Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ukkomiesten homoilu

Höpö
13.12.2020 |

Olen etsiskellyt miehenä toista miestä salaiseen seksisuhteeseen. Tuntuu siltä, että meitä vastaavassa tilanteessa on muitakin. Miten olette onnistuneet löytämään seuraa ja oletteko saanet pidempiaikainen vakisuhteen aikaiseksi? Entä missä tapailette? Ukm 44v

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereenseutu

Minä komee 5kyt ukkomies

Btm henkinen olen ja pervoilutkin kiinnostaa vaikka lääkärileikit ;)

Toista ukm vailla

Vierailija
82/109 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi mies joka on yrittänyt sitä sopivaa kaveria etsiä mutta eipä se vaan helppoa tunnu olevan :(

Kaveria jonka kanssa voisi täydellä luottamuksella kaikenlaista kivaa harrastaa, itse haluaisin eritoten saada peppuuni ;)

M49Tre

Vierailija
84/109 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tampereenseutu

Minä komee 5kyt ukkomies

Btm henkinen olen ja pervoilutkin kiinnostaa vaikka lääkärileikit ;)

Toista ukm vailla

Et ole ainoa ;)

M49Tre

Vierailija
85/109 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä piilohomoja on paljon,kaikki kakkosen vonkujat on pohjimmiltaan miehiin päin kallellaan.

No ei ne vaan ole. Voi kun oliskin! Ihan todella haluaisin mieheni kiinnostuvan myös miehistä, edes pikkuisen, mutta ei se vaan innostu kuin minun pepustani. Tosin vonkua sen perään ei tarvitse kun itsekin tykkään. Mutta olisi kiva ottaa joskus joku bi-mies kolmanneksi. Vaikka ihan kivoja heteroitakin on tavattu.

Naiset usein kuvittelee, että niiden miehet kertoo avoimesti kaiken mitä päässä liikkuu. Kerron teille totuuden, ei todellakaan. Miehesi ei todellakaan kerro sinulle, jos tykkää vertailla ja katsella toisten kaluja. Tai että on runkannut kaverin kanssa mökillä saunoessa. Miehesi sanoo sen, mitä

Hyvin usein tätä näkee, että biseksuaali mies on siinä uskossa, että biseksuaalisuus on todella yleistä. Kuitenkin anonyymeissä kyselyissä biseksuaaleja miehiä on (kyselystä riippuen) muutamia prosentteja (max. viisi prosenttia). Tosiasiassa biseksuaalisuus ei ole kovin yleistä.

Sen kyllä uskon, että biseksuaalin on vaikea tulla kaapista. Se voi olla hankalampaa kuin homoilla, koska sekä homot että heterot vierastavat biseksuaaleja. Tai näin biseksuaalit itse kokevat asian kyselyjen mukaan.

Vierailija
86/109 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biseksuaalisuus on todella yleistä mutta suurella osalla se jää kaappiin ts ei uskalleta toteuttaa ympäristön kohtuuttomien paineiden ja ennakkoluulojen takia sekä perinteisen perhekuvan; 1 mies ja 1 nainen takia. Moni haluaisi toteuttaa itseään mutta katsoo parhaaksi sysätä haaveensa romukoppaan koska muut määrittelevät mikä on ”oikein”

Vierailija
87/109 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasena näitä  tuli harrastettua. Näin nelikymppisenä kiinnostaisi vielä joskus olla 60+ v.  miehen naitavana. Toisinpäin ei kiinnosta

Vierailija
88/109 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä omaan heteroparisuhteeseen täysin tyytyväisenä bi-uteliaana miehenä voin kertoa, että jos jokin asia elämässä olisi saanut jäädä tekemättä, niin se olisi tämä omasta seksuaalisuudesta kertominen puolisolle.

Asiasta keskustelun jälkeen puoliso näkee lähes jokaisen vastaan tulevan miehen uhkana omalle asemalleen, ja hänen mielestään voin koska tahansa karata jonkun miehen mukaan jättäen hänet yksin. Ja ainoa asia, jonka hänelle sanoin, oli että kolmen kimppa olisi minulle ok, kunhan se kolmas olisi bi-seksuaali mies josta olisi molemmille iloa.

Ja en ole aikeissa pettää enkä ole muuttumassa homoksi, ja rakastan puolisoani ehdoitta, mutta tämän oman kokemuksen perusteella ymmärrän täysin ukkomiehiä, jotka tekevät asioita katseilta piilossa. 

Ps. Kolmen kimppa olisi rouvallekkin ok, kunhan se kolmas ei ole nainen (koska minähän voisin rakastua), mies kelpaa kunhan se on umpihetero homokammoinen ja tarpeeksi maskuliininen näyttääkseen minulle kaapin paikan pysyäkseni  täysin heterona. Myös hänen bi-uteliaisuutensa on ihan ok, koska naisten välinen seksi ei ole sama asia kuin miesten välinen.

Vierailija
89/109 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Biseksuaalisuus on todella yleistä mutta suurella osalla se jää kaappiin ts ei uskalleta toteuttaa ympäristön kohtuuttomien paineiden ja ennakkoluulojen takia sekä perinteisen perhekuvan; 1 mies ja 1 nainen takia. Moni haluaisi toteuttaa itseään mutta katsoo parhaaksi sysätä haaveensa romukoppaan koska muut määrittelevät mikä on ”oikein”

Sellaista tieteellistä tutkimusta ei löydy, jonka perusteella biseksuaalisuus olisi todella yleistä, mutta sinulla on tietysti oikeus mielipiteeseesi. 

En käsitä miksi on niin tärkeää, että biseksuaalisuus olisi yleistä. Vähentääkö se jotenkin paineita olla biseksuaali, jos se olisi yleisempää? Ja minkä vuoksi se että jokin asia ei ole yleistä, on jotenkin hankala asia niin, että pitää yrittää vääntää faktoja muuksi?

Itsekin kuulun seksuaaliseen vähemmistöön, mutta ei minulla ole tarvetta väittää, että fetissini on todella yleinen.

Vierailija
90/109 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Keski-ikäisenä omaan heteroparisuhteeseen täysin tyytyväisenä bi-uteliaana miehenä voin kertoa, että jos jokin asia elämässä olisi saanut jäädä tekemättä, niin se olisi tämä omasta seksuaalisuudesta kertominen puolisolle.

Asiasta keskustelun jälkeen puoliso näkee lähes jokaisen vastaan tulevan miehen uhkana omalle asemalleen, ja hänen mielestään voin koska tahansa karata jonkun miehen mukaan jättäen hänet yksin. Ja ainoa asia, jonka hänelle sanoin, oli että kolmen kimppa olisi minulle ok, kunhan se kolmas olisi bi-seksuaali mies josta olisi molemmille iloa.

Ja en ole aikeissa pettää enkä ole muuttumassa homoksi, ja rakastan puolisoani ehdoitta, mutta tämän oman kokemuksen perusteella ymmärrän täysin ukkomiehiä, jotka tekevät asioita katseilta piilossa. 

Ps. Kolmen kimppa olisi rouvallekkin ok, kunhan se kolmas ei ole nainen (koska minähän voisin rakastua), mies kelpaa kunhan se on umpihetero homokammoinen ja

Kerroitko tämän asian naisellesi jo suhteen alussa? Vai tuliko se ilmi vasta myöhemmin? Olen tämän täällä jo aiemminkin sanonut, mutta minusta se on kuin ampuisi itseään jalkaan, jos ei kerro seksuaalisuudestaan rehellisesti jo ennen kun on sitoutunut suhteeseen. Sen estää biseksuaalisuuden kohdalla varmaakin usein henkilön oma homofobia, jota projisoidaan puolisoon myös tilanteessa, missä tämä joutuu totuttelemaan uuteen tietoon. 

Tietysti on olemassa tilanteita, että kiinnostus samaan sukupuoleen tulee vasta myöhemmin elämässä. Sille en kuitenkaan näe mitään puolustusta, että petetään puolisoa eli kokisin kyllä sen kaksinkertaisena petoksena. 

Vierailija
91/109 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuokrannut muutaman kerran Kirkkonummen kartanoa ja meillä on ollut bi- miesten kokoontumista. 

Vierailija
92/109 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tämä ilmiö on erinomainen esimerkki siitä, että kulttuurissa on vielä paljon kehitettävää. Että ei ole pakko mennä naisen kanssa yhteen, jos pojat kiinnostaa enemmän. Tai että ei olisi maailman loppu ja täysin mahdoton asia kertoa puolisolle, että ”alkanut vähän miehetkin kiinnostaan, mitäs kivaa keksittäis?”

Tämähän on perimmiltään se asia, mitä seksuaalisella tasavertaisuudella haetaan. Että voi häpeilemättä elää oman näköistä elämää ja kertoa siitä avoimesti.

Juupa juu, voiskin kertoa tulematta sheimatuksi ja alkaa uhkailu erolla tms. Ja moni on tosiaan löytänyt tämän jutun vasta myöhemmin, joten ei sitä le voinutkaan kertoa. Ja sitten kun monissa suhteissa nyt on vaan "paljon muutakin" niin sitä eroriskiä ei haluta kasvattaa.

Naurettaavaa tämä syyllistäminen täälläkin että on pakko kertoa no höpöhöpö. :D

Vierailija
93/109 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollinen ukkomies wrote:

Tuolta löytää helposti imu ja runkkuseuraa. Voi vaikka työ- tai kauppamatkalla käydä puuhaamassa

jotain kivaa.

https://cruisingmap.net

Tää on hyvä ja grinder toimii myös. Alastonsuomi kans löytynyt ihan hyvin seuraa. Ja itse puuhailen salaa mutta suuseksikin kortsun kanssa, ei ongelmia ikinä. 

Vierailija
94/109 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista tieteellistä tutkimusta ei ole joka kertoisi että bi-seksuaalisuus olisi jotenkin harvinsista ihmisten keskuudessa. Se, kuinka voimakasta se on tai kuinka sen kanssa haluaa/uskaltaa tulla esiin, vaihtelee tietysti. Yhteiskunnan tiukat normit ja kanssakansalaisten tuomitseminen pitävät huolen siitä että normista poikkeamista harkitaan tarkoin. En pidä poikkeavuuttani fetissinä tai perversiona yhtään sen enempää kuin silmienväriä pituuttani, makuaistiani tms. Pidän siitä mistä pidän. Olen se mikä olen.

Vierailija
95/109 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sellaista tieteellistä tutkimusta ei ole joka kertoisi että bi-seksuaalisuus olisi jotenkin harvinsista ihmisten keskuudessa. Se, kuinka voimakasta se on tai kuinka sen kanssa haluaa/uskaltaa tulla esiin, vaihtelee tietysti. Yhteiskunnan tiukat normit ja kanssakansalaisten tuomitseminen pitävät huolen siitä että normista poikkeamista harkitaan tarkoin. En pidä poikkeavuuttani fetissinä tai perversiona yhtään sen enempää kuin silmienväriä pituuttani, makuaistiani tms. Pidän siitä mistä pidän. Olen se mikä olen.

Biseksuaalisuuden yleisyyttä on tutkittu todella paljon seksologiassa ja muutenkin. Eri maissa ja kulttuureissa jne. Ei voine sanoa, että se on tavallista, jos alle viisi prosenttia ihmisistä ilmoittaa itse olevansa jossain määrin kiinnostunut myös samasta sukupuolesta. Yli 90 prosenttia siis ei ole biseksuaaleja.

Tietysti voidaan ajatella niinkin, että jos sadasta kolme tai neljä on biseksuaaleja, niin se on yleistä. Jokaisessa pikkukylässäkin siis on muutama biseksuaali. Itse kuitenkin ajattelen, että joku asia on tavallista, jos lähemmäs puolet ihmisistä on sellaisia tai yli puolet.

Se että joku seksuaalisuuden muoto on harvinaista tai tavallista ei omassa mielessäni tee siitä mitenkään paheksuttavampaa tai hyväksyttävämpää. Nuo kaksi viimeistä lausettasi ovat minustakin tosi tärkeitä periaatteita.

Vierailija
96/109 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Ei anna hyvää kuvaa bi-miehistä tämä ketju. 

Kui ei?

Varmaan kun puhutaan täällä vaimon pettämisestä salaa miesten kanssa. Eihän tuo oikein ole. Ymmärrän että on vaikea tulla ulos kaapista mutta silti väärin toista kohtaan. Ei tietenkään kaikki bi-miehet näin tee.

Vierailija
97/109 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tämä ilmiö on erinomainen esimerkki siitä, että kulttuurissa on vielä paljon kehitettävää. Että ei ole pakko mennä naisen kanssa yhteen, jos pojat kiinnostaa enemmän. Tai että ei olisi maailman loppu ja täysin mahdoton asia kertoa puolisolle, että ”alkanut vähän miehetkin kiinnostaan, mitäs kivaa keksittäis?”

Tämähän on perimmiltään se asia, mitä seksuaalisella tasavertaisuudella haetaan. Että voi häpeilemättä elää oman näköistä elämää ja kertoa siitä avoimesti.

Juupa juu, voiskin kertoa tulematta sheimatuksi ja alkaa uhkailu erolla tms. Ja moni on tosiaan löytänyt tämän jutun vasta myöhemmin, joten ei sitä le voinutkaan kertoa. Ja sitten kun monissa suhteissa nyt on vaan "paljon muutakin" niin sitä eroriskiä ei haluta kasvattaa.

Naurettaavaa tämä syyllistäminen täälläkin että on pakko kertoa no höpöhöpö. :D

Ei ole mikään pakko kertoa, mutta onko sun mielestä tervettä, että parisuhteessa harrastetaan seksiä salaa muiden kanssa? Hyväksytkö myös sen, että naisesi harrastaa salaa seksiä toisen miehen kanssa? Vaikeita asioita, mutta pettäminen on tosi itsekästä ja väärin puolisoa kohtaan.

Vierailija
98/109 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisten tapaamiset on hyviä paikkoja satunnaiseen miesten väliseen toimintaan. Ite oon monta vuotta kiertänyt tapahtumissa ja jopa liittynyt puolueeseen. Vaimon kanssa oltu yhessä vuodesta 1994 eikä  silä rintamalla enää oikein tapahdu mitään, niin mahtava henkireikä tämä puoluetoiminta vaikka eipä nuo asiat enempiä kiinnosta.

Vierailija
99/109 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa bi-seksuaalisista miehistä harrastaa aina seksiä mieluummin naisen, kuin miehen kanssa. Naisen löytäminen seksiseuraksi on todella vaikeaa, joten sitten tyydytään mieheen. 

Vierailija
100/109 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Perussuomalaisten tapaamiset on hyviä paikkoja satunnaiseen miesten väliseen toimintaan. Ite oon monta vuotta kiertänyt tapahtumissa ja jopa liittynyt puolueeseen. Vaimon kanssa oltu yhessä vuodesta 1994 eikä  silä rintamalla enää oikein tapahdu mitään, niin mahtava henkireikä tämä puoluetoiminta vaikka eipä nuo asiat enempiä kiinnosta.

Laitappa vinkkiä ens kerralla .