastaa ja jos ei vastaa tai laittaa jotain tylsää voin unohtaa tapauksen"

Kun mies ei vastaa, ap jatkaa täällä pohdiskelua, miksi ei ja kannattaisiko laittaa vielä yksi viesti. Jos mieheltä tulee tylsä viesti, kyselee täällä, miksi vastaus oli sellainen kuin oli.

Seuraavat viisi vuotta tulet olemaan suhteessa mieheen, joka jatkaa tekstailuaan muillekin entisille naisystävilleen. Paha saa aina palkkansa.

Vierailija
20/23 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on suhteessa, mutta laittaa sulle kumminkin yöllä viestiä. Oma arvaukseni on, että on ollut jossain baarissa tai kaverilla, alkoholin vaikutuksen alaisena.

Sain itsekin joitain kuukausia sitten yöllisen viestin eräältä mieheltä, jota olin tapaillut viime syksynä muutamia kertoja. Suhteemme kumminkin päättyi, ja hän löysi itselleen myöhemmin naisen, jonka kanssa kihlautui. Päätimme tapailun yhteisestä päätöksestä, joten olimme hyvissä väleissä. Kumminkin tämä mies siis laittoi yöllä viestiä mulle, ei mitään todella romanttista, mutta vähän vihjailevaa. Laitoin takaisin, että mitäs sä mulle mitään viestittelet, kun kihlattu odottelee kotona. Vastauksen sain seuraavana päivänä; viesti oli virhe, rakastaa kihlattuaan, mutta pelästyi tulevaisuutta, heille on tulossa vauva. Viesti oli jokin outo päähänpisto muutaman oluen otettuaan.

Ei se viestittely siis välttämättä mitään sen suurempaa tarkoita. Totta kai se on väärin, jos puoliso odottelee kotona, ja toinen laittaa känniviestejä. Nyt luultavasti aiheutit vain lukuisat turhat riidat ja pahan mielen sille naiselle, mikäli sattuukin jostain syystä näkemään viestin. Jos he olivat eroamassa, kyllä se mies olisi suhun yhteyttä ottanut mikäli on kiinnostunut. Nyt voi olla tarpeeksi iso sotku siellä, ettei kiinnostusta enää löydy. Ehkä tahtoo hetken olla ilman naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän