Miksi naiset muuttuvat n. 50-vuotiaina niin äkäisiksi? :(
Vaikka kuinka ottaisi kupoliin, niin en alkaisi muille äksyilemään kaikesta.
Kommentit (82)
Tuo on ollut aina äkäinen, nelikymppisenä alkoi äkäisyys huipentumaan vain lisää.
Just joo. Mä oon kohta 52 v. Mies ei ole vielä lähtenyt. Olen aina ollut kärttynen.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:33"]
menopaussi tekee naisista kiukkuisia, hormonitoiminta vähenee, moni on myös katkerana siksi kun mies on lähtenyt nuoremman naisen matkaan
[/quote]
Aiheuttaako se myös sitä ettei oikein osaa hillitä itseään, vaan päästelee suustaan mitä vaan jos suuttuu?
Naiset ovat aina äkäisiä. Ehkä vanhana moni ei vaan jaksa enää esittää edes ihmisten ilmoilla hyväntuulista ja hymyilevää.
Jep, asiakaspalvelutyössä tuo tuli huomattua!
Jotkut ovat kiukkuisia jo nuorena. Hormonit, paska tsäkä ja huonot ihmissuhteet.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:35"]
Just joo. Mä oon kohta 52 v. Mies ei ole vielä lähtenyt. Olen aina ollut kärttynen.
[/quote]
Tarviiko vieraille ihmisille kärttyillä kuitenkaan?
Näin meillä, kuukausi sit mentiin naimisiin. Miehen ex on mua nuorempi ja vissiin kärttysempi. ollaan molemmat viiskymppisiä miehen kans :)
Kyllä se ap:llakin vielä äkäisyys koettaa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:38"]
[/quote]
Sitä odotellessa.. En usko että yhtäkkiä muutun sellaiseksi kiukkupussiksi että muut joutuvat koko ajan varomaan sanojaan seurassani.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:38"]
[/quote]
Pelottavaa, jos viisikymppisenä on varmasti äksy.. :/ Toivottavasti se ei ole ikääntymisen välttämätön seuraus.. En ole ap, mutta samaa olen pohtinut.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:38"]
[/quote]
Sitä odotellessa.. En usko että yhtäkkiä muutun sellaiseksi kiukkupussiksi että muut joutuvat koko ajan varomaan sanojaan seurassani.
[/quote]
Niinhän sitä luulisi.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 19:38"]
[/quote]
[/quote]
Niinhän sitä luulisi.
[/quote]
Aika pelottavaa oikeasti, jos näin on :(
Joo, niin muuttuvat. Minä olen hyvää vauhtia matkalla tuohon pisteeseen, olen nyt 35. Näin näyttää käyvän kaikilla kavereillenekin, miehille ja naisille, lapsettomille ja lapsia saaneille. Osa ei tätä tajua itsekään, kuvittelevat olevansa kovinkin rentoja, mut näin ulkoapäin tarkkaillessa niin se vaan menee, että vanhetessa ihmisen ajattelu jäykistyy ja kaikenlaiseen uuteen ja muutoksiin sopeutuminen alkaa pikkuhiljaa olla vaikeampaa ja vaikeampaa.
Äläs ap nyt yleistä niin rankasti, nimittäin tuo ei kaikkien naisten kohdalla pidä alkuunkaan paikkaansa.
[/quote]
[/quote]
Miten juuri sinä olisit poikkeus jos kaikki naiset muuttuvat äkäisiksi viisikymppisinä? Elämä on lyhyt ja sinä olet kohta itsekin viisikymppinen vaikka tuntuisi nyt että sinne on iäisyys, joten alapa jo valmistautua ettet sitten ole äkäinen.
Itse luulen etteivät naiset jaksa enää olla mielistelijöitä, ovat koko elämänsä olleet altavastaajan asemassa niin nyt sanovat mitä ajattelevat, eivät halua miellyttää enää ketään, mitta on täynnä.
Mulla on 15 vuotta vielä tuohon, Se on aika lyhyt aika loppujen lopuksi kun aika menee niin nopeasti. Yritän jo nyt olla sopivan kiukkuinen niin sitten en räjähdä siinä iässä:D
Vaihdevuosien hormonitoiminnan muuttuminen tekee jotkut naiset ärtyneiksi ja kiukkuisiksi, toiset itkuisiksi ja jotkut masentuneiksi ja saamattomiksi. Joihinkin ei ole suurempaa vaikutusta. Mutta löytyyhän ko. vaivoihin onneksi apua.
menopaussi tekee naisista kiukkuisia, hormonitoiminta vähenee, moni on myös katkerana siksi kun mies on lähtenyt nuoremman naisen matkaan