Ukkomiesten homoilu
Olen etsiskellyt miehenä toista miestä salaiseen seksisuhteeseen. Tuntuu siltä, että meitä vastaavassa tilanteessa on muitakin. Miten olette onnistuneet löytämään seuraa ja oletteko saanet pidempiaikainen vakisuhteen aikaiseksi? Entä missä tapailette? Ukm 44v
Kommentit (109)
Ei anna hyvää kuvaa bi-miehistä tämä ketju.
Vierailija kirjoitti:
Herra kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä piilohomoja on paljon,kaikki kakkosen vonkujat on pohjimmiltaan miehiin päin kallellaan.
No ei ne vaan ole. Voi kun oliskin! Ihan todella haluaisin mieheni kiinnostuvan myös miehistä, edes pikkuisen, mutta ei se vaan innostu kuin minun pepustani. Tosin vonkua sen perään ei tarvitse kun itsekin tykkään. Mutta olisi kiva ottaa joskus joku bi-mies kolmanneksi. Vaikka ihan kivoja heteroitakin on tavattu.
Naiset usein kuvittelee, että niiden miehet kertoo avoimesti kaiken mitä päässä liikkuu. Kerron teille totuuden, ei todellakaan. Miehesi ei todellakaan kerro sinulle, jos tykkää vertailla ja katsella toisten kaluja. Tai että on runkannut kaverin kanssa mökillä saunoessa. Miehesi sanoo sen, mitä haluat kuulla ja mikä tukee miehistä imagoa.
En nyt vieläkään ymmärrä miksi ei kertoisi? Kun juuri tuo on sitä minkä haluaisin kuulla. Ajatus miehestäni toisen miehen kanssa on niinkuin kuuminta mitä voin kuvitella ja olen joskus vinkunut jos voisi harkita asiaa edes minun mielikseni. Mutta ei. Ihan siis todella luvalla saisi touhuta jonkun muun miehen kanssakin ja millään tavalla se ei vähentäisi hänen miehistä imagoaan. Miksi vähentäisi? Homoilu jos jokin on miesten hommaa! Ainoaa puuhaa joohon naiset ei pysty. :D
Ajattelen ihan samalla tavalla - ja olen mies.
Olen pitkäaikaiselle naisystävälleni avoimesti kertonut jo ajat sitten bi-puolestani ja kokemuksistani tällä saralla. Nyt sittenparisuhteemme seksin määrän (hänen kiinnostuksensa hiipuessa) vähennyttyä olen rohkaistunut ilmaisemaan toiveeni toteuttaa tätä "seksuaalisuuteni toista puolta" luotettavan toisen ukm:n kanssa (ja tämän vaimon luvalla). Vastaus on ollut TIUKKA EI. Jopa niin tiukka, että koko muuten varsin toimiva suhteemme on ollut vaakalaudalla. Mitkään pitkälliset ja rauhalliset keskustelut eivät ole johtaneet kuin suunnilleen pitkittyneeseen vihanpitoon ja naljailuun - mitään ym. postauksen tapaisia tarjoamiani argumentteja ei ole otettu huomioon.Jos joku ei pidä tietystä asiasta, vaan se rikkoo rajoja ja/tai arvoja, niin siihen ei oikein voi painostaakaan suhteen kärsimättä. Jos asia on tärkeä itselle (fantasiat eivät riitä) tai molemmille, niin on ehkä viisainta jatkaa eri suuntiin.
Pidän arvokkaana, että seksuaalisuudesta kerrotaan avoimesti eikä salata niin kuin olet tehnyt, sen takia arvokkaana, että siinä todellakin on vaarana, että suhde päättyy jo alkuunsa, jos toisen seksimieltymykset ovat ihan erilaiset. Toisaalta se on hyvä, että on mahdollisuus löytää paremmin sopiva kumppani myöhemmin. Suhteen mahdollisuus onnistua on mielestäni pieni, jos salaa jonkin olennaisen osan seksuaalisista mieltymyksistään. Ennemmin tai myöhemmin se alkaa hiertää.
Parempi pysyä kaukana bi-miehistä kuin katua.
Vierailija kirjoitti:
Gay chatista etsin seuraa. Välillä löytyy pidempiaikaisia suhteita. Tapailu on tapahtunut mm. autossa, toisen kotona kun puoliso on muualla, kesämökillä, käyty kahvilla ja hoidettu homma vessassa... Kerran käytiin lintutornissa panemassa.
Mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset "tiukka ei" -ihmiset kyllästyttävät minua nykyisin, varsinkin koska joskus elin hyvin ennakkoluulottomasti ajattelevan naisen kanssa. Ehkä itsekin olin (olenko vieläkin?) sellainen. Sanoin hänelle että jos hän haluaisi harrastaa seksiä toisen naisen kanssa, en kokisi sitä pettämisenä. Niin hän sitten tekikin, enkä ollut mustasukkainen. Pidin sitä ihastuttavana.
M47/#19
Sinua siis kyllästyttävät ne, jotka kieltäytyvät sellaisesta seksistä, mistä eivät kiihotu ja pidät heitä ahdasmielisinä? Toisen mieliksi ei pidä kenenkään suostua suhteeseen ja seksiin, mikä ei tunnu hyvältä. Se ei ole ahdasmielisyyttä, vaan terveen seksuaalisuuden merkki.
On aika yleinen manipulointitaktiikka, että ahdasmieliseksi syyttämisen avulla yritetään painostaa toista hyväksymään sivusuhteen tai seksitavan, josta kumppani ei pidä.
Tässä on vähän semmoinen sanojen suuhun tunkemisen maku.
No, mitäpä se minulle kuuluu. Jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei anna hyvää kuvaa bi-miehistä tämä ketju.
Kui ei?
Pyhät loppuvat ja taas pääsee kohta leikkimään ukkomiesten kesken :-)
Kävittekö, ukot ja äijät, Käyräsaaren joulusaunassa?
M48
Homoilu on synti ja vie helvettiin. Kannattaa lopettaa vielä kun ehtii.
Jes eivät vonkaa naisten ulostesuolta
Olen nussinut nuorta urosta Thaimaassa. Anaali tuntui tosi tiukalta kun vertaa vaimoni anaaliin. Tosin vaimoni on huomattavasti isokokoisempi kuin tuo thai jota nussin.
Vierailija kirjoitti:
Virtanen kirjoitti:
Olin aviomiesten käytössä mökillä. Vaimot oli tyytyväisinä kaupungissa miesten ollessa kalassa.
Miehet tykkäsit kerran kuukaudessa viettää laatu viikonlopun poikaa pannen.
Kalat ostettiin sitten kylän K-kaupasta.
Miten sattuikaan, että kaikki perheystävien miehet olivatkin homoja.
Telakkakomppania
Ukkomiehiin törmää aika useasti esim uimahallien höyrysaunoissa tai Janakkalan levarilla (hämeenlinnasta hesaan päin mennessä) jossa tykkäävät käydä runkuilla ja imettämässä/imemässä.
Itse olen bi ja käyn mm. tällaisissa paikoissa "metsällä." Mahtavia mestoja.
Jos trollit halusivat lisätä homofobiaa, niin se tosiaan onnistui, mutta kaikki homot ja biseksuaalit ei harrasta puskaseksiä ja painosta naisia hyväksymään muita suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Jos trollit halusivat lisätä homofobiaa, niin se tosiaan onnistui, mutta kaikki homot ja biseksuaalit ei harrasta puskaseksiä ja painosta naisia hyväksymään muita suhteita.
Ei kaikki, mutta moni harrastaa. Jos miesten halukkuus irtoseksiin tuli joillekin yllätyksenä, ehkä oli aikakin jo silmien avautua.
Vierailija kirjoitti:
Gay chatista seuraa etsivät kaikki harrastaa. Ei sieltä muuta seuraa haetakaan. Chatti on aina täynnä ja välillä saa jonottaa puoli tuntia. Mutta seuraa aina on löytynyt.
palstahomo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki, mutta moni harrastaa. Jos miesten halukkuus irtoseksiin tuli joillekin yllätyksenä, ehkä oli aikakin jo silmien avautua.
Irtoseksi on vähän eri asia kuin paneskella levarilla ja ostella thaikuissa seksiä, mutta seksiaddiktit haluaa nähdä oman sekoilunsa normaalina.
Virtanen kirjoitti:
Olin aviomiesten käytössä mökillä. Vaimot oli tyytyväisinä kaupungissa miesten ollessa kalassa.
Miehet tykkäsit kerran kuukaudessa viettää laatu viikonlopun poikaa pannen.
Kalat ostettiin sitten kylän K-kaupasta.
Olis ihanaa olla aviomiesten käytettävänä. Harmi, että näitä ei vaan tahdo löytyä kunnolla mistään. :/
Oon nelikymppinen suht hyvännäköinen ja pitkä ukm ja mulla on ollut jo useampi nuorempi kaveri (yleensä bi kundi) rakastajana. Homma menee niin että sovitellaan aikatauluja ja pannaan toimeksi jomman kumman luona kun aikataulut natsaa. Hän saa multa kalua ja suutelua sekä muuta lempeä. Panemme paljaalla ja hän lähtee kotiin joskus mun sp****t sisällä. Näin on jatkunut useamman kanssa jo jotain seitsemän vuotta. Halukkaita rakastajia ei ole vaikea löytää, nykyisen löysin ihan normi baarista Hyvinkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Oon nelikymppinen suht hyvännäköinen ja pitkä ukm ja mulla on ollut jo useampi nuorempi kaveri (yleensä bi kundi) rakastajana. Homma menee niin että sovitellaan aikatauluja ja pannaan toimeksi jomman kumman luona kun aikataulut natsaa. Hän saa multa kalua ja suutelua sekä muuta lempeä. Panemme paljaalla ja hän lähtee kotiin joskus mun sp****t sisällä. Näin on jatkunut useamman kanssa jo jotain seitsemän vuotta. Halukkaita rakastajia ei ole vaikea löytää, nykyisen löysin ihan normi baarista Hyvinkäältä.
Kyselisin sinulta ukkomies oletko bi vai homo?
Elikkä jos olet homo niin miten pystyt olemaan sängyssä vaimosi kanssa? Näytteletkö? Jos näyttelet ja vedät roolia niin kauanko meinaat vielä esittää? Koska tulet kaapista, vai meinaatko elää valheessa loppuelämäsi?
Monet miehet ovat erittäin negatiivisia homoja kohtaan puheissaan. Näistäkin vihaajista löytyy kaappihomoja. Esitätkö sinäkin vihaavasi homoja? Jotta kukaan ei epäilisi suuntaustasi? Jos vaimosi saisi tietää niin luuletko että häneltä menee pohja elämältä? Vaikuttaako lapsuudenperheesi näkemys kaapissa oloon? Monet vanhemman ikäpolven ihmiset eivät ymmärrä ja pitävät sairaana esm.
Vastatkaa vaan muutkin ukkomiehet. Olisi kiinnostava saada tietää enemmän.
Miten sattuikaan, että kaikki perheystävien miehet olivatkin homoja.