Minulla on kutitusfetissi, haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:44"]Tykkäätkö siis siitä, että sinua kutitetaan?
[/quote]
Kyllä. Se on kiihottavaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:45"]Mikä on tissin kuppikoko?
[/quote]
75d.
Mikä on sun lempiruoka ja kengän koko?
Mikä on miehesi/poikaystäväsi nimen alkukirjain, jos sinulla sellainen on?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:49"]Mikä on miehesi/poikaystäväsi nimen alkukirjain, jos sinulla sellainen on?
[/quote]
S! Kengän koko on 38 ja lempiruokani on kanarisotto.
Ap
Kutiatko eniten kainaloista, vatsasta vai jalkapohjista?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:51"]Kutiatko eniten kainaloista, vatsasta vai jalkapohjista?
[/quote]
Hmm. Vaikea kysymys. Kutian kaikkialta, mutta noista varmaan eniten... vatsasta.
Osaatko sanoa, mistä fetissisi johtuu?
Tuleeko koskaan pissaa housuun nauraessa? Kauanko mies joutuu kutittamaan sinua kerralla? Meneekö kylkiluut poikki nauraessa?
Mikä siinä kiihottaa, ts miltä se kutitus oikeastaan tuntuu? Onko se joku valtajuttu? Kuulostaa ihan herttaiselta fetissiltä, itse vaan menen aina paniikkiin jos joku kutittaa :D
En osaa oikein sanoa fetissini syytä.
Ei ainakaan minulla vielä housuun ole tullut :D Hän ei "joudu kutittamaan", ihan vapaaehtoisesti sitä tekee... :D Ei mene, vaikka olenkin hentoa tekoa koko akka...
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:54"]Mikä siinä kiihottaa, ts miltä se kutitus oikeastaan tuntuu? Onko se joku valtajuttu? Kuulostaa ihan herttaiselta fetissiltä, itse vaan menen aina paniikkiin jos joku kutittaa :D
[/quote]
En oikein tiedä mikä siinä on niin kiihottavaa. Varmaan se, ettei mikään siinä "satu", naurattaa vain, ja se avuttomuuden tunne jne. Ja kutittaminen tuntuu suloiselta, viettelevältä...
Ap
Miten jokapäiväinen elämäsi kärsii fetissistäsi?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:45"]Mikä on tissin kuppikoko?
[/quote]
75d.
[/quote]
Onko tuo sen kutitusfe:n koko? Ympärysmitta 75cm? Aikamoinen möhkäle.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:54"]Mikä siinä kiihottaa, ts miltä se kutitus oikeastaan tuntuu? Onko se joku valtajuttu? Kuulostaa ihan herttaiselta fetissiltä, itse vaan menen aina paniikkiin jos joku kutittaa :D
[/quote]
En oikein tiedä mikä siinä on niin kiihottavaa. Varmaan se, ettei mikään siinä "satu", naurattaa vain, ja se avuttomuuden tunne jne. Ja kutittaminen tuntuu suloiselta, viettelevältä...
Ap
[/quote]
Hmm, ymmärrän varmaan mitä tarkoitat. Mies on sellainen voimakas ja "päällä", mutta sellaisella lempeällä tavalla?
13
Makaatko kutituksen aikana sängyllä vapaana vai raajat sängyntolppiin kiinnitettynä?
Johtaako kutitus sukupuolielinten hyväilyyn, masturboimiseen ja seksiin?
Jos sitoisin sinut kiinni ja alkaisin kutittaa niin pyytäisitkö armoa jossain vaiheessa vai kyllästysikö minä ensin?
Onko korvavaikkusi keltaista ja märkää vai harmaahkoa ja kuivaa?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 15:59"]Miten jokapäiväinen elämäsi kärsii fetissistäsi?
[/quote]
En nyt ihan ymmärtänyt, miten "jokapäiväinen elämäni" voisi jotenkin "kärsiä" fetissistäni? :D *huutonaurua*.
Minun fetissini on oma yksityisasiani, josta ei koidu haittaa kenellekään. Se ei myöskään kuulu kenellekään muille kuin itselleni ja niille, joille avaudun. Tämä ei ole mikään sairaus, ja olen ihan tavallinen ihminen.
En koe mitään pakkomiellettä kutittaa jokaista vastaantulevaa henkilöä, tämä on hyvin henkilökohtainen asia jonka oikeasti haluan jakaa vain rakkaani kanssa. :)
Ap
Tykkäätkö siis siitä, että sinua kutitetaan?