Teini-ikäinen lapseni on "ihastunut" näyttelijään!
Heippa mammat!
Minulla on 18-vuotias poika, joka, kuten otsikossa sanoin, on ihastunut erääseen teininäyttelijään. Ei siinä mitään, mutta eikö tällaiset yleensä tapahdu hieman aiemmassa iässä. Onko poikani jäänyt kehityksestä "jälkeen"? Julkkisihastukset kun yleensä ovat esiteini-ikäisten juttuja, ja kyllähän meidän esikoinen toi jo ihan oikeita tyttöjä näytille tuossa iässä...
Hänellä on huoneessaan useita julisteita tästä kyseisestä näyttelijästä ja hän puhuu siitä päivät pitkät sekä kuuntelee hänen tekemiään kappaleita. Eräänä päivänä kävin hänen tietokoneellaan, ja huomasin tietokoneelta löytyvän tuhansia kuvia tästä näyttelijättärestä!! Siinä vaiheessa mietin, että kyllä ei tämä ihan normaalia ole... Lapseni on aina ollut vähän syrjäänvetäytyvä, eikä hänellä ole ollut koskaan kovin paljon kavereita eikä hän ole koskaan ollut kovin kiinnostunut tytöistä. Vapaa-aika kuluu lähinnä tietokoneella pelatessa.
Mammat, osaatteko auttaa? Olen vähän huolissani!!
Kommentit (32)
Riippuu varmaan myös siitä kuka tämä ihastuksen kohde on? Onko hän saman ikäinen kuin poikasi vai paljon nuorempi?
36-vuotias ystäväni (nainen) on ihan samanlainen kuin sinun poikasi. Tavallinen, työssäkäyvä, älykäs, iloinen ja sosiaalinen ihminen, joka sattuu olemaan täysin hurahtanut Benedict Cumberbatchiin. Harrastus se näyttelijän fanitus on siinä missä postimerkkeilykin, ja mielestäni paljon hauskempikin sellainen.
Anna poikasi fanittaa rauhassa.
Minä olin nuorempana ihastunut julkkikseen. Nyt olen saman julkkiksen kanssa suhteessa. Kyseessä ei ole suomalainen julkkis.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:54"]
Minä olin nuorempana ihastunut julkkikseen. Nyt olen saman julkkiksen kanssa suhteessa. Kyseessä ei ole suomalainen julkkis.
[/quote]
Nyt kyllä nimiä kehiin tai ei uskota!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:53"]
Hmmm... Olen 35-vuotias ja mullakin on julkkisihastus.
[/quote]
Ja minä 54 v ja olen vuodesta -75 ihaillut Vicky Rostia.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:53"]
[/quote]
Ja minä 54 v ja olen vuodesta -75 ihaillut Vicky Rostia.
[/quote]
Tää on jo friikkiä!
Olen saman ikäinen kuin johnny depp ja ottaisin sen koska vaan, vaikka väkisin
Ihan normaalia. Mä olen 19v ja edelleen kuolaan johnny deppiä <3
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:18"]
[/quote]
Juu ja mä 42 ja edelleen kuolaan Johnny Deppiä ;)
Minä olen 40 v. ja katsonut Medusa-trilogian sata kertaa. Kun siinä on se Matt Damon... ah ja voih, sen kun saisi itselleen.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:18"]
[/quote]
Juu ja mä 42 ja edelleen kuolaan Johnny Deppiä ;)
[/quote]
Mäkin varmasti vielä tuossa iässä myös ;)
Huhhuh. Sinä siis. Jokainen kehittyy omaan tahtiin, ja kaukoihastus on aika turvallinen tapa opetella niitä tunteita kuitenkin.
Mitä pahaa siinä on? Anna pojan unelmoida, ei se keneltäkään pois ole, päinvastoin.
Kuvittele jos poikasi näkee tämän ja tunnistaa itsensä ? Kysytkö ''Mammoilta'' apua siinäkin tapaukesssa ?