Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

antaisitteko lapselle melatoniinia lennon ajaksi?

Vierailija
03.05.2014 |

Itse en antaisi, mutta joku antaa että lapsi olisi rauhallinen lennolla... sairasta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa... MIeto valmiste se on, mutta aiheuttaa päänsärkyä monille. Menisi loman alku pilalle. Meillä käytössä ollut jo jokusen vuoden, lapset nyt 8 ja 9. Sopii ilmeisestiaika hyvin aikaerorasituksen korjaamiseen aikuisille.

Vierailija
2/16 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melatoniinia annetaan ihan yleisesti autisteille nukkumiseen. Ihan turvallinen.

Vierailija
4/16 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla uskon asia, olen ottanut sita nyt laakarin maaraamana kolme viikkoa eika mitaan vaikutusta, sama kuin kulauttaisi vahan vetta ilman mitaan pilleria.

Venalaiset varmaan antivat histamiinia jos lapsia nukutti.

Vierailija
5/16 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:50"]

Lensin kerran vauvani ja taaperoni kanssa yksin, kun huomasin venäläisvanhempien syöttävän jotain lääkettä n. 3 ja 5 -vuotiaille lapsilleen portilla juuri ennen koneeseen nousua. Hyvin ne sammuivat lennon ajaksi ja vanhemmat saivat leffansa katsottua. minä mielummin vähän kärsin itse pitääkseni lapseni tyytyväisinä ja rauhallisina lennon ajan, kuin huumaan heidät. Toisaalta, mistä sitä tietää mitä lapsille annettiin. Jotkut antavat esim. kipulääkettä muista syistä.

[/quote]

matkapahoinvointilääke tai allergialääke?

Molemmat nukuttavat sekä minut että meidän lapset täysin. Allergialääkkeellä on se hyvä puoli, että "avaa korvan sisäosia", joten korvissa ei tunnu niin valtavaa kipua.

Vierailija
6/16 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykdi melatoniini tabletti ei paljoa auta. Sitä on otettava säännöllisesti ennenkuin kunnon vaikutus alkaa.

Vierailija
7/16 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykdi melatoniini tabletti ei paljoa auta. Sitä on otettava säännöllisesti ennenkuin kunnon vaikutus alkaa.

Vierailija
8/16 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustukaa tuotteeseen ennen "tiedon" välittämistä. Melatoniini on ihmiskehossa olevaa nukahtamishormonia. Sitä välittyy pimeässä parhaiten. Se helpottaa nukahtamista, jos sen ottaa 30-60min ennen sänkyyn menoa. Vaikutus lakkaa parin tunnin kuluttua, eli tuote auttaa vain nukahtamiseen.

Vierailija
9/16 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:47"]

Tutustukaa tuotteeseen ennen "tiedon" välittämistä. Melatoniini on ihmiskehossa olevaa nukahtamishormonia. Sitä välittyy pimeässä parhaiten. Se helpottaa nukahtamista, jos sen ottaa 30-60min ennen sänkyyn menoa. Vaikutus lakkaa parin tunnin kuluttua, eli tuote auttaa vain nukahtamiseen.

[/quote]

Jota tulee ottaa säännöllisesti 1-2 viikkoa, ennenkuin vaste tulee. Eli yhden kerran otettuna, yhtä tyhjän kanssa

Vierailija
10/16 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sitä ei ole testattu lapsilla 

Vierailija
11/16 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lensin kerran vauvani ja taaperoni kanssa yksin, kun huomasin venäläisvanhempien syöttävän jotain lääkettä n. 3 ja 5 -vuotiaille lapsilleen portilla juuri ennen koneeseen nousua. Hyvin ne sammuivat lennon ajaksi ja vanhemmat saivat leffansa katsottua. minä mielummin vähän kärsin itse pitääkseni lapseni tyytyväisinä ja rauhallisina lennon ajan, kuin huumaan heidät. Toisaalta, mistä sitä tietää mitä lapsille annettiin. Jotkut antavat esim. kipulääkettä muista syistä.

Vierailija
12/16 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:47"]

[/quote]

Jota tulee ottaa säännöllisesti 1-2 viikkoa, ennenkuin vaste tulee. Eli yhden kerran otettuna, yhtä tyhjän kanssa

[/quote]

Ei ole. Voit vaikka kokeilla itse ;) kyllä se on ensimmäinen tabletti joka helpottaa nukahtamista ihan hyvin!

Vierailija
13/16 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:48"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä se mulla vaan on jeesinyt samantien.

Vierailija
14/16 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä vaste heti ensimmäisestä tabletista alkaen. Mutta toisille ei tule vastetta koskaan.

Vierailija
15/16 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 20:47"]

[/quote]

[/quote]

ei ole totta ainakaan kaikilla. myöskin väitetään että pitkällä aikavälillä ei toimisi. no, minulla alkoi toimia heti ja on toiminut monta vuotta.

välistä yritän jättää pois, mutta ei vaan pysty nukahtamaan ilman. ei kait siinä.

Vierailija
16/16 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Antakaa maitoa ja banaani nukuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme