Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vietti yönsä naispuolisen kaverin luona

Vierailija
03.05.2014 |

Avomies jolle olen vielä paksuna (!) vietti yönsä omien puheidensa mukaan "vaan ryypäten eikä mitään pahaa tehden" naispuolisen kaverinsa kanssa, tuli kotiin 8 jälkeen. Mitä mieltä onko normaalia?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ystävän, en usko että hän on ihastunut mutta tosin tarpeeksi humalassa ihmiset saattaa tehdä mitä vaan. Ap

Vierailija
22/40 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää lähteä ryyppäämään ja olla aamuun asti pois kotoa, missä elämänkumppani odottelee maha pystyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää lähteä ryyppäämään ja olla aamuun asti pois kotoa, missä elämänkumppani odottelee maha pystyssä.

Vierailija
24/40 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko siis että ystävä haksahtaisi mieheen, lähinnä kyse siitä ettei mielestäni ole kuitenkaan normaalia käytöstä parisuhteessa elävälle tulevalle isälle. ap

Vierailija
25/40 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sekoilua!

Onko av:lla yhtään täysjärkisiä ihmisiä?

Vierailija
26/40 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:21"]

[/quote]

Silloin kyllä on juuri syytäkin lähteä, ymmärrän ap.:n miestä. Ei raskaana oleva kitisevä mamma mitään herkkuseuraa ole jos miehellä vieläpä naispuolinen kaveri odottaa seuraansa ryypiskelemään.

Vierailija
27/40 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 12:21"]

[/quote]

Itsepähän on elämänkumppani haarojaan levitellyt ja hankkiutunut tiineeksi,olisi pitänyt koivet ristissä ja menny vaikka ryyppäämään.

Vierailija
28/40 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo

Vierailija
29/40 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo

Vierailija
30/40 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on tyhjät kassit.

Vierailija
31/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että tilanne on perseestä. Kissa pöydälle vaan ja tunteet esille miehesi kanssa.

Vierailija
32/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on naispuolisia ystäviä useita ja he jopa käyvät porukalla/kahdestaan ulkomailla. Eihän siinä mitään ihmeellistä ole?! Itselläni paras ystäväni on miespuolinen ja ystäväporukka oon muutenkin miesvoittoista. Ensi kuussa lähden poikaporukassa viikoksi Puolaan ja mies jää kotiin kissavahdiksi... :)

Vierailija
33/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on naispuolisia ystäviä useita ja he jopa käyvät porukalla/kahdestaan ulkomailla. Eihän siinä mitään ihmeellistä ole?! Itselläni paras ystäväni on miespuolinen ja ystäväporukka oon muutenkin miesvoittoista. Ensi kuussa lähden poikaporukassa viikoksi Puolaan ja mies jää kotiin kissavahdiksi... :)

Vierailija
34/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetoimintaa joillain...

Vierailija
35/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian pitäisi olla ok ja haluaisin elää maailmassa, jossa asia olisi ok minulle. Kumppaninhan pitäisi olla se, johon luottaa täysin ja kyllä ystäviä saa olla molemmista sukupuolista.

Mutta täytyy myöntää, että minua alkoi ahdistaa kun luinkin aloituksen :( Minulla siis selvästi luottamuspula. Mutta AP kuulostaa olevan varmempi rakkaastaan, hyvä. Yritä pitää kiinni siitä tunteesta :) Luottamus on avain hyvään ja pitkään suhteeseen. Miehesi varmasti arvostaa, jos et yritä "sitoa" häntä. Mutta tietenkin voit sanoa miehelle, että toivoisit hänen tulevan aina yöksi kotiin. Varsinkin kun lapsikin olemassa :)

Vierailija
36/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopisi minulle. On ok käydä viihteellä yhdessä naispuolisen ystävän kanssa, mutta yö ei käy. Tekisin miehelle selväksi, että tämä ei sovi minulle. En suostuisi olemaan kynnysmattona.

Vierailija
37/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopisi minulle. On ok käydä viihteellä yhdessä naispuolisen ystävän kanssa, mutta yö ei käy. Tekisin miehelle selväksi, että tämä ei sovi minulle. En suostuisi olemaan kynnysmattona.

Vierailija
38/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole edes siitä, tapahtuiko pettämistä vai ei, vaan AP:n tunteista ja niiden huomioimisesta. Kunnioittavassa parisuhteessa toinen otetaan huomioon ja jos toisesta tuntuu pahalta, että toinen on yöt poiskotoa jonkun luona, niin sen toisen pitäisi kunnioittaa tätä tunnetta, kun se yökyläily ei ole mitenkään pakollista kuitenkaan.

Vierailija
39/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole edes siitä, tapahtuiko pettämistä vai ei, vaan AP:n tunteista ja niiden huomioimisesta. Kunnioittavassa parisuhteessa toinen otetaan huomioon ja jos toisesta tuntuu pahalta, että toinen on yöt poiskotoa jonkun luona, niin sen toisen pitäisi kunnioittaa tätä tunnetta, kun se yökyläily ei ole mitenkään pakollista kuitenkaan.

Vierailija
40/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 11:36"]

Avomies jolle olen vielä paksuna (!) vietti yönsä omien puheidensa mukaan "vaan ryypäten eikä mitään pahaa tehden" naispuolisen kaverinsa kanssa, tuli kotiin 8 jälkeen. Mitä mieltä onko normaalia?

[/quote]

Normaalista en tiedä, mutta meillä ei kyllä mies ole koko yötä ryyppäämässä. Ei ole tarvetta vetää mitään järkyttäviä perseitä missään tilanteessa, enkä kyllä lapsia tekisi sellaisen miehen kanssa, jolla on.

Miehen naispuoliset kaverit eivät minua häiritse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi