Lapsesi nimen yleisyys?
Monta saman nimistä on kastettu vuosien 2010-2014 aikana?
Kommentit (45)
Janica on kyl siis tosi harvinainen ja upee yläluokkaisuuttava henkivä nimi. Ei oo kyl montaa muuta tullu vastaan, kuin tää mun oma 9w prinsessa <3
Janica on kyl siis tosi harvinainen ja upee yläluokkaisuuttava henkivä nimi. Ei oo kyl montaa muuta tullu vastaan, kuin tää mun oma 9w prinsessa <3
0 ekaa nimeä, tokaa "alle 5".
Harvinainen muutenkin, molempia taitaa olla yhä alle 10 löytyä kaikkiaan. Sitä en tiedä onko yhtään heistä kastettu, omaanikaan ei ole, mistä tuon kastetuitten määrän näkee, jostain kirkon sivuilta? Itse lunttasin tiedot ihan tuolta väestörekisterin sivuilta.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 01:02"]Janica on kyl siis tosi harvinainen ja upee yläluokkaisuuttava henkivä nimi. Ei oo kyl montaa muuta tullu vastaan, kuin tää mun oma 9w prinsessa <3
[/quote]
Multa meni jotain ohi? Vai ootko se sinä jolla tässä viiraa päässä..?
Kastamisesta en tiedä, mutta esikoiselle näyttäisi tulleen kaimoja 387, kuopukselle 176.