Loikoilen takkatulen ääressä välillä punaviiniä siemaillen ja suklaakonvehteja napsien. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Olen lähdössä juuri maastopyöräilemään miehen kanssa. Ajatuksena oli kiertää noin 15 kilsan lenkki. En ole ylipainoinen, alkoholisti tai laiska.
Mutta veemäinen olet selvästi. En tiedä sitten mikä noista on pahin...
Mikset syö nakkeja? Kyllä ne Ois parempia kuin konvehdit.
Minun takkani on tukossa, mutta laitoinpa suitsukkeen palamaan nyt kuitenkin.
Miksi teet tällaisen ketjun vauvapalstalle? XDDDDDDD
Mitä punaviiniä? Katsoitko suositukset Hesarin viinisuosituksista vai ostitko jotain halvinta paskaa?
Haluaisitko mennä mun puolesta töihin jäätävän kylmään navettaan, jossa kaikki tehdään vanhanaikaisesti kottikärryillä ja muutenkin käsipelillä? Mä voisin mieluusti jäädä illaksi kotiin takkatulen loimuun viinilasin kanssa viihtymään. Olen kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet tällaisen ketjun vauvapalstalle? XDDDDDDD
Samaa minä ihmettelen sinusta XDDDDDDDDDDDDFFFFF!!!
Minäkin siemailin eilen hämärtyvässä illassa valkoviiniä kynttilöiden palaessa. Tiskaamattomasta mukista. Kaksi halvinta pahvipönikkää.
Voih! minäkin haluaisin tehdä samaa kuin ap. Ellei koronaa olisi voisin tulla seuraksi, minua ei ylipainosi haittaa.
Minusta punaviini ja suklaa ei sovi ollenkaan yhteen. Portviini sopii suklaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähdössä juuri maastopyöräilemään miehen kanssa. Ajatuksena oli kiertää noin 15 kilsan lenkki. En ole ylipainoinen, alkoholisti tai laiska.
En minäkään sovi kuvaukseesi mutta joskus maistuisi kyllä lasillinen punaviiniä ja pari konvehtia takkatulen ääressä. Löysää vähän tiukkaa pipoa ja rentoudu.
ap taisi pahoittaa mielensä ennen sammumistaan
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä konvehdissa on 50 kcal. Punaviinikään ei ole kaloritonta.
No kappas, jääpalat sentään on kalorittomia.
Ei saakeli, miten voit syödä konvehteja?
Olen itse ylipainoinen ja ollut jo 5kk laiharilla (vasta 7kg lähtenyt, 17 jäljellä) ja en uskalla yhden yhtä konvehtia syödä. Lähtee tuskaisen hitaasti paino pois vaikka olen miinuslaloreilla ja juoksen kuin hullu. Sellanen 200-300g viikossa saan painoa pois. Suklaakonvehtirasia lihottaisi minua 10kg!
Miksi luulet olevasi erityisen kiinnostava ihminen? Miksi vieraat ihmiset olisivat kiinnostuneet kysymään mitään sinulta? Oletko narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ylipainoinen ja ollut jo 5kk laiharilla (vasta 7kg lähtenyt, 17 jäljellä) ja en uskalla yhden yhtä konvehtia syödä. Lähtee tuskaisen hitaasti paino pois vaikka olen miinuslaloreilla ja juoksen kuin hullu. Sellanen 200-300g viikossa saan painoa pois. Suklaakonvehtirasia lihottaisi minua 10kg!
Sinuna pelkäisin enemmän mitä tuollainen ehdottomuus aiheuttaa.
Minulla on muuten täysin samanlaiset olosuhteet takkatulineen ja viineineen, paitsi olen hoikka ja pirtsakka aviovaimo ja kulta kellii vieressä parin lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on joku pahasti pielessä jos tossa ajassa olet laihtunut vaan 7 kg.
Tais sammua akka sekä takka.