Ukkomiesten homoilu
Olen etsiskellyt miehenä toista miestä salaiseen seksisuhteeseen. Tuntuu siltä, että meitä vastaavassa tilanteessa on muitakin. Miten olette onnistuneet löytämään seuraa ja oletteko saanet pidempiaikainen vakisuhteen aikaiseksi? Entä missä tapailette? Ukm 44v
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki asiat nyt vaan ei kaikille kuulu. Meet myöntämään naisellesi, että tykkäät välillä homostella, niin sen jälkeen se kuvittelee, että kun lähdet kaverien kanssa minne vaan, niin se on sitten homoilua. Juu, ei kiitos. Omat jutut.
Onko sun naiselle samat säännöt? Saa rauhassa pettää ja panna muiden kanssa, koska omat jutut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä piilohomoja on paljon,kaikki kakkosen vonkujat on pohjimmiltaan miehiin päin kallellaan.
No ei ne vaan ole. Voi kun oliskin! Ihan todella haluaisin mieheni kiinnostuvan myös miehistä, edes pikkuisen, mutta ei se vaan innostu kuin minun pepustani. Tosin vonkua sen perään ei tarvitse kun itsekin tykkään. Mutta olisi kiva ottaa joskus joku bi-mies kolmanneksi. Vaikka ihan kivoja heteroitakin on tavattu.
Naiset usein kuvittelee, että niiden miehet kertoo avoimesti kaiken mitä päässä liikkuu. Kerron teille totuuden, ei todellakaan. Miehesi ei todellakaan kerro sinulle, jos tykkää vertailla ja katsella toisten kaluja. Tai että on runkannut kaverin kanssa mökillä saunoessa. Miehesi sanoo sen, mitä haluat kuulla ja mikä tukee miehistä imagoa.
En nyt vieläkään ymmärrä miksi ei kertoisi? Kun juuri tuo on sitä minkä haluaisin kuulla. Ajatus miehestäni toisen miehen kanssa on niinkuin kuuminta mitä voin kuvitella ja olen joskus vinkunut jos voisi harkita asiaa edes minun mielikseni. Mutta ei. Ihan siis todella luvalla saisi touhuta jonkun muun miehen kanssakin ja millään tavalla se ei vähentäisi hänen miehistä imagoaan. Miksi vähentäisi? Homoilu jos jokin on miesten hommaa! Ainoaa puuhaa joohon naiset ei pysty. :D
Miesten sallittu seksuaalisuus on edelleen tosi kapea. Harva heteroksi oletettu mies haluaa antaa itsestään mitään merkkejä tuon kapean seksuaalisen roolin ulkopuolelta. Koska pelätään leimautumista, kiusaamista jne. Vaikka sitten millaisia tahansa mielitekoja olisikin, niin niistä vaan fantasioidaan oman käden kanssa koneella.
Sun mies voi olla ihan perus-hetero, mutta ihan todellista totuutta harva mies kehtaa ääneen sanoa, jos se poikkeaa siitä kapeasta sallitusta hetero-miehen oletuksesta.
Monesti ihmiset kuvittelee, että kaikki muut ovat samanlaisia kuin minä itse. Näinhän asia ei kuitenkaan ole. Seksuaalisuudesta kiusaaminen on jossain sellaisessa ympäristössä, joka ei kuulu mitenkään omaan elinpiiriin. Muiden seksuaaliset tavat eivät muutenkaan kuulu normikeskustelunaiheiseen.
Kaappihomous on sitä paitsi ihan eri asia. Siitä varmasti saisi kuulla eli tällaiset miehet tekevät karhunpalveluksen itselleen, jos ja kun joskus jäävät kiinni ikävimmällä tavalla eli tartuttamalla vaimoon tai tyttöystävään sukupuolitaudin. Nykyäänhän kuppakin on palannut ja nämä ab-resistentit vanhat taudit ovat yleisiä nimenomaan homoseksissä ja seksikaupassa. Kaappihomot vaarantavat siis muiden terveyden oman epärehellisyyden takia.
On turha panna sitä homofobian piikkiin, että pettää kumppaniaan ja teeskentelee muuta kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki asiat nyt vaan ei kaikille kuulu. Meet myöntämään naisellesi, että tykkäät välillä homostella, niin sen jälkeen se kuvittelee, että kun lähdet kaverien kanssa minne vaan, niin se on sitten homoilua. Juu, ei kiitos. Omat jutut.
Sen jälkeen kun jäät kiinni niin omista jutuista saa tietää aika moni. Ainakin minä kertoisin kyllä kaikille miksi suhde loppui, niin osaavat sitten muutkin varoa.
Jos taas kertoo alusta asti olevansa biseksuaali, mitään niin pahaa shokkia ei seuraa pettämisestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun jäät kiinni niin omista jutuista saa tietää aika moni. Ainakin minä kertoisin kyllä kaikille miksi suhde loppui, niin osaavat sitten muutkin varoa.
Jos taas kertoo alusta asti olevansa biseksuaali, mitään niin pahaa shokkia ei seuraa pettämisestäkään.
Edelleenkin, seksuaalisuus on jokaisen oma asia. Mutta vastasit toki kuin tyypillinen nainen, mää huudan koko kylän täyteen, että varmasti saan koston perille. Onneksi maailmasta löytyy sua älykkäämpiä naisia, ja paljon. Ja, juu, jos vaimon tekee mieli ottaa sivusta, niin siitä vaan. Minä en sillä tiedolla tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, seksuaalisuus on jokaisen oma asia. Mutta vastasit toki kuin tyypillinen nainen, mää huudan koko kylän täyteen, että varmasti saan koston perille. Onneksi maailmasta löytyy sua älykkäämpiä naisia, ja paljon. Ja, juu, jos vaimon tekee mieli ottaa sivusta, niin siitä vaan. Minä en sillä tiedolla tee mitään.
Ei se ole oma asia, jos altistaa kumppanin sukupuolitaudille. Jos taas kumppani tietää toisen olevan biseksuaali ja suhde on avoin, on kyseessä ihan eri asia. En ryhtyisi valehtelemaan siitä, miksi suhde loppui, vaan kertoisin asian niin kuin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole oma asia, jos altistaa kumppanin sukupuolitaudille. Jos taas kumppani tietää toisen olevan biseksuaali ja suhde on avoin, on kyseessä ihan eri asia. En ryhtyisi valehtelemaan siitä, miksi suhde loppui, vaan kertoisin asian niin kuin se on.
Mistäs sinä sen tiedät, mistä se sukupuolitauti on tarttunut? Eikö kasetti riitä? Vai luuletko, että sukupuolitaudit tarttuu vaan miehistä? Sen ainoan, jonka minä oon saanut tarttui kylläkin naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä sen tiedät, mistä se sukupuolitauti on tarttunut? Eikö kasetti riitä? Vai luuletko, että sukupuolitaudit tarttuu vaan miehistä? Sen ainoan, jonka minä oon saanut tarttui kylläkin naiselta.
Tuskin sukupuolitautisi muita kiinnostavat kuin vaimoasi ja tartuntatautirekisterin pitäjää. Enkä ole missään väittänyt, että tarttuisi vain miehistä, vaan että seksikauppa ja homoseksi ovat hyvä mahdollisuus hankkia itselleen kuppa ja ab-resistentti sukupuolitauti, jos turvaseksi unohtuu.
Olet muuten väärässä siinä, että vain naiset paheksuvat pettämistä. Sinänsä on sama miehen vai naisen kanssa, mutta riskit ja shokki ovat vähän eri luokkaa, jos tulee kaksi ikävää yllätystä samaan aikaan, kun kaappihomous paljastuu. Olen nähnyt petetyn tuskan hyvin läheltä ja pelon siitä mitä kaikkea siinä tarttui klamydian lisäksi. Testikään ei heti kerro tulosta, joten joutuu odottamaan kaiken muun tuskan lisäksi. Siitä menee täysin rikki, eikä välttämättä toivu täysin koskaan.
Ymmärrän sen, ettei kaikkien ole helppo kaapista tulla (varsinkin jossain pikkukylässä), mutta sitä ei voi homofobian piikkiin panna, että pettää vaimoaan ja elää kaapissa. Biseksuaalisuus on ok, joten olisi hyvä jos vaimo saisi mahdollisuuden tottua asiaan, kun se jossain vaiheessa todennäköisesti kuitenkin paljastuu. Salaisuuden varjossa eläminen ja luonnollisen asian peittely on haitallista myös lapsille, jos asiasta ei saisi puhua paljastumisenkaan jälkeen.
Mikä siinä on niin kamalaa, ettei voi kertoa totuutta, että myös miehet kiinnostavat. Seksuaaliterapiaakin on olemassa, että jokainen uskaltaa olla vapaasti sellainen kuin on.
Kuvittelitko, että puhuin itsestäni? Ehei, aivan vain yleisellä tasolla. Ja se sukupuolitauti jonka sain, olin silloin 17v, nyt olen 60+, enkä ole vaimoa pettänyt koskaan. Ymmärrän jos sulla on ikävät kokemukset aiheesta, mutta sille en voi mitään. Ai niin, ei kiinnosta naisten peräreiätkään sen enenpää. Jokainen pitäköön omansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä piilohomoja on paljon,kaikki kakkosen vonkujat on pohjimmiltaan miehiin päin kallellaan.
No ei ne vaan ole. Voi kun oliskin! Ihan todella haluaisin mieheni kiinnostuvan myös miehistä, edes pikkuisen, mutta ei se vaan innostu kuin minun pepustani. Tosin vonkua sen perään ei tarvitse kun itsekin tykkään. Mutta olisi kiva ottaa joskus joku bi-mies kolmanneksi. Vaikka ihan kivoja heteroitakin on tavattu.
Naiset usein kuvittelee, että niiden miehet kertoo avoimesti kaiken mitä päässä liikkuu. Kerron teille totuuden, ei todellakaan. Miehesi ei todellakaan kerro sinulle, jos tykkää vertailla ja katsella toisten kaluja. Tai että on runkannut kaverin kanssa mökillä saunoessa. Miehesi sanoo sen, mitä haluat kuulla ja mikä tukee miehistä imagoa.
En nyt vieläkään ymmärrä miksi ei kertoisi? Kun juuri tuo on sitä minkä haluaisin kuulla. Ajatus miehestäni toisen miehen kanssa on niinkuin kuuminta mitä voin kuvitella ja olen joskus vinkunut jos voisi harkita asiaa edes minun mielikseni. Mutta ei. Ihan siis todella luvalla saisi touhuta jonkun muun miehen kanssakin ja millään tavalla se ei vähentäisi hänen miehistä imagoaan. Miksi vähentäisi? Homoilu jos jokin on miesten hommaa! Ainoaa puuhaa joohon naiset ei pysty. :D
Ajattelen ihan samalla tavalla - ja olen mies.
Olen pitkäaikaiselle naisystävälleni avoimesti kertonut jo ajat sitten bi-puolestani ja kokemuksistani tällä saralla. Nyt sittenparisuhteemme seksin määrän (hänen kiinnostuksensa hiipuessa) vähennyttyä olen rohkaistunut ilmaisemaan toiveeni toteuttaa tätä "seksuaalisuuteni toista puolta" luotettavan toisen ukm:n kanssa (ja tämän vaimon luvalla). Vastaus on ollut TIUKKA EI. Jopa niin tiukka, että koko muuten varsin toimiva suhteemme on ollut vaakalaudalla. Mitkään pitkälliset ja rauhalliset keskustelut eivät ole johtaneet kuin suunnilleen pitkittyneeseen vihanpitoon ja naljailuun - mitään ym. postauksen tapaisia tarjoamiani argumentteja ei ole otettu huomioon.
Tuollaiset "tiukka ei" -ihmiset kyllästyttävät minua nykyisin, varsinkin koska joskus elin hyvin ennakkoluulottomasti ajattelevan naisen kanssa. Ehkä itsekin olin (olenko vieläkin?) sellainen. Sanoin hänelle että jos hän haluaisi harrastaa seksiä toisen naisen kanssa, en kokisi sitä pettämisenä. Niin hän sitten tekikin, enkä ollut mustasukkainen. Pidin sitä ihastuttavana.
M47/#19
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelitko, että puhuin itsestäni? Ehei, aivan vain yleisellä tasolla. Ja se sukupuolitauti jonka sain, olin silloin 17v, nyt olen 60+, enkä ole vaimoa pettänyt koskaan. Ymmärrän jos sulla on ikävät kokemukset aiheesta, mutta sille en voi mitään. Ai niin, ei kiinnosta naisten peräreiätkään sen enenpää. Jokainen pitäköön omansa.
Yleisellä tasollapa tietenkin :) Minua kyllä kiinnostaa miehen pyllyreikä ja penis kovastikin, sehän on ihan normiseksiä, mutta pettämistä ja valehtelemista en hyväksy. Pidän harmina sitä, että biseksuaalisuus tuntuu olevan niin suuri tabu edelleenkin, että kaapissa on tungosta.
Herra kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkäaikaiselle naisystävälleni avoimesti kertonut jo ajat sitten bi-puolestani ja kokemuksistani tällä saralla. Nyt sittenparisuhteemme seksin määrän (hänen kiinnostuksensa hiipuessa) vähennyttyä olen rohkaistunut ilmaisemaan toiveeni toteuttaa tätä "seksuaalisuuteni toista puolta" luotettavan toisen ukm:n kanssa (ja tämän vaimon luvalla). Vastaus on ollut TIUKKA EI. Jopa niin tiukka, että koko muuten varsin toimiva suhteemme on ollut vaakalaudalla. Mitkään pitkälliset ja rauhalliset keskustelut eivät ole johtaneet kuin suunnilleen pitkittyneeseen vihanpitoon ja naljailuun - mitään ym. postauksen tapaisia tarjoamiani argumentteja ei ole otettu huomioon.
Jos joku ei pidä tietystä asiasta, vaan se rikkoo rajoja ja/tai arvoja, niin siihen ei oikein voi painostaakaan suhteen kärsimättä. Jos asia on tärkeä itselle (fantasiat eivät riitä) tai molemmille, niin on ehkä viisainta jatkaa eri suuntiin.
Pidän arvokkaana, että seksuaalisuudesta kerrotaan avoimesti eikä salata niin kuin olet tehnyt, sen takia arvokkaana, että siinä todellakin on vaarana, että suhde päättyy jo alkuunsa, jos toisen seksimieltymykset ovat ihan erilaiset. Toisaalta se on hyvä, että on mahdollisuus löytää paremmin sopiva kumppani myöhemmin. Suhteen mahdollisuus onnistua on mielestäni pieni, jos salaa jonkin olennaisen osan seksuaalisista mieltymyksistään. Ennemmin tai myöhemmin se alkaa hiertää.
Olin aviomiesten käytössä mökillä. Vaimot oli tyytyväisinä kaupungissa miesten ollessa kalassa.
Miehet tykkäsit kerran kuukaudessa viettää laatu viikonlopun poikaa pannen.
Kalat ostettiin sitten kylän K-kaupasta.
Mikäs parempaa ku nussia vanhaa karvasta persettä..
Voi kun itsellä olisi sellainen nainen joka hyväksyisi bi puoleni. Kuten täällä kirjoittanut nainen. Mutta ei, nyt pitää vain muistella kuinka sain seuraa tv gay-chatistä. Oli ihan saada sisääni samalla kun hän runkkasi mua. Myös toisin päin Ja ihanaa nähdä kun toiselta lentää. Mutta se oli silloin, nyt olen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuntemani nainen puhui joskus tuollaisista mies-mies-fantasioista. Silloin sanoin, että "ei minulla sellaista vastaan sinänsä mitään olisi, mutta en yksinkertaisesti pystyisi sellaiseen". Usein tietysti puhuimme myös hänen toisiin naisiin liittyvistä kokemuksistaan ja fantasioistaan, ja ne, kuinka ollakaan, kiinnostivat ja kiihottivat minua kovasti.
Nyt mietin että miksi en olisi voinut tarjota hänelle jotain mitä hän tarjosi minulle, edes ajatuksen tai fantasian tasolla, pelkästään hänen vuokseen. Hän oli todella vapaamielinen ja ennakkoluuloton, ja nykyään tuntuu etten osannut arvostaa sitä tarpeeksi.
Naistensa puolesta miehethän ovat ikiajat antautuneet vaikka minkälaisiin mittelöihin ja uhkayrityksiin, tämän voisi nähdä sellaisena myös.
Vähän outo ajatus. Eihän se mitään vapaamielisyyttä ja ennakkoluulotonta ole, jos pyytää kumppaniltaan niitä asioita, joista itse kiihottuu. Hänellä oli seksimieltymykset, jotka poikkesivat omistasi. Ei kuitenkaan syyttänyt sinua ahdasmieliseksi, kun et halunnut seksiä toisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset "tiukka ei" -ihmiset kyllästyttävät minua nykyisin, varsinkin koska joskus elin hyvin ennakkoluulottomasti ajattelevan naisen kanssa. Ehkä itsekin olin (olenko vieläkin?) sellainen. Sanoin hänelle että jos hän haluaisi harrastaa seksiä toisen naisen kanssa, en kokisi sitä pettämisenä. Niin hän sitten tekikin, enkä ollut mustasukkainen. Pidin sitä ihastuttavana.
M47/#19
Sinua siis kyllästyttävät ne, jotka kieltäytyvät sellaisesta seksistä, mistä eivät kiihotu ja pidät heitä ahdasmielisinä? Toisen mieliksi ei pidä kenenkään suostua suhteeseen ja seksiin, mikä ei tunnu hyvältä. Se ei ole ahdasmielisyyttä, vaan terveen seksuaalisuuden merkki.
On aika yleinen manipulointitaktiikka, että ahdasmieliseksi syyttämisen avulla yritetään painostaa toista hyväksymään sivusuhteen tai seksitavan, josta kumppani ei pidä.
Herra kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppanisi ei halua avata suhdettanne seksiin muiden kanssa, niin se on aika ymmärrettävää. Harva haluaa. Lopettaisin kyllä suhteen, jossa minua yritettäisiin jatkuvasti painostaa asiaan, mikä ei tunnu hyvältä ja oikealta. Avoimessa suhteessa molemmilla voi olla myös muita seksikumppaneita, mutta ketään ei saisi sellaiseen painostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun naiselle samat säännöt? Saa rauhassa pettää ja panna muiden kanssa, koska omat jutut?
Kyllähän tuollaisia kulissiliittoja varmasti on. Mies on oikeasti homo, seksiä ei ole kotona ja mies lähinnä toivoo, että nainen löytää sivusuhteen, että saa rauhassa tehdä mitä haluaa. Homoudesta ei kuitenkaan voi kertoa, vaan aina päätä särkee.