Teini-ikäinen lapseni on "ihastunut" näyttelijään!
Heippa mammat!
Minulla on 18-vuotias poika, joka, kuten otsikossa sanoin, on ihastunut erääseen teininäyttelijään. Ei siinä mitään, mutta eikö tällaiset yleensä tapahdu hieman aiemmassa iässä. Onko poikani jäänyt kehityksestä "jälkeen"? Julkkisihastukset kun yleensä ovat esiteini-ikäisten juttuja, ja kyllähän meidän esikoinen toi jo ihan oikeita tyttöjä näytille tuossa iässä...
Hänellä on huoneessaan useita julisteita tästä kyseisestä näyttelijästä ja hän puhuu siitä päivät pitkät sekä kuuntelee hänen tekemiään kappaleita. Eräänä päivänä kävin hänen tietokoneellaan, ja huomasin tietokoneelta löytyvän tuhansia kuvia tästä näyttelijättärestä!! Siinä vaiheessa mietin, että kyllä ei tämä ihan normaalia ole... Lapseni on aina ollut vähän syrjäänvetäytyvä, eikä hänellä ole ollut koskaan kovin paljon kavereita eikä hän ole koskaan ollut kovin kiinnostunut tytöistä. Vapaa-aika kuluu lähinnä tietokoneella pelatessa.
Mammat, osaatteko auttaa? Olen vähän huolissani!!
Kommentit (32)
Mäkin oon ihastunut moneen julkkikseen. Esim kitaristi john frusciante on päiväuneni enkä siitä luovu vaikka se olisi jonkun mielestä jälkeenjäänyttä touhua :D
Ehkä kiusallista on se että hän tuo esille asian eikä piilottele sitä. Kyllä hän varmaan alkaisi olla jonkun oikean samanikäisen tytön kanssa jos sellainen sopiva löytyisi, mutta pelkään että hän on tullut muutaman kerran torjutuksi ja siksi haaveilee sellaisesta jota ei varmasti saa. Luulisi oleva ohimenevä ilmiö.
Ihastua saa mihin vaan, oon mäkin jo aikuinen ja käyn silti kuumana yhden bändin laulajaan. Niin kauan, kun tällaiset pysyy terveellisissä rajoissa, niin ei kai tässä mitään. Minä en esim. kierrä ko. bändin jokaisia keikkoja ja yritä iskeä laulajaa, ihastelen vaan kotona :)
Jos poikasi fanittaa Bella Thornea niin katso heti hänen sivuhistoriansa. Jos siellä on sivusto "ylilauta.org" suosittelen jälkiaborttia sillä poikasi on autisti.
Onko se julkkisihastu sellanen söpö töttö jolla on ihanan kauniit punaiset hiukset ja söpö hymy? ^^_
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:52"]
gayy
[/quote]
Äiti vai poika?
Meidän perheen 12 vuotias esi-teini (tyttö) on ihan hulluna Orlando Bloomiin.:) Ja hänen bestiksensä kans. Ei ole sanonut olevansa ihastunut mutta fanittaa kuitenkin ihan täysillä.
Ihan normaalia. Meikäl aika yleistäkin.
Mä olen 37 v ja jatkuvasti ihastunut johonkin julkkikseen. Alkoi siinä 16-vuotiaana eikä loppua näy ;) "Kulutan" nämä ihastukset loppuun tavallaan, eli obsessoin aikani, kunnes tunne hiipuu ja sitten taas tulee uusi. Olen naimisissa ja minulla on lapsia. Mitäs ap tähän sanot? ;)